moeheid...ik heb er iets op gevonden

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
petra123

moeheid...ik heb er iets op gevonden

Berichtdoor petra123 » Wo 15 Aug 2007 13:42

hoi, ik lees dat zoveel mensen last hebben van die ontzettende moeheid.
nou, ik ook dus! soms ben i er om 10 uur uit en lig ik er om 12 uur weer in tot half 6. en dan ben ik nog moe......

ik heb een supplement in huis waar ik, als ik een dag weg moet of gewon even zat ben van de moeheid, eentje van inneem.
het is niet zo dat je binnen 10 min. staat te springen van energie, maar op een gegeven moment voel ik dt de moeheid weg is en kan ik heel veel doen. de spierklachten zijn er wel, maar de moeheid is weg!

als ik ht een paar dagen achtereen gebruik merk ik wel dat het effect minder wordt, dan stop ik weer een paar dagen.

vandaag ook weer 1 genomen. ik hheb erg slecht geslapen vannacht, maar heb geen zin om vanmiddag weer op bed te gaan. dus 1 genomen, en n u voel ik me zo goed dat ik bijna de hele keuken heb schoon kunnen maken. heerlijk! om iets te kunnen doen zonder moe te zijn! zoals bijvoorbeeld lekke r in tuin bezig te zijn. of gewoon kunnen doen waar je zin in hebt!

wel oppassen met over je grenzen heen gaan, daar heb ik altijd al moeite mee gehad. Met dat idee voor ogen, neem ik ze ook niet elke dag.

echt een aanrader! :D

Bozzop

Re: moeheid...ik heb er iets op gevonden

Berichtdoor Bozzop » Wo 15 Aug 2007 14:41

ik heb een supplement in huis waar ik, als ik een dag weg moet of gewon even zat ben van de moeheid, eentje van inneem.

echt een aanrader! :D[/quote]
Hoi,

Ik ben ook ontzettend moe, welk supplement slik je?

gr Chantal

Mar1981

Berichtdoor Mar1981 » Wo 15 Aug 2007 14:45

Drugs? :p
Nee hoor, alle gekheid op een stokje, ik ben ook heel benieuwd welk supplement dat dan is. Ikzelf heb de gewoonte mij in voorkomende gevallen (middagje weg moeten ofzo) vol te gieten met Red Bull Sugarfree en er dan eventueel ook nog voedingssupplementen bij te nemen (weet even niet hoe ze heten). Dat werkt wel. Eventjes. En lijkt me ook niet gezond om iedere dag te doen.
Groetjes Mar

petra123

Berichtdoor petra123 » Wo 15 Aug 2007 14:53

hoi,

dit komt uit een voedingslijn waarvan ik niet weet of ik die hier mag noemen.
het is in ieders geval op natuurlijke basis en werkt bij mij een aantal uren achtereen. red bull werkt inderdaad maar even en is ook nog heel ongezond :wink:

hier zit groene thee, cacao en iets van cafeine in.
ik reageer er heel goed op. mijn vriend probeert het ook wel eens, hij merkt er niets van. hij is verder gezond.
het is net of het energieniveau geniveleerd wordt tot weer 'normaal'.

ik vind het super! als je precies wilt wete wat het is, moet je maar even een pb sturen.

groetjes Petra

petra123

Berichtdoor petra123 » Wo 15 Aug 2007 16:04

hoi chantal,

ik heb je net een pb gestuurd, maar de pc deed vreemd. ik weet niet of hij is aangekomen. wil je even reageren of je 'm hebt gekregen, anders stuur ik 'm opnieuw.

groetjes Petra

Bozzop

Berichtdoor Bozzop » Wo 15 Aug 2007 17:46

petra123 schreef:hoi chantal,

ik heb je net een pb gestuurd, maar de pc deed vreemd. ik weet niet of hij is aangekomen. wil je even reageren of je 'm hebt gekregen, anders stuur ik 'm opnieuw.

groetjes Petra

Hoi Petra,

Helaas heb ik je pb niet ontvangen, zou jij het nog een keer willen proberen?

Alvast bedankt

groetjes Chantal

Mar1981

Berichtdoor Mar1981 » Vr 24 Aug 2007 11:59

Hoi Petra,
Ik heb het supplement dat jou helpt inmiddels ook geprobeerd en het werkt inderdaad! Heel praktisch voor als er eens een middagje van je verlangd wordt dat je wakker en aanspreekbaar blijft :)
Het verbaast me wel een beetje dat er niet meer reacties zijn op dit onderwerp, want je zou toch zeggen dat heel veel Lyme-patiënten baat kunnen hebben bij een voedingssupplement dat de vermoeidheid af en toe een paar uurtjes sterk kan verminderen? Al is het dan symptoombestrijding..
Groetjes Mar

jes

Berichtdoor jes » Vr 24 Aug 2007 12:22

Hebben we het nu over nrg tabletten van herbalife?

Groetjes Jessica

petra123

Berichtdoor petra123 » Vr 24 Aug 2007 12:31

Nee, het gaat hier over thermo complete tabletten

Mar heeft ze uitgeprobeerd nadat ik ze al een poosje gebruik en er erg tevreden over ben.

Mar: wat goed dat jij er ook zo op reageert! een heerlijkheid he?

Groetjes Petra

Mar1981

Berichtdoor Mar1981 » Vr 24 Aug 2007 13:01

En in ieder geval een stuk gezonder dan mijn vorige aanpak: red bull sugarfree ;)

Terug naar “Algemeen”