Herkent iemand deze klachten?

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
Sanne70

Re: Herkent iemand deze klachten?

Berichtdoor Sanne70 » Ma 19 Mei 2014 15:19

Vandaag moest ik naar de internist voor controle B12.
Ik vertelde mijn klachten, die overigens elke dag erger worden, en hij zei dat het geen Lyme kan zijn. Ondanks een positieve IGG ...dat was een fout zei hij of een andere bacterie.
Wat nu?
IK wil uiteraard ook niet dat het Lyme is maar een positieve IGG is er wel en mijn klachten kan ik allemaal terug vinden in fase 3 lyme.

abx

Berichtdoor abx » Di 20 Mei 2014 3:57

Wat nu?
- Tegen deze internist een klacht indienen ( belangrijk voor een latere eventuele letselschade zaak.)
- Een second opinion eisen (bij een Lyme kundige arts).
- Antibiotica, zo snel mogelijk met of zonder arts.

Als jij herkend dat het Lyme is en wilt worden behandeld, schenden ze jouw zelfbeschikkingsrecht door dit te weigeren!

Het is overigens absurd om zelfs bij een positieve IgG + klachten dit te weigeren, daarmee maak je serieus kans in een letselschade zaak. Laat die internist zwart op wit zetten dat hij weigert.

Sanne70

Berichtdoor Sanne70 » Di 20 Mei 2014 13:13

Dank je voor je reactie.
Hij zegt, net als mijn huisarts dat het niet kan , IGG is een infectie die is geweest.
Mijn klachten worden erger. Tintelende voeten, overprikkeldheid, angstgevoelens zomaar ineens en urenlang, oorsuizen.

Terug naar “Algemeen”