Oude operatie wond gaat Opspelen...

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
lanalana

Oude operatie wond gaat Opspelen...

Berichtdoor lanalana » Za 27 Sep 2014 16:35

hai,

Beetje rare vraag die niet veel met lyme van doen heeft maar mischien met antibiotica...
Ik ben meer dan tien jaar geleden geopereerd aan m'n voet, hallux valgus heet dat geloof ik waarbij ze uitstekend tegenbot wegzagen, en opnieuw vastschroeven.
Ik heb hier de afgelopen tien jaar niets geen last van gehad. Behalve dat het schroefjes wat er in zat uitgehaald moest wordén omdat dat ging irriteren.
De laatste maanden, gaat deze oude wond, dus littekenweefsel en het bot eronder, opzetten, verkleurt steeds bruin en het doet zeer (in het bot). Zou dit mogelijk door antibiotica kunnen komen, of is er iets bekend met het opspelen van oude wonden in het lyme en Co verhaal.. Vindt het erg vreemd dat dit nu na tien jaar zo gaat opspelen...
Iemand een belletje rinkelen?
:zwaaien: lana

anoniem1992

Re: Oude operatie wond gaat Opspelen...

Berichtdoor anoniem1992 » Za 27 Sep 2014 17:37

Ik heb het met een inmiddels 2.5 jaar geleden gebroken kleine teen.
Het was toen in het gewricht gebroken, twee korrels los in het gewricht, nu denk je: :lol:
Maar ik kon niet meer lopen. :mrgreen:
Maar dat speelt met vlagen ook op, de ene keer erger als de andere, en vaak als ik heel pittig behandel.
Dus bij mij gaat er ook geen lampje branden maar dat het lymegebonden is denk ik wel.

Terug naar “Algemeen”