Gefeliciteerd!!!!

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
RobertF

Gefeliciteerd!!!!

Berichtdoor RobertF » Ma 30 Dec 2013 15:29

Het is een beetje onopgemerkt voorbij gegaan, maar eind dit jaar bestaat het forum 10 jaar.
Het initiatief van Martijn om een forum over de ziekte van Lyme te beginnen was een perfect idee en heel veel patiënten hebben hier nuttige info opgedaan.
Martijn wist soms hoog oplaaiende discussies altijd zakelijk en met de nodige takt en onderbouwing op te lossen.
Martijn bedankt, je hebt er door de jaren heen veel energie in gestoken waar veel mensen zeker wat aan gehad hebben.
Gefeliciteerd en ga zo door :toost:
groet RobertF

els

Re: Gefeliciteerd!!!!

Berichtdoor els » Ma 30 Dec 2013 16:21

Martijn ik wil je ook bedanken,

Ook RobertF bedankt voor je waardevolle bijdragen.

groet Els

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Ma 30 Dec 2013 20:28

Ben eigenlijk ook wel blij, hoor, dat lymenet bestaat, heb al aardig wat info van lymenet kunnen gebruiken met mijn kleine budgetje.

Gefeliciteerd dan maar
:)

Voor het hele team dan natuurlijk

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Di 31 Dec 2013 0:54

Ik wil mij daar bij voegen. We waarderen zeker al de inspanningen die zijn gedaan om dit forum levend te houden. Van mij ook felicitaties :zwaaien: :zwaaien: :zwaaien:

admin
Beheerder

Berichtdoor admin » Za 4 Jan 2014 1:43

Vanwege de abominabele kwaliteit van de informatie en discussie van vooral laatste jaren, vind ik het eigenlijk geen felicitaties waard, maar toch bedankt.

els

Berichtdoor els » Za 4 Jan 2014 10:19

admin schreef:Vanwege de abominabele kwaliteit van de informatie en discussie van vooral laatste jaren, vind ik het eigenlijk geen felicitaties waard, maar toch bedankt.

Dit is één van de redenen dat ik hier niet graag meer iets plaats,daarom vind ik het heel dapper van je dat je ondanks dit alles tot door gaat met het forum.
Las van de week nog eens de reacties uit het begin van het forum en wat een andere toon tegen elkaar je hoeft het eens te zijn met elkaar,maar zo als het nu is,de dwingende adviezen,onderwerpen die totaal niets te maken hebben met een tekenbeet,nee geef mij maar in het lymecafe de gedichtjes van Von,of de spreekwoorden.

Daarom Martijn een schouderklopje.
Zullen we het hier maar bij laten?
Els.

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Za 4 Jan 2014 17:36

Hallo Admin,

Misschien ben je er zelf niet zo blij mee, maar ik dus wel.
Zoals ik al zei heb ik juist op het lymenet veel informatie kunnen halen over de vele behandelingen van lyme.
Heb me ook gesteund gevoeld door verschillende forumleden.
Via deze weg ben ik aan o.a. hele goede adressen gekomen, die ik hoogstwaarschijnlijk anders nooit had geweten...
Helaas moet het zo nu en dan buiten lymenet om, maar ja, desalnietemin...

Hoe het vroeger was weet ik niet ik ben hier pas een jaar en sinds ongeveer 8 mnd. vrij actief buiten "Mijn Verhaal" om.

Het spijt me dat jullie het ergens niet goed genoeg vinden.

PS
Doe enorm mijn best om "goede" artikelen hier te plaatsen.

Nogmaals sorry voor als men de kwaliteit onder peil vindt.
Maar helaas voor velen zitten we nu in een tijdperk waar bv de geneeskunde niet meer is wat het ooit misschien wel was.

:)

Josie

Berichtdoor Josie » Za 4 Jan 2014 20:29

Martijn Gefeliciteerd 10 jaar!!
Dank, het forum heeft ruim bijgedragen aan het delen van de kennis en vergroten van erkenning! Voor mij erg waardevol. Het smaakt naar meer!
:toost:

Heb jij er zelf ook wat aan gehad, ben jij nog erg ziek? :(

@Iedereen, zullen we vanaf nu de discussies minder op laten stoken, in het belang van het voortbestaan en nut van het forum? Vergeet niet dat we hetzelfde doel hebben. De behandeling volgens de huidige CBO-richtlijn voldoet bij een deel van de lyme-patiënten niet. Dat ziek-blijven is het hele probleem. Dan hebben we dus elkaar nodig.

@Els, blijf posten. :D
@Foetsie, ik kan merken dat je je best doet om goede artikelen te plaatsen. :D

Josie
Laatst gewijzigd door Josie op Zo 5 Jan 2014 0:53, 1 keer totaal gewijzigd.

WillemT

Berichtdoor WillemT » Za 4 Jan 2014 22:17

admin schreef:Vanwege de abominabele kwaliteit van de informatie en discussie van vooral laatste jaren, vind ik het eigenlijk geen felicitaties waard, maar toch bedankt.

Ik denk dat ik goed begrijp wat je bedoelt en ik ben het met je eens. Dat je het desondanks volhoudt verbaast me en toont m.i. aan dat je een zeer nuchtere, maar ook tolerante en empathische instelling hebt.
Hulde.

WillemT

Terug naar “Algemeen”