PEApure, pijnstiller ervaringen?

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
Elly W

Re: PEApure, pijnstiller ervaringen?

Berichtdoor Elly W » Vr 11 Jul 2014 10:59

Bedankt Anoniem! Ik heb de PEA inmiddels besteld en ik ben hel benieuwd wat het doet!

Ik laat het wel weten. :wink:

Groetjes,
Elly.

jayz

Berichtdoor jayz » Ma 21 Jul 2014 11:32

Ik ben ook erg benieuwd naar de ervaringen! ;-)

jozzie

Berichtdoor jozzie » Ma 21 Jul 2014 12:41

Hallo PEA pure volgers,

Na een 5 tal dagen PEA te slikken, 3 x per dag, heb ik het gevoel dat het wel z,n werk doet. De pijn wordt wat minder. Bij mij dus het heftige brandende gevoel in hoofd en kaken en gezicht. Het is wel zoiets als paracetamol en hoofdpijn, het neemt af, maar je hebt het gevoel dat wat er onder zit gewoon aanwezig blijft. Maar dat was ook te verwachten. Wel een hoop centjes, en daar baal ik van. Wie niet. Voor de rest een klote week achter de rug. Veel druk in m,n hoofd, veel psychiatrische verschijnselen. Wijt het maar aan het warme
weer :evil:
We ploeteren verder, hou je taai allemaal.

Jozzie

jeanette

Berichtdoor jeanette » Ma 21 Jul 2014 15:33

heb het geprobeerd,het hielp niet. ben nu aan de LDN(low dosis naltrexon),in opbouw fase. wat ik al merk is dat ik dieper slaap,iets minder pijn. B12 injecties kan je heftig op reageren,is namelijk ook een histamine-vrijmaker.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Ma 21 Jul 2014 16:45

Jozzie, 5 dagen is te kort om er iets zinnigs van te zeggen algemeen gezien.

lanalana

Berichtdoor lanalana » Ma 21 Jul 2014 19:17

Hoi, ik nu ook 5 dagen aan de PEA pure, drie keer per dag kan er nog niets over zeggen geloof ik was vooral lam geslagen in m'n hoofd door het weer, druk, duizel, pijn.Ik slik nog even braaf verder, ik las wel dat het makkelijk twee weken kan duren, soms langer eer het z'n werk doet...Heb er iedergeval nog steeds geen bijwerkingen van dus kan geen kwaad/moeite om door te slikken.
Laan :zwaaien:

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Ma 21 Jul 2014 21:06

Het weer heeft hier ook niet echt meegewerkt inderdaad, veel te warm.
Ik ervaar nog steeds geen bijwerkingen en het werkt hier perfect.
Na vijf dagen kan je niet zeker weten wat het eindresultaat is met de PEA.
Je hebt het in mijn geval over iemand die hypersensitief reageert op alles wat je er maar in stopt.
Dat is heel, eigenlijk te vaak in mijn nadeel, nu even in mijn voordeel gezien er geen bijwerkingen zijn van PEApure.

Ik zou het zeker nog voortzetten, bedenk je ook dat in mijn geval je praat over iemand die al relatief sterk is, in de vorm van stabiel rustig aan vooruitgang.
Hoe uitgeputter je bent hoe langer het ook zal duren voordat de PEA werkt in mijn ogen.
Ik merk ook dat als ik zoals van de week heel erg moe ben door veel stress, dat ik door de PEA heen ga.
Dat is ook niet gek, maar dat houd wel in dat het langer kan duren voordat de PEA zijn werk doet, het is geen reguliere pijnstiller die je inneemt en snel resultaat geeft.

Ik merk wel dat als het herxen wat uit de hand loopt, ik wel eens behoefte heb aan een extra capsule.
Dat is vooral dan s'avonds laat vaak in bed als ik pijn heb.
Maar dan gebruik ik ook wel alles wat ik maar kan doen om echt pijn te maken, hoog in de zuurstoftherapie, hoog en lang in de bioresonantie en voor mijn doen echt veel MMS.

jozzie

Berichtdoor jozzie » Di 22 Jul 2014 0:50

Hoi Anoniem,

Ik heb alleen maar het gevoel dat de scherpe randjes van de pijn afgaan. Verder nog niets. Ik ga voorlopig een maand door met slikken. Wilde even laten weten waar ik zat. Geen algemene conclusies nog.

Jozzie

jayz

Berichtdoor jayz » Di 22 Jul 2014 14:40

ik krijg binnenkort een paar capsules om te proberen ivm eventuele bijwerkingen. Als ik geen bijwerkingen krijg dan bestel ik deze wellicht ook nog.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Di 22 Jul 2014 17:49

Geen kritiek hoor Jozzie, gewoon even support van mijn kant!
Er is zo weinig bekend over PEA met Lyme dat ik hier maar post wat ik merk met de PEA.

Terug naar “Algemeen”