Help astublieft!

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
joorn

Re: Help astublieft!

Berichtdoor joorn » Ma 4 Nov 2013 9:04

Quads schreef;

Ik heb een MRI gehad van mn hoofd gehad, hier waren piepkleine onschuldige witte plekjes zichtbaar maar dat komt vaker voor zei de neuroloog en konden deze klachten niet veroorzaken en moest ik me niet druk om maken.

WAT???? Niet druk maken?? Rob ,ach man toch ....je bent hardstikke ziek .....!! ..je bent chronisch lymepatient !!

Wel.....die MRIscan heb ik ook gehad, een MRI scan helemaal vol met witte stoflaesies............de neuroloog en de radioloog wisten niet wat het was ..................maar mijn behandelaar die wist het wel .....dat bleek chronisch lyme te zijn !!
Geen twijfel mogelijk!!
Ik moest en kon gelukkig heeeeeel snel behandeld worden om te voorkomen dat ik zeer ernstig ziek werd....
Zo snel als je kan moet jij OOK BEHANDELD worden !!
In het reguliere circuit kom je met veel moeite tot een 2 wekelijks kuur maar dit vraagt speciale aandacht !!

lees met aandacht de laatste paar bladzijden van dit topic;

viewtopic.php?f=22&t=7503

Je hebt angstaanvallen Rob? Lees dit ! ;

Atypische paniekaanvallen kunnen een uiting zijn van chronische borreliose

http://erwinkompanje.wordpress.com/2010 ... orreliose/

Anne-roos

Re: Help astublieft!

Berichtdoor Anne-roos » Ma 4 Nov 2013 11:23

Zijn er homeopaten of andere alternatieve genezers die verstand hebben van Lyme?
Hartelijk bedankt, Rob

Welkom op het forum Rob!

Ja, er zijn homeopaten en alternatieve genezers die verstand hebben van (de behandeling van)
Lyme!
Ik zal je een pb sturen.

Groetjes Anne-roos

Terug naar “Algemeen”