moeheid...ik heb er iets op gevonden

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
florence

Berichtdoor florence » Za 25 Aug 2007 19:18

Als je iedereen zo graag wilt helpen waarom reageer je dan niet op mijn verzoek?
Je schreef toch eerder dat we allemaal wat piletjes mochten proberen, voordat we tot aanschaf over gaan; niet dus!
Dat zet mij toch aan het denken.
Het zal wel net zo goed helpen tegen vermoeidheid als tegen overgewicht, ben ik bang!
Gelukkig, heb ik alleen van het eerste last.

petra123

Berichtdoor petra123 » Za 25 Aug 2007 21:15

\
Als je iedereen zo graag wilt helpen waarom reageer je dan niet op mijn verzoek?
Je schreef toch eerder dat we allemaal wat piletjes mochten proberen, voordat we tot aanschaf over gaan; niet dus!

ik heb je een pb gestuurd voor je adres, dan zou ik je wat tabletten toesturen.

dat dit product werkt en dat het toevallig van herbalife is, kan ik niks aan doen.
anders vraag je Mar1981 even. zij heeft hetzelfde resultaat als ik.

Jij maakt hier melding van een duur product dat je zelf verkoopt, en wat men bij jou kan bestellen

wat is duur? is 46 cent per dag te duur om je beter te voelen? ik heb het er graag voor over!

voor nu: mijn oprechte excuses dat ik mensen probeer te helpen die zich net zo rot voelen als ik.

Sneu hoor, iemand afvallen omdat je een ander helpen wil......dit zegt meer over jullie die dit schrijven dan over mij

ik heb, net als jullie, ook niet om ziek zijn gevraagd. volgende x zal ik als ik ergens baat bij heb, het mooi voor me houden voor mensen als jullie die zich blijkbaar toch iets beter voelen.
de mensen die zich net zo voelen als ik, kunnen bij mij terecht

florence

Berichtdoor florence » Zo 26 Aug 2007 14:00

Ik heb geen pb gehad.

Ik val je niet af, ik meld alleen dat je niet op mijn bericht reageert en dus ook niet per pb.

Waarop baseer je dat ik mij beter voel?
Hier maak je toch een denkfout, misschien ben ik wel terecht sceptisch omdat ik al jaren ernstig ziek ben en niets (van de natuurlijke middelen)tot nu ook maar enigzins geholpen heeft.
Ik was echt bereid om dit een kans te geven, gezien het feit dat jij niet over de brug komt moet ik helaas concluderen, dat mijn eerste ingeving toch de juiste was.

Hier laat ik het bij, ik ben nl. erg moe; jammer genoeg heb ik niet de beschikking over het equivalent van een kop koffie die mij daar op miraculeuze wijze van af gaat helpen.

petra123

Berichtdoor petra123 » Zo 26 Aug 2007 15:09

ik heb jou gistermiddag een pb gestuurd waarin ik je om je adres heb gevraagd. Dat deze niet is aangekomen, kan ik niets aan doen.

het is logisch dat je sceptisch bent over iets wat jen niet kent. ik was hier ook erg sceptisch over, zo en zo over natuurlijke middelen.

dan zou je het moeten proberen, net als ik, en dan ondervind je misschien wel resultaat, misschien ook niet. ik ben geen dokter. ik weet allee dat het bij mij erg goed werkt, en mar1981 heeft ook ditzelfde resultaat.

ik bied je bij deze alsnog aan het te proberen. wel denk ik, omdat je jammergenoeg mijn pb niet hebt ontvangen, niet direct moet concluderen dat ik dan niet het beste met je voor heb en je niet wil helpen. want dat is absoluut niet mijn bedoeling.

ik hoop dat je het nog een kans wilt geven, al is het alleen voor de mogelijkheid dat je je misschien inderdaad beter voelt.

