Lyme of geen lyme? diagnose

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
melvin

Re: Lyme of geen lyme? diagnose

Berichtdoor melvin » Ma 24 Jun 2013 16:39

hoi mensen, even een kleine update:

Ik heb de 30 dagen antibiotica achter de rug en merkte kleine verschillen, minder spiertrekkingen en trillingen en het verdoofde gevoel aan me linkerkant van me gezicht is weg. Ik was bij een neuroloog die me ging controleren op neuroborriolose en MS en dergelijke maar hij kon geen afwijkingen vinden, verder was de western blot negatief. Bij cardioloog ook geen afwijkingen gevonden alleen V.E.S was er gevonden maar dat kon geen kwaad volgens cardioloog. Ze hebben me verder weer voor de 3e keer met bloed onderzocht en ook weer niets gevonden, geen b12 tekort en dergelijke dingen als bloedarmoede. Helaas blijf ik nog steeds met klachten lopen die er tijdens en na antibiotica zijn bijgekomen die wisselend optreden als spiertrillingen, en een verdoofd gevoel bij mijn benen die komt en gaat. Verder heb ik snel een overbelast gevoel in mijn mond, tong en kaken maar ook heel wisselend aanwezig. Nu zit ik achter de computer en tril ik weer heel hevig heel vervelend, ik denk ook wel eens dat straling niet goed voor mij is, bij een computer of telefoon worden mijn klachten significant erger.. Ik zit een beetje in een dilemma omdat mijn klachten wel overeenkomen met lyme, maar ook met andere ziekten als me, ms en dergelijke, ik wil ook geen jaar antibiotica doen zonder dat ik het zker weet, helaas zijn er in deze geen zekerheden. Ik dacht ook omdat ik af en toe jeuk heb rond me hals aan iets ergs aan me lymfeklieren maar de infectioloog kon geen zwellingen vinden en ik heb geen koorts of gewichtsverlies dus dat is ook niet erg aannemelijk. Mijn vraag aan jullie, kennen jullie onderstaande klachten die ik heb:?

Spierspasmen, trillingen
verdoofd gevoel op sommige plekken, snel slaapgevoel in benen en pink
een keer per maand griepgevoel zonder griep
soms hongergevoel van lage bloedsuiker
soms vermoeid
snel gestresst
hartkloppingen en overslaan(V.E.S.)
Soms hoofdpijn achter de ogen
Overbelast gevoel in tong, kaak en mond alsof je heel veel geslikt hebt maar dan zonder functieverlies
Passend bij lyme, hypoglyceamie
soms trillerig
soms heel benauwd

Medische gegevens:
Astma(weinig last van)
Hooikoorts
Huistofmijtallergie
V.E.S
Neuroloog zei dat hij 0 afwijkingen had gevonden, goede snelle reflexen, geen oogafwijkingen of krachtafwijkingen

Rinannie

Re: Lyme of geen lyme? diagnose

Berichtdoor Rinannie » Wo 26 Jun 2013 20:35

Hoi,
Ivm wat je zei over straling etc.google eens op Karen van Loon.
Zij heeft lyme en ESH o.i.d.

Terug naar “Algemeen”