Earthing

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
Robyne

Earthing

Berichtdoor Robyne » Ma 3 Dec 2012 17:17

Iemand ervaring met earthing?

Marlene

Re: Earthing

Berichtdoor Marlene » Ma 3 Dec 2012 19:03

Heb er wel wat over gelezen en ik vermijd bepaalde zaken zoals electrische dekens.

Robyne

Berichtdoor Robyne » Ma 3 Dec 2012 23:56

Ja het klinkt bij mij ook een beetje tegenstrijdig. Of eerder gezegd omgekeerde wereld. Maar lees heel veel lyme patienten, pijn patienten etc die er zeer veel baat bij hebben. Zo zijn er zelfs lyme patienten gaan herxen door een earthing sheet!

Robyne

Berichtdoor Robyne » Wo 5 Dec 2012 2:29

En het is dus geen electrische deken, maar kan alleen in bepaalde stopcontacten, die geaard zijn, en zou juist goed werken tegen electrosmog etc. Ik ben benieuwd! Vannacht mijn eerste nachtje geaard slapen!

Robyne

Berichtdoor Robyne » Zo 16 Dec 2012 22:19

Update!

Ik slaap al een kleine poos op zo'n geaard laken. Ik slaap beter, rustiger, maar weet natuurlijk niet of dat van dit is of de honderd andere dingen die ik doe.

Gisteravond had ik het gevoel dat ik in mn elleboog gebeten werd. Er zat geen beestje. Toen weer elleboog terug en weer hetzelfde. Nu liet ik hem liggen en het prikkende gevoel werd heftiger en heftiger. Echt alsof je een klein stroomstootje krijgt. Beetje zoals zo'n zenuwtest van de neuroloog. Heel raar. ben er nog niet uit wat het is.

Ik heb sinds kort wel minder pijn, maar heb ook mijn infra rood sauna. Maar tot nu toe erg blij met de combi. Moet even kijken hoe het op lange termijn gaat...

sostie

Berichtdoor sostie » Ma 17 Dec 2012 0:06

Wat houd dat in geaard slapen

Robyne

Berichtdoor Robyne » Ma 17 Dec 2012 1:47

Je zorgt ervoor dat je weer contact kan maken met de elektromagnetische straling van de aarde die we nu vaak missen omdat we schoenen dragen en op asfalt lopen. Heeft veel mensen geholpen om van pijn af te komen, artritis, reuma, slapeloosheid, en ook lyme. Mensen zijn zelfs gaan herxen ervan! Google maar eens.

bamboe

Berichtdoor bamboe » Vr 22 Nov 2013 15:17

https://www.youtube.com/watch?v=8KxsaZxXEZ0#t=143
Great video on Earthing / Grounding with Clint Ober and Dr. Christy Weston
Published on Aug 3, 2012

http://www.groundology.com
Official Earthing™ Distributor
Visit our website for more information, research & advice on Clint Ober's Earthing products.

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Ma 25 Nov 2013 19:36

Thanks Bamboe. Ik ga ermee aan de slag. Ben benieuwd :D

P.S. Hoe zou het met Robyne gaan? Geen nieuws goed nieuws?

WouterB

Berichtdoor WouterB » Ma 25 Nov 2013 20:39

Even wat dingen op een rijtje:

Als je je lichaam werkelijk weet te aarden (dat is gewoon mogelijk door een elektrode op je grote teen, of welk ander lichaamsdeel) te plaatsen, en die verbind met een aardpen/ elektrode (die om veiligheids-technische redenen niet met de aardpen van de elektriciteitsvoorziening gecombineerd mag zijn, dan bombardeer je jezelf tot antenne die in staat is om een grote verscheidenheid aan elektromagnetische uitstraling op te vangen... Simpele elektrotechniek, geen rocketscience...

Wil je echt onder welke elektromagnetische straling dan ook uit, dan is daar al sinds jaar en dag een heel oud recept voor; de kooi van Faraday...

Enige nadeel is dan (in esoterische zin) dat je dan niet direct met de aarde verbonden bent...

Allerlei andere oplossing zonder inhoudelijke onderbouwing zijn ordinaire vormen van pure geldklopperij bij goedgelovigen.

In het verleden werden die genept en zwaar geld ontfutseld met aardstralenkastjes, ging er toen ook in als koek.

En wee degene die er iets van (dit werkelijk toegepaste 'boerenbedrog') durft te zeggen: http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/a ... stje.dhtml

Groetjes, Wouter

Terug naar “Algemeen”