Groeten Petra

Mar1981

Berichtdoor Mar1981 » Zo 26 Aug 2007 17:17

Even voor de sceptici: Petra heeft mij vijf tabletten van dit product toegestuurd om te proberen. Daarna ben ik overgegaan op aanschaf van dit product, en ja ik heb het bij Petra besteld. Ik vind dat niet meer dan normaal: waarom zou ik het bij iemand anders bestellen? Het product is bij Petra niet duurder dan bij andere distributeurs.
Ik maak zelf sieraden in opdracht/op bestelling. Als iemand aan mij vraagt goh, wat voor sieraad vind jij nou bij mij passen, en ik ga met diegene in gesprek over wat zij zou willen, ik geef daarna advies, dan vind ik het ook prettig als zij dan vervolgens mij het sieraad laat maken en niet iemand anders.
Verder, over het product zelf: ik heb allerlei voedingssupplementen geprobeerd de afgelopen veertien jaar. Sommige werken, al maken ze me nooit beter. Ze kunnen de vermoeidheid of andere klachten verminderen. En ja, dit kan ook met koppen koffie maar ik vind koffie smerig. Een product dat ik gebruikt heb om de vermoeidheid mijn leven minder te laten beheersen werkte wel een beetje - als ik negen tabletten per dag nam. Dat product was uiteindelijk duurder in gebruik dan de Thermo Complete. En néé, de TC is echt geen wondermiddel. En het heeft geen zin om het iedere dag te gebruiken - aan het effect van tig koppen koffie op een dag ga je ook wennen he? Maar als lapmiddel, om je een paar uur iets minder vermoeid te voelen en in staat te zijn om de deur even uit te gaan, is het uitstekend geschikt. Dat is mijn ervaring, en ook die van Petra.
Op dit forum wordt vaak negatief gereageerd op verhalen over dat dit of dat product een effect heeft op blabla. Heel jammer, en waarom moet het zo? Als je zo'n product niet wilt proberen, dan niet. Maar is dat een reden om de goede bedoelingen van andere mensen maar de grond in te boren? Een reden om mensen in feite voor gek te verklaren dat ze een dergelijk product, waarvan de werking niet wetenschappelijk is aangetoond, gebruiken?

Groetjes Mar

giok mei

de forumpolitie

Berichtdoor giok mei » Zo 26 Aug 2007 18:22

Het valt mij op dat elke keer als er gepost wordt over een
(mogelijk) werkzaam middel dat door mensen wordt aanbevolen uit eigen ervaring, er onmiddellijk een negatief bericht volgt. Mogelijk komt dit voort uit oprechte zorg voor het welzijn van de forumgebruikers. Niek en Martijn, mag ik weten wat jullie motieven zijn voor deze opstelling als forumpolitie?

Groet,
Giok Mei
the universe wants to play

marietje

Berichtdoor marietje » Zo 26 Aug 2007 18:53

wat jammer dat ik niets in de aanbieding heb. Je kunt hier blijkbaar gratis reclame maken ...

Mar1981

Berichtdoor Mar1981 » Zo 26 Aug 2007 19:00

Nou já zeg...

petra123

Berichtdoor petra123 » Zo 26 Aug 2007 20:30

Mar1981 en Giok Mei,

ik ben het helemaal eens met jullie, dank voor jullie steun.

en ik ben ook erg benieuwd naar de motivatie van Niek en Martijn...

Leuke artikelen trouwens, maar wat hebben die verder met de TC te maken? ik twijfel niet aan de 'dubieuze' werking van bijv. niteworks.
en waarom vind je het trouwens dubieus? omdat er een moeilijk woord als stikstof-oxide instaat?
enig idee wat voor doel dat in ons lichaam heeft?
als je dat hebt uitgezocht, wil ik je wel eens weer horen.....

jes

Berichtdoor jes » Zo 26 Aug 2007 21:02

Ik denk dat ik het wel een beetje begrijp...
Ikzelf ben ook distribiteur geweest samen met mijn zus en zwager.
de verkoop trainingen en het commerciele aspect van herbalife staat mij dus niet zo erg aan.
Weet dat de producten van herbalife helemaal zo slecht niet zijn maar ik vind de manier waar ze je voorrekenen hoe je er zelf aan kan verdienen, allemaal niet zo geweldig. de enige die er rijk van zijn geworden zit bovenin de pyramide... Dit zijn ook de eerste die hier in Nederland mee zijn begonnen. Wij hebben er veel tijd e.d. in gestoken maar denk toch dat het qua tijd, moeite, energie meer gekost heeft dan het opgeleverd heeft.
Deze tabletten zijn denk ik de vervanger van de NRG tabletten.
Jij hebt vast en zeker ook de training gehad wat je byv. tegen lastige klant zegt en waarom jij in je gelijk ben etc. etc.
Dat is ook wat ik er op tegen heb dat je het hier aanraad. Netwerkmarketing...

Groetjes Jessica
HET IS ECHT RECLAME!!! En uiteindelijk wordt jij er beter van in je portomonnee.
Nu beweer ik niet dat je dit hier uitsluitend vermeld om de winst want veel is het niet...en alle mensen boven jou moeten ook hun deel krijgen natuurlijk. ( kan je dus nagaan dat zo'n potje misschien maar 2 euro of nog minder kost)

Tuurlijk wil je ook een medemens helpen. En als ik iets heb wat bij mij werkt tegen moeheid zou ik dat hier ook melden...maar niet als dit een produkt is waar ik zelf een commercieel belang bij heb...

Denk dus dat daar het grootste probleem ligt. Iig ervaar ik het wel zo al neem ik het je ook niet heel erg kwalijk. Ben niet boos! :wink: Maar vind dat 't dus eigenlijk niet kan.

Terug naar “Algemeen”