waar kan ik het best Lyme laten testen?

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
mauricemtb

waar kan ik het best Lyme laten testen?

Berichtdoor mauricemtb » Vr 2 Mei 2014 15:47

hoi allemaal

Ik ben maurice 20 jaar sporte altijd 3a 4 keer in de week (mountainbike en fitness) maar dat lukt nu niet meer zonder pijnklachten en energie

In Augustes heb ik rooie kring gehad. daar heb ik 15 dagen antibiotica voor gehad

ik was toen grieperig en heel erg moe na de kuur bleef de vermoeidheid.

2 maanden later onverklaarbare spierpijnen zware benen toen weer een maand later kreeg ik last van heel veel
hoofdpijn en af en toe hartkloppingen als ik een hele tijd gezeten heb en weer opstond en af en toe spiertrekking in me been en een trillende schouder.

sinds febaurie kloppende steken op willekeurige plekken vooral in me handen die nu Steens veel pijnlijker worden soms duren de steken heel kort soms de hele dag en ik heb vaak in eens pijn in me knie schouder of heup als of het een blessure is en dan is het ineens weer weg

nu ben ik 2 x getest op lyme alleen komt er niks uit de internist heeft me helemaal onder zocht met uitgebreide bloed onderzoeken en buikecho en long foto's ze kan niks meer voor me beteken

nu wilt ze mee werken voor een lyme test in keulen of weert of zo

Waar kan ik het best een lyme test laten doen en welke test?

denken jullie ook dat het lyme kan zijn?

gr maurice

abx

Re: waar kan ik het best Lyme laten testen?

Berichtdoor abx » Vr 2 Mei 2014 17:07

sinds febaurie kloppende steken op willekeurige plekken vooral in me handen die nu Steens veel pijnlijker worden soms duren de steken heel kort soms de hele dag en ik heb vaak in eens pijn in me knie schouder of heup als of het een blessure is en dan is het ineens weer weg
Je bedoeld neuropatiën zoals in het syndroom van Bannwarth? :idea:

Daar heb je haar medewerking helemaal niet voor nodig!

Waar kan ik het best een lyme test laten doen en welke test?
Zijn beide goed, doe in iedergeval een LTT.

denken jullie ook dat het lyme kan zijn?
Ik wel, en laat "kan" maar weg

eus

Berichtdoor eus » Vr 2 Mei 2014 17:13

Daar heb je haar medewerking helemaal niet voor nodig!

Altijd handig, als ze haar medewerking wil verlenen! Ik ga er dan vanuit, dat ze dan een positieve test ook zal accepteren en wil behandelen.

Om voor vergoeding van de zorgverzekeraar in aanmerking te komen, heb je altijd een stempel van de arts nodig.
Als de zorgverzekeraar niet vergoedt, dan kun je het aftrekken bij de belastingen. Ook hiervoor geldt; een stempel is noodzakelijk.
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

mauricemtb

Berichtdoor mauricemtb » Za 3 Mei 2014 8:28

bedankt voor de snelle reactie :D

Terug naar “Algemeen”