Waar goed Lyme laten onderzoeken?

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
Filosophia

Re: Waar goed Lyme laten onderzoeken?

Berichtdoor Filosophia » Ma 8 Jul 2013 12:52

Dokter meirleir kan ik je ook aanraden

moon2

Berichtdoor moon2 » Ma 8 Jul 2013 16:46

Lymefighter schreef:Op je HA zou ik niet teveel vertrouwen. Testen kloppen vaak niet :)

Dat ligt niet aan de ha, maar aan het lab, de interpetatie van de test door het lab, lab fouten, foute referentiewaarden, onbetrouwbare tests etc.

Yordy1985

Berichtdoor Yordy1985 » Di 9 Jul 2013 13:06

Hallo Allemaal,

Ik ben hier nieuw op het forum. Zal me eerste even voorstellen, ik ben Yordy 28 jaar.

Al een tijdje loop ik met een hoop "vage" klachten. Nu ongeveer zo'n 2 jaar. Klachten zijn, extreme vermoeid, steeds slechter kunnen zien, vaak griep klachten, hoofdpijn, gewrichtspijnen, last van mn darmen en ga zo maar door. Ik heb allerlei onderzoeken gehad in het ziekenhuis en daar komt niet echt wat uit. Al deze klachten zijn ongeveer 2 jaar geleden begonnen na een tekenbeet. Ik had en teek achter op mn been. Ik wist niet wat het wat omdat ik het niet kun zien en heb deze eruit getrokken. Omdat het een teek was, ben ik toch maar naar de HA geweest. Die vertelde mij dat het geen kwaad kon omdat er geen rode kring te zien was. Ik ben toen der tijd naar een andere HA overgestapt en die heeft wel bloedonderzoek gedaan naar Lyme maar die was negatief. In het ziekenhuis heb ik wel een leveronderzoek gehad omdat mijn leverwaardes verhoogd zijn. In het ziekenhuis zeggen ze dat dit komt door een iets vervette lever,dit was te zien op een MRI scan. Inmiddels loop ik ook bij de MDL arts omdat ik last van mijn darmen blijf houden. Inmiddels ben ik 2 jaar verder en weet ik niet meer wat te doen. Ik zelf denk dat ik misschien toch Lyme heb maar de HA zegt kan niet is al onderzocht., Heeft er iemand nog tips voor mij wat ik kan doen? Ik lees over bloedonderzoeken in duitsland? Kan iemand mij daar verder mee helpen?

Hoor graag van jullie.

Groet, Yordy

Terug naar “Algemeen”