Help! GGD kliniek?

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
hugsy

Help! GGD kliniek?

Berichtdoor hugsy » Wo 26 Jun 2013 18:25

Ik zal proberen in t kort mijn verhaal te doen. Wajong aanvraag is twee keer afgewezen en niemand lijkt mij te kunnen helpen.

Ik ben nu 23 en kan absoluut niet werken, mijn ouders willen mij niet helpen en zeggen dat t tussen m'n oren zit.

De enige oplossing die ik nu nog zie is mij laten opnemen in een GGD kliniek, dan heb ik max een.jaar onderdak en ik hoop dat zij mij wel verder kunnen helpen qua uitkering en dingen hardmaken zodat het UWV mij geloofd.

maar heeft iemand hier ervaring mee, helpen ze je echt daarmee of geven.ze echt alleen therapie?

Mijn grootste probleem is de lyme/arbeidsongeschiktheid maar door de lyme heb ik ook psychische problemen gekregen.

bamboe

Re: Help! GGD kliniek?

Berichtdoor bamboe » Wo 26 Jun 2013 19:13

Hoi Hugsy, vreselijk dit: dat je ouders ook al denken dat je problemen in oorzaak psychisch zouden zijn.
De ggd-kliniek: daar zou ik als ik jou was zeker niet op gokken: want het personeel in dit soort instellingen wil je zonder kennis van zaken door de bank genomen ook graag aanpraten dat je problemen in oorzaak zuiver psychisch zijn en in bedekte psychiatrische termen zal men erop hinten dat je je lichamelijke problemen inbeeldt, al zal men dat als je het op de man of vrouw af vraagt aan de psychiater ontkennen: men zal over de vele grijstinten tussen bewust en onbewust simuleren gaan zeuren in bedekte termen.
Men kraamt bijv. ook iets walgelijks uit in de trant van: "wel ziektebesef, geen ziekte-inzicht".
Hetgeen overigens de zaken omdraaien is, omdat psychiaters veelal zelf nauwelijks enig inzicht hebben in de reikwijdte voor lichaam en geest van de ziekte van lyme.
Been there, done that.
Je hebt lichamelijke hulp nodig als je lyme hebt, wat men je ook op de mouw probeert te spelden.
Jij hebt echter eerst een bestaansgrond nodig, maar daar heb je nu juist de kracht niet voor.
Ik heb geen oplossing: maar ik zou me als ik jou was niet gaan blindstaren op oplossingen die er in elk geval niet zijn.

Veel sterkte voor jou Hugsy, je zal het hard nodig hebben.

Marlene

Berichtdoor Marlene » Wo 26 Jun 2013 21:34

Ik voel erg met je mee en weet niet hoe ik je moet helpen :?
In België zit het systeem nu eenmaal anders in elkaar. Hopelijk kunnen mensen uit Nl je goed advies geven.
Heel veel sterkte, lijkt me verschrikkelijk als je zelfs niet terecht kan bij je eigen familie. Dat en de systematische ontkenning zou mij psychische klachten geven!

Lymefighter

Berichtdoor Lymefighter » Do 27 Jun 2013 20:20

Wou dat ik je kon helpen.

Onze droom de retreat lyme centers. Altijd plaats en ex lyme patiënt als behandelaars.

Gezonde voeding
Infrarood sauna's
Zwembad met zout water
Ozone en oxygen cabines
Yoga
Workshops.

Nu de loterij nog winnen!

Wees sterk en laat under your skin zien aan ouders. Misschien dan wat meer begrip!
Wat zit er in je systeem? Co infecties? Zware metalen? Infecties? Virussen? Allergies? Je wilt meer weten als alleen Borrelia. Detox detox detox. Restore essentials B12, magnesium, calcium. Then threat spirochete Train je immuunsysteem

Terug naar “Algemeen”