Hoe lang blijven doorzoeken?

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
Foetsie

Re: Hoe lang blijven doorzoeken?

Berichtdoor Foetsie » Vr 29 Aug 2014 19:10

Hoi Angel,

Eigenlijk bedoelde ik meer die zin van jou waarin je vertelde dat je deze arts van stichting tekenbetenziekte had gekregen.
Vond het nogal vreemd dat er ineens iets tegenstrijdigs te lezen was.
Vandaar mijn vraag.

Maar er zijn meer pos. berichten over hem te lezen,
Mag ik weten waarom je bent veranderd van mening?

Susann

Berichtdoor Susann » Za 30 Aug 2014 7:48

Hoi Foetsie,

Ik heb de indruk dat je de boodschap niet helemaal begrijpt, neem voor nadere uitleg zelf maar contact op met stichting tekenbeetziekten.

Artsen kunnen immers door verschillende partijen aangeklaagd worden, als je begrijpt wat ik bedoel, dat kan nl ook vanuit de patientengroep gebeuren....

En verder doe ik geen verkeerde uitlatingen en geef alleen door wat mij geadviseerd is door de Stochting tekenbeetziekten, niet meer en niet minder.

Groetjes Susan

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Za 30 Aug 2014 16:19

Susann schreef:Ik heb de indruk dat je de boodschap niet helemaal begrijpt, neem voor nadere uitleg zelf maar contact op met stichting tekenbeetziekten.Artsen kunnen immers door verschillende partijen aangeklaagd worden, als je begrijpt wat ik bedoel, dat kan nl ook vanuit de patientengroep gebeuren....En verder doe ik geen verkeerde uitlatingen en geef alleen door wat mij geadviseerd is door de Stochting tekenbeetziekten, niet meer en niet minder.

Nu wordt het ietsjes duidelijker, maar het blijft vaag, vooral ook omdat je alles via een Pb wilt communiceren.

Desalniettemin zijn er veel positieve verhalen over deze arts.

Ben overigens nog wel benieuwd waarom Angel zo ineens van gedachten is veranderd, niet dat zoiets onmogelijk is hoor, maar het is voor medeforum gebruikers prettig om te weten. Gelukkig is informatie uitwisselen is geen zonde.
De één mag dan tevreden zijn en de ander ontevreden over een soort van behandeling, dat zegt nog niets over het functioneren van een arts.

Angel239

Berichtdoor Angel239 » Za 30 Aug 2014 18:58

Mail, was waarschijnlijk niet duidelijk!

Na negen maanden behandeling nog zieker, als aan het begin en de €€€€€ zijn op!

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Za 30 Aug 2014 19:55

Hoi Angel,

Heb je p. mail net gelezen, helemaal duidelijk, dank je wel voor je moeite
Wat een naar verhaal, zoals zo velen van ons dat hebben.
Mijn vorige huisarts heeft mij ook niet juist behandeld hoor (volgens de CBO richtlijnen')
Om over Bartonella infectie nog maar te zwijgen......
Maar ik begrijp je woede hoor, herken het maar al te goed.
Vooral als het over kinderen gaat, daar is dan ook nog een ander soort van expertise voor nodig
Ze zijn nog maar zo klein.

Hopelijk kunnen jullie nu iets meer gerichter laten behandelen?

Groetjes van Foetsie en heel veel sterkte toegewenst.

Angel239

Berichtdoor Angel239 » Wo 3 Sep 2014 22:31

Dank je wel Foetsie!

Terug naar “Algemeen”