Zorgverzekering vergoed helemaal niets van mijn behandeling

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
mely

Zorgverzekering vergoed helemaal niets van mijn behandeling

Berichtdoor mely » Za 29 Jun 2013 10:01

Zorgverzekering vergoed helemaal niets van mijn behandeling in Duitsland Augsburg...
In hun brief stond: Behandeling vergoeden wij niet omdat deze niet voldoet aan de stand van wetenschap en praktijk.
Ik had eigenlijk niet anders verwacht maar wel gehoopt dat er toch tenminste iets werd vergoed.
Ik ben hartstikke goed en aanvullend verzekerd en al erg lang ziek.. Het is toch belachelijk dat k dan eindelijk een behandeling heb gevonden om beter(der) te worden ze je gewoon laten zitten..

Lymefighter

Re: Zorgverzekering vergoed helemaal niets van mijn behandel

Berichtdoor Lymefighter » Za 29 Jun 2013 10:05

Helaas. Wat zijn je kosten en je plan, plus diagnose? Bca is erg goed heb ik begrepen.
Wat zit er in je systeem? Co infecties? Zware metalen? Infecties? Virussen? Allergies? Je wilt meer weten als alleen Borrelia. Detox detox detox. Restore essentials B12, magnesium, calcium. Then threat spirochete Train je immuunsysteem

mely

Berichtdoor mely » Za 29 Jun 2013 11:56

Ik ga binnenkort weer heen, dan heb ik er 3 maanden behandeling opzitten waarvan de eerste weken in het BCA.
Het is dan weer kijken hoe verder..

eus

Berichtdoor eus » Za 29 Jun 2013 12:04

Vraag om een herbeoordeling, stuur een brief van je behandelend arts mee en als dat op niets uitloopt;
vraag of ze dan bereid zijn om in ieder geval het bedrag, behorend bij de DBC voor Lyme te vergoeden. Dat ligt rond de 700 Euro.

Lees de folder; "Wat te doen als Uw zorgverzekeraar Uw zorgkosten niet wil vergoeden" van de Stichting Tekenbeetziekten;
http://www.tekenbeetziekten.nl/info-en-downloads/
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,