En nog eens bloedonderzoek

Voor allerlei onderwerpen met vragen, informatie en discussie dat betrekking heeft op de ziekte van Lyme, maar dat niet bij de secties "Wetenschap" en "Medisch" past. Dus geen medische vragen.
eus

Re: En nog eens bloedonderzoek

Berichtdoor eus » Do 9 Okt 2014 23:28

Ha Troptard,

Was je CRP ook altijd verhoogd, als je verhoogde witte bloedlichaampjes had?
Ik zou denken, dat het een doorverwijzing naar een internist of infectioloog waard zou zijn. Enne, van roken verhoogde witte bloedlichaampjes? Geloof er niets van, dan hadden de referentiewaarden allang bijgesteld geworden :mrgreen:

:zwaaien: Eus
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

Troptard

Re: En nog eens bloedonderzoek

Berichtdoor Troptard » Vr 10 Okt 2014 0:14

eus schreef:Ha Troptard,

Was je CRP ook altijd verhoogd, als je verhoogde witte bloedlichaampjes had?
Ik zou denken, dat het een doorverwijzing naar een internist of infectioloog waard zou zijn. Enne, van roken verhoogde witte bloedlichaampjes? Geloof er niets van, dan hadden de referentiewaarden allang bijgesteld geworden :mrgreen:

:zwaaien: Eus

Eus

Die crp was niet altijd hoger als de witte bloedlichamen hoger waren
De nieuwe arts zal er zeker op voortwerken vermoed en hoop ik,ze lijkt me de eed van hypochrates nog vers in het geheugen te hebben
In tegenstelling tot mijn vorige arts,die ondertekende natuurlijk nooit die eed want hij kreeg zijn diploma bij aankoop van twee dozen corn flakes :mrgreen:
In smoezen en misdiagnoses was hij wel subliem ! Zoals het roken en witte bloedlichaampjes bvb ;)
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

Terug naar “Algemeen”