eindelijk diagnose

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
rongenbosch

Re: eindelijk diagnose

Berichtdoor rongenbosch » Za 28 Jun 2014 11:23

ik blijf doorgaan, geef zeker niet op, maar wordt wel moedeloos soms omdat je niet meer weet hoe verder vwb klachten maar ook vwb waar kan ik terecht voor goed advies en behandeling !

bamboe

Berichtdoor bamboe » Zo 29 Jun 2014 0:23

hoi Rongenbosch, volgens mij is de beste leidraad om op af te gaan: de ervaringsverhalen van je lotgenoten die ergens iets mee opgeschoten zijn.
Dat is best een lastige kwestie om de rode draden te ontdekken, maar ze zijn er wel.
Voor mij was het ook een hele zoektocht en nog, maar het was zeker wel de moeite waard om naar kennis en ervaringsverhalen te zoeken en daarbij om mijn eigen intuitie te luisteren van welke kant ik opwil.
Er zijn zoveel richtingen die je in kan slaan: soms ook overdonderend veel.
Dan kan je intuitie een goede vriend(in) zijn.

jozzie

Berichtdoor jozzie » Zo 29 Jun 2014 16:46

Hallo Rongenbosch,

Ik kan me voorstellen dat je je hopeloos voelt. Je bent/voelt je ziek, onduidelijke uitslagen en vele mogelijkheden en adviezen.
Wat te kiezen. Bamboe heeft gelijk. Alleen intuïtie/gezond verstand kan je leiden. Er zijn zoveel (tegengestelde) meningen.
Wees niet bang om een keuze te maken. Als het niet werkt kun je overschakelen naar iets anders.
Je loop er al 10 jaar mee rond (veel te lang, zeer vervelend), maar je kunt dus ook de tijd nemen.
Voor elk mens is er een eigen oplossing, alleen vind je die meestal niet direct.
Als je iets kiest wat voor jou niet werkt, betekent dat niet dat je alles voorgoed verpest hebt. ( in het algemeen dan, uitzonderingen daargelaten.).
Dat je voor jezelf wilt opkomen is al goed.
En trek je van die bloedtesten maar niet al te veel aan, daar zijn de meningen zo over verdeeld.
En om je op te peppen, google op Erwin Kompanje (succesverhaal, als het waar is, maar ik geloof het wel.)

Groet Jozzie

Josie

Berichtdoor Josie » Wo 2 Jul 2014 20:42

Dankje Jozzie, jouw berichtje pept mij ook op :D
Vol empathie en motivatie.
En de berichtjes van alle andere in dit onderwerp. :D
Sterkte rongenbosch!

Josie

Terug naar “Algemeen”