moeheid...ik heb er iets op gevonden

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
siewalt

Berichtdoor siewalt » Zo 26 Aug 2007 21:50

Jes,

Dat is het principe van vrijemarkeconomie. Iedereen heeft het recht te verkopen en ja daar ook in de beurs beter van te worden.

We moeten niet altijd zo misplaatst geschokt of verontwaardigd erover doen. Onze hele samenleving drijft erop: mobiele telefoons, verzekeringen, farmaceutitsche industrie, leningen, onze computers, t.v.'s etc.

Mensen die altijd zo verontwaardigd erover doen kopen zelf ook van alles op de kapatalitische markt. Dat geld gaat ook naar grote bedrijven waarvan managers loyale salarissen ontvangen en dan hebben we het nog niet over uitkeringen in aandelen.

Als Petra zo een centje erbij verdient vind ik prima....je kunt altijd nee zeggen.

marietje

Berichtdoor marietje » Zo 26 Aug 2007 21:56

Het gaat er niet om dat Petra geen centje mag bijverdienen. Het gaat erom dat er hier via het forum reclame gemaakt wordt voor het product dat ze verkoopt....Volgens mij is dat ook tegen de regels van het forum, maar daar kan Martijn beter uitspraken over doen.

vonneke

Berichtdoor vonneke » Zo 26 Aug 2007 21:58

Reclame
Reclame is niet toegestaan in je berichten, bijlagen, onderschrift en avatar: niet in tekst, niet in de vorm van afbeeldingen, en zeker niet in de vorm van linken naar commerciële pagina's in de hoop hits te genereren.

http://www.lymenet.nl/forum/viewtopic.php?t=1323

Je zelfbeeld bepaalt vaak de grenzen
van wat je als individu kunt bereiken.

Afbeelding

siewalt

Berichtdoor siewalt » Zo 26 Aug 2007 22:05

Ok dat is duidelijk....

Maar het gaat niet alleen om reclame. Het gaat om een produkt dat gebruikt wordt door sommigen en helpt tegen vermoeidheid.

Nou wordt daar nogal negatief over gedaan, wat in principe ieders goed recht is. Maar de strekking is nogal vijandig getint...wat wel iets anders is dan alleen kritisch.

Is men jaloers of zo...?

petra123

Berichtdoor petra123 » Zo 26 Aug 2007 22:12

het is zeker niet mijn bedoeling om reclame te maken of om mijn portemonnee te spekken, echt niet.

ik wou alleen maar aangeven dat er iets is wat je moeheid tijdelijk kan doen afnemen. net wat ik zeg: dat het toevallig van dit bedrijf is en dat ik zelf distributeur ben, dat kan ik niet helpen. als het iets van een of andere winkel zou zijn, of iets wat ik niet zelf verkoop, had ik het hier ook gemeld. ik wil alleen graag een ander helpen en men op iets derglijks wijzen.

excuses als dit verkeerd is overgekomen. dat was zeker niet de bedoeling.

marietje

Berichtdoor marietje » Zo 26 Aug 2007 22:19

Misschien kun je dergelijk zaken beter via een pb kenbaar maken,alhoewel niet iedereen dat weer op prijs stelt. Ik snap best dat je bedoelingen goed zijn, maar het mag gewoon niet. En terecht. Het is geen verkoopsite of marktplaats :wink:

De vijandigheid voel ik niet zo Siewalt en reden om jaloers te zijn heb ik niet. Om te beginnen gaat het met mijn gezondheid op dit moment bijzonder goed en daarnaast heb ik een goed betaalde baan. :)

siewalt

Berichtdoor siewalt » Zo 26 Aug 2007 22:34

Hoi Marietje,

Goed om te horen en houden zo. Met mij gaat het ook goed.

Ging me meer om Martijn, met zijn nogal kort door de bocht reacties.

Wil hem niet negatief afschilderen...maar zijn reacties zijn nogal typisch. Als reactiew bv. "Koffie en een cup-a-soup kunnen mij ook oppeppen, dat is ook op natuurlijke basis" op een vrij serieus onderworp vind ik eerlijk gezegd nogal onbeschofte manier van antwoorden....Ik proef daarin duidelijk een vijandige houding.

Er zijn er meer op het forum. Sorry als nieuweling vind ik het niet netjes om zo te antwoorden en het komt vreemd over.

marietje

Berichtdoor marietje » Zo 26 Aug 2007 22:48

Ha Siewalt,

Fijn dat het met jou ook goed gaat. Als je nou ook nog een goeie baan hebt, is het helemaal voor elkaar. :wink:

Wat Martijn betreft. Dat moet je met hem uitvechten. Maare cup a soupe vind ik ook best een lekkere oppepper. :D

siewalt

Berichtdoor siewalt » Zo 26 Aug 2007 22:50

Met mijn job gaat het helemaal toppie....Morgen lekker weer aan de slag.

petra123

Berichtdoor petra123 » Zo 26 Aug 2007 23:05

marietje schreef:Misschien kun je dergelijk zaken beter via een pb kenbaar maken

in mijn 1e bericht had ik ook vermeld dat i niet wist of ik de naam hier mocht noemen. toen heb ik geschreven dat als iemand er meer over wou weten, dat dat wel in pb kon. ik was ook niet degene die om te beginnen de naam van dit bedrijf heb genoemd.

maar goed, ik denk dat het zo wel klaar is he? boodschap begrepen :wink:

Terug naar “Algemeen”