PEApure, pijnstiller ervaringen?

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
lanalana

Re: PEApure, pijnstiller ervaringen?

Berichtdoor lanalana » Wo 23 Jul 2014 16:28

Weet niet of het kan en of het idd zo werkt maar die vreselijke borstpijnen zijn minder, echter wanneer ik die capsule weer in moet nemen, gaat het weer aanzienlijk pijn doen, ik was m vanmiddag vergeten ik kwam hier achter door dat die borst weer z'n zeer ging doen..heejjjj ook de pijn, schouders, elleboog, vingers zijn er minder meer dat als t er zit dat ik denk, het ja ...dat was er ook nog.... Dusse even aankijken of zo doorgaat maar na een jaar pijn id. borst naar dit is al opvallend ( paracetamol en codeine etc werkte eerder niet) wilde ik even laten weten :zwaaien: lana

Ow nog een vraagje, 3 maal Pé dag hoe verdelen jullie dit?

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Wo 23 Jul 2014 17:10

Ik neem het in als de pijn terug komt. Eerder niet, het werkt binnen een half uur bij mij. Fijn Lana!

jozzie

Berichtdoor jozzie » Wo 23 Jul 2014 23:28

S'morgens, s'middags en s'avonds. Ook drie keer dus. Maar ik ga het ook proberen op de manier van Anoniem, zolang mogelijk uitstellen totdat het pijn doet. Scheelt misschien ook in de hoeveelheid pillen. Maar ik wil ook voelen of ik al iets heb opgebouwd.
Dat is sowieso het hele makke bij mij, dat ik nog niet goed genoeg voel wat mijn lichaam voor reactie geeft op supplementen of AB. Ik bedoel dus vrij direct, na inname, en niet over de hele linie genomen.

Jozzie

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Do 24 Jul 2014 1:04

Dat scheelt bij mij niet, maar als ik de laatste om 7 a 8 uur neem kan ik er mee door tot ik ga slapen. Als ik flink herx neem ik nog een vierde maar dat gebeurd weinig. Die vierde neem die uit een nieuwe strip trouwens, anders raak je de tel kwijt de dagen er na. Ik iig wel, zit dan zo in mijn ritme dat ik echt niet wist of ik nu al die derde genomen had. :lol:

lanalana

Berichtdoor lanalana » Ma 28 Jul 2014 18:21

update.... twee weken pea pure, de pijnen, bij mij voornamelijk stekende scherpe pijnen borstkas, maar ook vingers, schouder, knieen, schenen echt wel merkbaaar verminderd..
nog steeds wanneer ik het weer wat licht voel.opkomen dan denk ik owja..dat had ik ook nog, een teken opzich al denk ik zo.
Nog steeds merkbaar waneer het tijd is voor de volgende.
Ik ben in deze korte tijd ( want het kan ok langer duren voordat effect merkbaar is ) tevrrden tot nu toe.Paracetamol, ibrufen, codeine mochten helaas allemaal niet helpen en ik werd echt af en toe gek van die dagelijkse pijn...al genoeg te stellen met dat rare hoofd, erg prettig dat de pijn nu even niet in beeld is...
Jammer dat het zoveel moet kosten..maar ja....crea boekhouden maar weer.
lana

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Ma 28 Jul 2014 19:12

Heerlijk Lana! Went snel he geen/minder pijn?

jozzie

Berichtdoor jozzie » Wo 30 Jul 2014 11:16

Hallo PEA pure junks

Na twee weken gebruik ben ik nog steeds tevreden. Ook bij mij verdwijnt de pijn (voornamelijk branderige zenuwpijn in hoofd en gezicht) naar de achtergrond. Iets wat gewone pijnstillers niet voor elkaar kregen. Voelt vreemd zo, net of je die 'trouwe vriend' pijn, mist. Maar niet heus! Fijn dus. Dat wat eronder zit zit er nog steeds, maar dit is voor mij althans veel draaglijker. Ik verminderen nu het aantal pillen naar 1 per dag, en indien nodig slik ik bij.
Goed dat het bij jou ook werkt Lana.
En nogmaals bedankt Anoniem, dat je het onder de aandacht bracht.

Ennuh voor mij is dit lymenet forum een plezier. :toost: Jozzie

Troptard

Berichtdoor Troptard » Vr 1 Aug 2014 16:32

Al veel geprobeerd en daar het niet hielp schreef ik er niet over,nu van een lief forumlid wat pea toegestuurd gekregen en na een paar dagen merkbaar verschil ! Niet dat ik totaal pijnvrij ben maar de scherpste pijn is er vanaf en ik kom mijn dag stukken beter door !
Je wordt gewaar als het uitwerkt en je volgende pil doet zijn werk na een half uurtje
Aanrader !!!

Troptard
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Vr 1 Aug 2014 18:13

PEAjunk voor Jozzie.
Top joh dat het voor jou ook zo werkt, zelfde voor jou Tropard!
Bij mij werkt het ook echt binnen een half uur weer maar het lijkt ook steeds langer te werken bij mij.
Alleen als ik echt veel MMS gebruikt heb wil ik s'nachts nog wel eens eentje extra nemen.
Omdat ik gewoon geen pijn heb kan ik ook gewoon heel fijn door met mijn behandeling in plaats van om de haverklap gas terug te moeten nemen omdat ik de pijn niet trek.
De MMS opbouwen lukte ook gewoon niet meer op den duur daarom, zeker omdat mijn immuunsysteem zich er ook mee bemoeit.
Het geeft zoveel rust!! Ik heb nu dus wel verhoging en koorts maar gewoon geen pijn, en dat maakt het veel veel dragelijker.

Zelfs PMS klachten zijn weg, ik had altijd best lang echt pijn van tevoren in mijn nek en erg stijf in mijn rug, dat is helemaal weg met de PEA.
Moet me nu echt afvragen of er uberhaupt wel wat gebeurd van binnen zeg maar. :lol:
Iets met 1234 komt er nog wat van.. 567 we wachten al zo lang.. :lol: :lol: :lol: :lol:
*mist nu dat rollen van het lachen poppetje*

Ik heb een medelymie ook een doosje gestuurd, ben benieuwd of het haar ook helpt.

Angel239

Berichtdoor Angel239 » Zo 17 Aug 2014 23:23

Helaas hier geen reactie op de PEApure. Het werkt dus niet bij iedereen, jammer!

Terug naar “Algemeen”