Doktoren... waar moet je zijn?

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
Dory

Re: Doktoren... waar moet je zijn?

Berichtdoor Dory » Do 24 Okt 2013 0:34

Hallo iedereen,
ik ben hier nieuw en ik weet niet of ik deze boodschap op de goede plaats zet.
onze dochter is nog maar 2 maanden in behandeling bij prof de Meirleir en dat is veel te kort om al positief te zijn. Maar dat een actrice uit de serie Real Housewife namelijk Yolanda Foster uit Amerika komt overgevlogen om prof De Meirleir te bezoeken nadat een team (zij noemt het een leger) van de beste artsen in Amerika haar niet konden helpen hebben wij een zeer positief beeld van deze arts...wat niet wil zeggen dat hij wonderen kan doen... is hij wel veruit de enige die lymepatiënten serieus neemt naar mijn mening, bekijk dit filmpje en geef jullie mening...
http://youtu.be/53oDDVV87pk

groetjes Dory

bamboe

Re: Doktoren... waar moet je zijn?

Berichtdoor bamboe » Do 24 Okt 2013 7:28

Hoi Dory, de uitzending waar je op doelt wordt op deze site ook hier besproken viewtopic.php?f=5&t=8064
Het gekke is dat ikzelf het vermoeden heb dat men juist in de VS verder is op het gebied van lyme bestrijden als je de juiste artsen treft.
Een lymepatient uit NL die hier ook een tijdje op de site was en die alweer "alife & kicking" rondloopt naar haar eigen zeggen, die was weer meer tevreden met artsen in de VS waar ze heenging om hulp te krijgen.
Ook in NL zijn artsen of behandelaars die lymepatienten kunnen en/of willen helpen.
Maar het is altijd belangrijk dat je zelf ook blijft nadenken daarnaast.
Wil je helemaal goed behandeld worden, dan is Duitsland ook een goede optie trouwens.
Dat land kent de borrelia al heel lang en heeft een traditie op het gebied van de lymebestrijding.

Terug naar “Algemeen”