Supplementen en extra vitamines ongezond
-
Re: Supplementen en extra vitamines ongezond
Is iemand die zelf geen Lyme heeft en toch op dit forum komt posten, überhaupt niet erg off topic, Willem?
-
WillemT schreef:Dit is nogal wat : alcohol, tabak en voedingssupplementen naast elkaar.
Ze hebben dan ook gemeen dat er hele lepe marketingstrategieën gebruikt worden om die handel verkocht te krijgen.
Andere overeenkomst is dat sommige mensen er (zwaar) aan verslaafd raken.
Groetjes, Wouter
-
Tja, het is een raar fenomeen als mensen die zelf niet ziek zijn, alles maar gaan zitten afkraken waar de zieke mens niets aan heeft.
-
Ze hebben dan ook gemeen dat er hele lepe marketingstrategieën gebruikt worden om die handel verkocht te krijgen.
Nou Wouter, wat dacht je van die hele lepe marketingstrategieën om GMO voedsel verkocht te krijgen?
-
Beste Foetsie,
Helaas kan ik me in elk geval niet aangesproken worden, dat is een feit.
Ook dat verslaving een ziekte is, sterker nog, sommige mensen raken verslaaft aan het 'ziek' zijn. Daardoor vertonen ze ontwijkend gedrag naar alles wat hun aan die waan kan onttrekken.
Groetjes, Wouter
Helaas kan ik me in elk geval niet aangesproken worden, dat is een feit.
Ook dat verslaving een ziekte is, sterker nog, sommige mensen raken verslaaft aan het 'ziek' zijn. Daardoor vertonen ze ontwijkend gedrag naar alles wat hun aan die waan kan onttrekken.
Groetjes, Wouter
-
Tulipano schreef:Nou Wouter, wat dacht je van die hele lepe marketingstrategieën om GMO voedsel verkocht te krijgen?
Wat ik er van denk:
-Je hebt er compleet geen idee van hoe of die wereld in elkaar zit, waarschijnlijk door vanuit een verknipt wereldbeeld, teveel van die beptrials direct voor waar aan te nemen.
-Er is helemaal geen marketing nodig om GMO producten aan en in de mens te krijgen! De productiekosten van GMO grondstoffen is er definitie goedkoper dan ecologisch of regulier. En jij komt nooit in de supermarkt? Besef wanneer je daar binnenstapt dat je al gecorrumpeerd bent. Het enige dat voor supermarkten telt is dat ze goedkoper zijn, dat geeft marktaandeel.
Vandaar dat je ook nooit een reclamekreet tegenkomt als koekjes verrijkt met GMO's en gebakken met transvetten, dat verkoopt gewoon niet.
-Wat wel een feit is (voor jij er mee aan de haal gaat) dat die GMO-producenten wel heel veel energie steken om eerst een wettelijk kader te scheppen waardoor die technologie toegepast kan worden.
Daar lopen we met zijn allen al een paar slagen in achter.
Groetjes, Wouter
-
Wat wel een feit is (voor jij er mee aan de haal gaat) dat die GMO-producenten wel heel veel energie steken om eerst een wettelijk kader te scheppen waardoor die technologie toegepast kan worden
Ja Wouter, en vooral de manier waarop ze dit wettelijk kader scheppen is al net zo gemanipuleerd als het voedsel zelf. Die 'energie' waarover jij het hebt levert miljarden op. Plus een zieke wereldbevolking. Wees er dus maar trots op en blij mee, dat die technologie zo grootscheeps kan worden toegepast!
-
Tulipano schreef:Ja Wouter, en vooral de manier waarop ze dit wettelijk kader scheppen is al net zo gemanipuleerd als het voedsel zelf. Wees er maar trots op en blij mee, dat die technologie zo grootscheeps kan worden toegepast!
Euh, ben jij gehersenspoeld of zo?
Ik hoop dat mensen met een gezond verstand (die wel degelijk ziek kunnen zijn door bijv. Lyme), heel goed in de gaten hebben dat ik een zeer duidelijke visie ten aanzien van GMO's heb.
Voorts heb ik ook geen aandelen in dergelijke clubs, ik kom niet bij de supermarktketens, en voor het grootste deel heb ik zelf de regie over mijn eten.
Dat zijn de dingen die ik 'gewoon' vindt, hele rare opmerking dat jij vindt dat ik trots moet zijn op GMO's en aanverwanten.
Groetjes, Wouter
Ps. Tulipano heeft haar bericht nog even gemodificeerd terwijl ik mijn reactie componeerde, ik citeerde het originele bericht, en hier zie je hoe het aangevuld is:
Tulipano schreef:Ja Wouter, en vooral de manier waarop ze dit wettelijk kader scheppen is al net zo gemanipuleerd als het voedsel zelf. Die 'energie' waarover jij het hebt levert miljarden op. Plus een zieke wereldbevolking. Wees er dus maar trots op en blij mee, dat die technologie zo grootscheeps kan worden toegepast!
-
Wouter, je had op andere topics kritiek op WillemT. Maar één ding moet ik hem meegeven; naast de nodige kennis en bronnen die hij kan aandragen, blijft hij tenminste op een fatsoenlijke manier communiceren met andere forumleden. Zelfs over die kwaliteit schijn jij niet te beschikken!
-
Tulipano schreef:Wouter, je had op andere topics kritiek op WillemT. Maar één ding moet ik hem meegeven; naast de nodige kennis en bronnen die hij kan aandragen, blijft hij tenminste op een fatsoenlijke manier communiceren met andere forumleden. Zelfs over die kwaliteit schijn jij niet te beschikken!
Typerende reactie!
En weer wat ruimte voor WillemT, haha.
Ik ben meer van het adagium "zachte heelmeesters maken stinkende wonden", waarbij mijn sanitair besef dermate is, dat ik geen stinkende wonden wil. Dus het zal af en toe even pijn blijven doen om het gezonde verstand weer te kunnen doen zege vieren.
Groetjes, Wouter