Vraag

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
lleeoonn

Vraag

Berichtdoor lleeoonn » Do 20 Jun 2013 13:45

Beste forumleden,

Ik zit met een vraag. Afgelopen jaar was voor mij heel stressvol ivm met school. Nu ben ik in de derde periode (2 maanden geleden ingestort) hyperventilatie aanval en maagzweer. Dus rust nemen, waarschijnlijk overspannen/burnout. In die periode van rust bleef ik last houden van mijn maag, de hele dag een hoge rust pols en bij inspanning hoger. Na 1 maand kreeg kreeg ik problemen met slapen (het lukte helemaal niet meer) dus naar huisarts voor inslapers. De klachten bleven aanhouden en ik heb momenteel verminderd gevoel in mijn lichaam. Voor rust gebruik ik nu antidepressiva, maar voel me er niet geheel zeker onder.

Ergens vorig jaar (weet helaas niet meer wanneer) had ik een rode vlek op mijn bovenbeen, maar die ging vanzelf weer weg na 1 week. had er verder geen aandacht aan besteeds (was tenslotte geen rode kring). In de zomervakantie had ik 1 week ontzettend diarree, helemaal waterachtig. Daarna hele tijd niks meer. Door de stress periode die ik op school meemaakte had ik wel elke week buikklachten begin dit jaar, maar na 1 of 2 dagen was dat weer weg. (stress was wel echt enorm hoog) dus verklaarbaar ben toen niet naar de huisarts gegaan.

Nu zit ik erg te twijfelen of ik misschien niet besmet ben geraakt met de ziekte van lyme. Het enige is dat ik veel klachten heb die in mijn opinie niet echt heel erg overeenkomen met lyme.

Hele dag hoge pols (echt hele dag 90+)
Helemaal niet vermoeid (nooit moe ook savonds niet, insomnia)
doof gevoel over mijn hele lichaam (erectie lukt niet meer door doof gevoel)
geen eetlust
en ik val af, maar dat verwijt ik zelf aan geen eetlust en hoge pols

Klachten als zere gewrichten/moeheid etc heb ik niet. Ik zit op google en zoek naar verschijnselen van lyme en ben nu bang dat ik lyme heb en dat die zorgt voor de neurologische klachten.

Hoe denken jullie hier over?

Lymefighter

Re: Vraag

Berichtdoor Lymefighter » Do 20 Jun 2013 13:51

Bezoekje Huisarts
Wat zit er in je systeem? Co infecties? Zware metalen? Infecties? Virussen? Allergies? Je wilt meer weten als alleen Borrelia. Detox detox detox. Restore essentials B12, magnesium, calcium. Then threat spirochete Train je immuunsysteem

lleeoonn

Berichtdoor lleeoonn » Do 20 Jun 2013 13:57

Dat heb ik nu al 3 keer gedaan. Zit nu dus aan antidepressiva voor angst en paniekstoornis (hartslag naar beneden krijgen), maar dat zal dan heel onbewust zijn, want ik voel zelf geen angst of paniek ergens voor. Volgende week dinsdag ga ik weer naar de huisarts om te kijken hoe het gaat. Dan zal ik weer het onderwerp lyme ter sprake brengen. Lyme is helaas niet goed aan te tonen, dus het zal een lastig gesprek zijn.

Ik voel me helemaal niet fit (waarschijnlijk door hoge hartslag en maag/darm klachten (lichte pijnachtig) en dat is jammer, want ik sportte altijd heel veel (survivalruns tot 4 maanden geleden). Na het avondeten/in de avond voel ik me vaak wel ietsje beter (gezien de rest van de dag en nacht)

Met september zou ik graag weer aan school beginnen en gewoon weer sporten, maar zoals het er nu naar uit ziet gaat dat hem nog niet worden :(
Laatst gewijzigd door lleeoonn op Do 20 Jun 2013 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Lymefighter

Berichtdoor Lymefighter » Do 20 Jun 2013 14:33

Ga naar praktijk Wiersma den dolder doe een intake asyra en levend bloed analyse.

Check je immuunsysteem, en blokkades energetisch. Je verhaal lijkt op mijne, was ook topfit. Check mijn verhaal bij pers verhalen. Lyme Hope
Wat zit er in je systeem? Co infecties? Zware metalen? Infecties? Virussen? Allergies? Je wilt meer weten als alleen Borrelia. Detox detox detox. Restore essentials B12, magnesium, calcium. Then threat spirochete Train je immuunsysteem

lleeoonn

Berichtdoor lleeoonn » Do 20 Jun 2013 15:13

lymefighter ik heb je een PM gestuurd. Graag ook reacties van andere formuleden die zich herkennen in mijn verhaal (of niet).

groeten,
leon

Lymefighter

Berichtdoor Lymefighter » Do 20 Jun 2013 15:26

Ik functioneer niet enorme zenuwpijn. Schietende pijnen moeite met bewegen, teveel toxines icm lyme heeft mij de das omgedaan. Dit door overmatig sporten stress. Overlaad hieraan gaat klachten geven je moet dit weer reduceren, AB? Miss goed direct na beet daarna lastiger.

2010 2011 10x gebeten ben militair geweest.

Sporten drie keer per dag. Overmatig eiwit consumptie en in weekend te weinig rust, en slechte voeding.

Wat jij moet gaan doen is/los van of je geen of wel lyme hebt; antideprissiva???? Is je ha gek geworden?, beter dit..

Magnesium
Omega 3 a 5 caps
Vit C 2/3 Gr. P.dag
Sauna

Angel239

Berichtdoor Angel239 » Do 20 Jun 2013 15:42

Hallo,
Een hoge pols kan een klacht zijn die door borrelia veroorzaakt wordt. Mijn dochter heeft vaker een pols van 110 in rust. De arts weet niet of het door de borrelia komt, of door een hormoon disballance die ze ook door borrelia erbij heeft gekregen. Het is dus echt wel een klacht die in het rijtje thuis hoort.

Groetjes.

Terug naar “Algemeen”