Waar goed Lyme laten onderzoeken?

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
anoniem1992

Waar goed Lyme laten onderzoeken?

Berichtdoor anoniem1992 » Zo 30 Jun 2013 22:01

Bij deze..
Via bioresonantie is bij mij Lyme geconstateerd en het verklaard een hoop.
Nu begrijp ik dat overdragen niet uitgesloten is, alhoewel het ook niet echt aangetoont is behalve naar ongeboren baby's.
Nu heb ik sinds een jaar een vriend en nu het bij mij gevonden is wil ik zeker weten dat hij het niet heeft.
Helaas is hij wel erg moe laatste tijd, maar ik wil zeker weten dat dat niet door Lyme komt en als hij het wel heeft zijn we er op tijd bij hoop ik.

Heeft iemand goede adressen voor onderzoek naar Lyme in Belgie?
Ik zag levend bloed analyse voorbij komen en Prohealth in nederland maar dat is niet handig naar Belgie..
Prohealth is ook wel aan de prijs, misschien zijn er goede andere opties?

Alvast bedankt.

fr1968

Re: Waar goed Lyme laten onderzoeken?

Berichtdoor fr1968 » Zo 30 Jun 2013 22:40

Infectolab Augsburg, je kunt het bloed er per koerier naartoe sturen. Duur zijn ze allemaal helaas.

Of via dr De Meirleir in Brussel. Die laat testen bij Red Laboratories..

moon2

Berichtdoor moon2 » Ma 1 Jul 2013 15:43

Ik heb volgende week een afspraak bij Paul van Meerendonk.
Hij test o.a. ook in Augsburg, maar ook in Amerika bij Igenex (spel ik dat zo goed ?:roll: )
Per koerier naar Augsburg alleen al is zo'n 90 euri :|

eus

Berichtdoor eus » Ma 1 Jul 2013 15:56

Per koerier naar Augsburg alleen al is zo'n 90 euri

Het infectolab heeft tegenwoordig afspraken met DHL en voor 60 Euro kun je je testkit terugzenden naar Augsburg.
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

fr1968

Berichtdoor fr1968 » Ma 1 Jul 2013 16:33

Ik woon vlak bij de duitse grens en heb het pakketje naar de duitse post gebracht. Kostte me 4,50 euro.

moon2

Berichtdoor moon2 » Vr 5 Jul 2013 12:01

eus schreef:
Per koerier naar Augsburg alleen al is zo'n 90 euri

Het infectolab heeft tegenwoordig afspraken met DHL en voor 60 Euro kun je je testkit terugzenden naar Augsburg.

Scheelt toch 30 euro, best veel dus!

moon2

Berichtdoor moon2 » Vr 5 Jul 2013 12:03

fr1968 schreef:Ik woon vlak bij de duitse grens en heb het pakketje naar de duitse post gebracht. Kostte me 4,50 euro.

Had ik gelezen, heb het daarna zelf ook overwogen, want ik woon zelf aan de duitse grens, maar ik wil eigenlijk meer uitgezocht hebben en iemand die mij daarin adviseerd EN verstand heeft van o.a. Lyme.

fr1968

Berichtdoor fr1968 » Vr 5 Jul 2013 12:58

Had ik gelezen, heb het daarna zelf ook overwogen, want ik woon zelf aan de duitse grens, maar ik wil eigenlijk meer uitgezocht hebben en iemand die mij daarin adviseerd EN verstand heeft van o.a. Lyme.

Je kunt rechtstreeks je vragen mailen aan dr S uit Augsburg, hij kan je ook adviseren welke testen te doen. Als je zijn email wilt kun je me een pb sturen.

moon2

Berichtdoor moon2 » Vr 5 Jul 2013 17:18

fr1968 schreef:

Je kunt rechtstreeks je vragen mailen aan dr S uit Augsburg, hij kan je ook adviseren welke testen te doen. Als je zijn email wilt kun je me een pb sturen.

Ik had hem reeds gemaild, hij kwam ook wel met goed advies, en met vragenlijsyten voor co-infecties etc.
Ik moet enkel wel rekening houden met mijn budget, en dan heb ik toch liever iemand die mijn dossier inkijkt en aan de hand daarvan mij kan adviseren welke testen er verder voor mij in aanmerking komen EN wat ik mij kan permiteren.
Mijn polis dekt enkel 300 euro aan ortho.heelkunde.de tests moet ik dan zelf betalen :wink:

Het scheeld enorm dat mijn huisarts mij op veel zaken getest heeft, dus er kan veel aangetoond en uitgesloten worden.

Lymefighter

Berichtdoor Lymefighter » Zo 7 Jul 2013 19:25

moon2 schreef:
fr1968 schreef:

Ik had hem reeds gemaild, hij kwam ook wel met goed advies, en met vragenlijsyten voor co-infecties etc.
Ik moet enkel wel rekening houden met mijn budget, en dan heb ik toch liever iemand die mijn dossier inkijkt en aan de hand daarvan mij kan adviseren welke testen er verder voor mij in aanmerking komen EN wat ik mij kan permiteren.
Mijn polis dekt enkel 300 euro aan ortho.heelkunde.de tests moet ik dan zelf betalen :wink:

Het scheeld enorm dat mijn huisarts mij op veel zaken getest heeft, dus er kan veel aangetoond en uitgesloten worden.

Op je HA zou ik niet teveel vertrouwen. Testen kloppen vaak niet :)
Wat zit er in je systeem? Co infecties? Zware metalen? Infecties? Virussen? Allergies? Je wilt meer weten als alleen Borrelia. Detox detox detox. Restore essentials B12, magnesium, calcium. Then threat spirochete Train je immuunsysteem

Terug naar “Algemeen”