Interview in de Viva

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
Es-Es

Interview in de Viva

Berichtdoor Es-Es » Wo 27 Aug 2014 11:42

Daisy

Re: Interview in de Viva

Berichtdoor Daisy » Wo 27 Aug 2014 20:18

Goed van je Esther!
Klein gehouden en toch alles is er goed uitgekomen. Ik herkende er heel veel in. Vooral het zó graag willen genieten van de dingen die je vroeger zo moeiteloos deed, zoals een feestje. En nu??? :( Je weet dan niet hoe snel je weer weg moet, en weer met je neus op de feiten wordt gedrukt. Confronterend weer hé?

Toch heb ik soms ineens zo'n dag ertussen waarin alles weer normaal lijkt te gaan. Vandaag had ik zo'n middag. Maar ja het weer werkte ook mee, maar toch.... dan ben je zo blij omdat je weer hoop krijgt, zal het ooit....??? :roll: We blijven hopen en het niet opgeven!

Ik hoop dat er veel mensen zijn die door jou artikel weer even wakker geschud worden. Het is alweer te lang geleden dat het in de media kwam. Mensen vergeten al snel!
Dus dit komt goed van pas.
Er stond in Margriet nr. 32 van 1-8 aug 2014 ook een interview met Wilma die Lyme heeft.
Dus gelukkig weer wat media aandacht. :D

Daisy

Es-Es

Re: Interview in de Viva

Berichtdoor Es-Es » Di 2 Sep 2014 10:19

Hoi Daisy

Inderdaad media aandacht is nog steeds hard nodig! Heel veel mensen, en helaas ook nog steeds artsen, weten nog steeds niet wat lyme is/inhoud...

Terug naar “Algemeen”