Er zijn veel duizenden patienten gedupeerd door de ziekte van lyme, zowel financieel, geestelijk, lichamelijk etc.
Vechten voor erkenning gaat beter met elkaar, is dit wat?
http://crowdsuing.nl/start-een-zaak/
Meningen welkom!
ps het was vanochtend op radio 1.
Crowdsuing
-
Re: Crowdsuing
Tegen wie of welke instantie zou je dan een rechtszaak willen beginnen? Op zich wel een mooie manier om een en ander onder de aandacht te brengen.
-
Ik ben al aan het procederen, "Mesuing". 

-
Tegen de overheid bijv.
Het is tijd dat uitslagen van testen geaccepteerd worden, zeker als ze bij het forensisch lab vandaan komen. Patienten moeten veel beter in het zadel geholpen worden, die 3 maanden ab die het radboud geeft daar lacht die bacterie om. En het is toch belachelijk dat er mensen zijn die moeten vechten voor een inkomen van het UWV bijv.omdat er nog steeds gedacht wordt dat het allemaal wel meevalt met deze ziekte.
Ha haa.. ben je al aan het procederen abx, nou groot gelijk, pak ze maar aan.
Het is tijd dat uitslagen van testen geaccepteerd worden, zeker als ze bij het forensisch lab vandaan komen. Patienten moeten veel beter in het zadel geholpen worden, die 3 maanden ab die het radboud geeft daar lacht die bacterie om. En het is toch belachelijk dat er mensen zijn die moeten vechten voor een inkomen van het UWV bijv.omdat er nog steeds gedacht wordt dat het allemaal wel meevalt met deze ziekte.
Ha haa.. ben je al aan het procederen abx, nou groot gelijk, pak ze maar aan.
-
Ik vind het wel een interessante optie denk ik. Het is zowiezo raar dat instanties de diagnose niet willen accepteren (denk aan uwv) en dat er zo verschillend tegen de behandeling en ziekte aan gekeken wordt. Daar valt in elk geval een hoop winst te behalen, zowel nationaal als internationaal lijkt mij. Mijn arbo arts is zich nu al aan het indekken en heeft al aangegeven dat als de diagnose niet medisch onderbouwd is, ze er niks mee kan. Volgende week krijg ik de uitslag van mijn test gedaan in Berlijn...... Lyme blijft een onderschat probleem.