Fase 1 Lyme en Fase 3 (chronische) Lyme

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
Vlindertje19

Fase 1 Lyme en Fase 3 (chronische) Lyme

Berichtdoor Vlindertje19 » Do 28 Aug 2014 23:31

Ik ben benieuwd hoeveel leden hier op Lymenet in fase 1 zitten en hoeveel leden er in de chronische fase zitten, oftewel chronische Lyme hebben.

En de groep die (nog) in fase 1 zitten, kunnen die misschien beschrijven wat hun klachten zijn en wie had er een EM of geen EM , wie testte positief op de Elisa en wie niet?

Ben heel erg aagje namelijk.

Wellicht is er al een topic over, zo ja, dan zie ik graag een link. Zie door de vele topics de woorden niet meer (zeg maar) ;).

Bij voorbaat dank.

Groetjes

Vlindertje19

Re: Fase 1 Lyme en Fase 3 (chronische) Lyme

Berichtdoor Vlindertje19 » Vr 29 Aug 2014 20:59

:shock:

Niemand? Ook niet een link naar een poll of eerdere geopend topic hierover?

Groetjes

Troptard

Berichtdoor Troptard » Vr 29 Aug 2014 21:18

Veel mensen die net te horen kregen (al dan niet lang) lyme te hebben of na een beet vermoeden lyme te hebben stellen hier vragen,meeste er van kan je vinden onder persoonlijke verhalen ;)
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

Vlindertje19

Berichtdoor Vlindertje19 » Za 30 Aug 2014 0:28

Troptard schreef:Veel mensen die net te horen kregen (al dan niet lang) lyme te hebben of na een beet vermoeden lyme te hebben stellen hier vragen,meeste er van kan je vinden onder persoonlijke verhalen ;)

Dan ben ik wel even bezig om een % voor ogen te kunnen krijgen wie er zeg maar acute Lyme patiënt is en chronisch Lyme patiënt ;). Daar heb ik de energie niet voor :lol:

Dus kan dit topic weer gesloten worden :mrgreen:

Troptard

Berichtdoor Troptard » Za 30 Aug 2014 0:43

Hoe het werkt weet ik niet maar je kan een pol starten,ben je er geen drie jaar aan bezig je in te lezen ;)
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

Vlindertje19

Berichtdoor Vlindertje19 » Za 30 Aug 2014 1:10

Troptard schreef:Hoe het werkt weet ik niet maar je kan een pol starten,ben je er geen drie jaar aan bezig je in te lezen ;)

Ik heb al vierkante ogen :mrgreen: en moet opletten dat ik niet weer omgekeerd dag/nachtritme ga krijgen 8)

Ik zal eens kijken hoe ik een poll kan starten :lol:

sportliefhebber

Berichtdoor sportliefhebber » Wo 24 Sep 2014 0:43

Ik weet niet precies welke fase ik heb. De besmetting is al tien jaar terug (in die zin zou je denken dat het fase drie is), en toen is het te kort behandeld. Negen jaar na de besmetting een uitgebreidere behandeling gehad.
Ik heb heel veel antistoffen aangemaakt en misschien heeft de bacterie zich daardoor niet volop kunnen vermeerderen en is het geen fase 3? Zou het niet weten.
En ik weet ook niet of ik nou nog rest-klachten ervaar of dat er nog lyme is.

Terug naar “Algemeen”