Hallo iedereen, hier weer een bezorgde moeder. Zo'n drie weken geleden hebben we bij mijn zoontje een teek eruit gehaald, hij was nog klein, maar we weten niet hoe lang hij al zat, kan zo een aantal dagen zijn geweest.
Nu was hij 3 dagen na het eruit halen heel moe, heeft hij een aantal nachten gehoest, en is hij voor mijn gevoel wat meer moe dan normaal.
Vandaag heeft hij ineens koorts, dus maak ik me zorgen, alleen het kan natuurlijk prima gewoon griep zijn, wanneer moet ik aan de bel trekken aangezien de klachten zo vaag zijn.
Heeft het zin om nu een test te doen? zo ja welke?
Hij heeft geen rode vlek gekregen maar las ook dat dat niet altijd zo is bij Lyme....
Ik maak mezelf helemaal gek met googlen.
zoontje van 4 tekenbeet, na 3 weken koorts
-
-
Re: zoontje van 4 tekenbeet, na 3 weken koorts
Heb je toevallig de teek bewaard?
Dan kun je hem alsnog laten testen bij pro-healt .
Zijn jullie al naar de huisarts geweest?
Wees heel alert!
Bij mijn dochter is het begonnen met griepverschijnselen!
Koorts
Zweten/nachtzweten
Keelpijn
Hoesten
Spierpijn
Gewrichtspijn
Hoofdpijn
Buikpijn
Misselijk
Rillingen
Vermoeidheid
Ik zou voor alle zekerheid een antibiotica kuurtje voor laten schrijven!
De h.a. zal proberen je gerust te stellen, maar blijf aanhouden.
Huisartsen hebben niet voldoende kennis van wat deze bacterie kan aanrichten.
Als je, je zoontje wilt laten testen moet je dat doen voor de antibioticakuur, de ELISA testen zijn zeer onbetrouwbaar deze zou ik niet doen. De LTT test is een stuk betrouwbaarder, maar deze moet je zelf betalen en kun je ook bij pro-healt laten doen.
Veel sterkte.
Dan kun je hem alsnog laten testen bij pro-healt .
Zijn jullie al naar de huisarts geweest?
Wees heel alert!
Bij mijn dochter is het begonnen met griepverschijnselen!
Koorts
Zweten/nachtzweten
Keelpijn
Hoesten
Spierpijn
Gewrichtspijn
Hoofdpijn
Buikpijn
Misselijk
Rillingen
Vermoeidheid
Ik zou voor alle zekerheid een antibiotica kuurtje voor laten schrijven!
De h.a. zal proberen je gerust te stellen, maar blijf aanhouden.
Huisartsen hebben niet voldoende kennis van wat deze bacterie kan aanrichten.
Als je, je zoontje wilt laten testen moet je dat doen voor de antibioticakuur, de ELISA testen zijn zeer onbetrouwbaar deze zou ik niet doen. De LTT test is een stuk betrouwbaarder, maar deze moet je zelf betalen en kun je ook bij pro-healt laten doen.
Veel sterkte.
-
hoi,
nog even ter aanvulling,
In de eerste weken van de infectie (8 weken) heeft testen geen zin, omdat het lichaam dan nog onvoldoende antistoffen aanmaakt! heel veel sterkte voor jou en de kleine!
groetjes marina
nog even ter aanvulling,
In de eerste weken van de infectie (8 weken) heeft testen geen zin, omdat het lichaam dan nog onvoldoende antistoffen aanmaakt! heel veel sterkte voor jou en de kleine!
groetjes marina
-
Beste Marina bedankt voor je reactie, de koorts was vandaag alweer weg maar ik blijf het in de gaten houden.
Huisarts was eerder inderdaad niet bezorgd. Teek helaas weggegooid....
Huisarts was eerder inderdaad niet bezorgd. Teek helaas weggegooid....
-
Heb je wel een antibioticakuur gekregen?
Ik zou er wel op staan, bij mijn dochter heb ik geen teek, nog rode kring gezien maar ze heeft wel lyme.
Het heeft 2,5 jaar geduurd voor dat we wisten, waar ze zo ziek van was.
Liever nu een kuurtje, dan later jaren aan de antibiotica.
Mijn dochter heeft nu al bijna 8 maanden antibiotica en is nog lang niet beter, het kan wel 4 jaar duren voordat ze klaar is.
Wil je niet bang maken maar wel duidelijk maken dat het een heel gemene bacterie is die je beter kunt voorkomen.
Veel sterkte en wijsheid.
Ik zou er wel op staan, bij mijn dochter heb ik geen teek, nog rode kring gezien maar ze heeft wel lyme.
Het heeft 2,5 jaar geduurd voor dat we wisten, waar ze zo ziek van was.
Liever nu een kuurtje, dan later jaren aan de antibiotica.
Mijn dochter heeft nu al bijna 8 maanden antibiotica en is nog lang niet beter, het kan wel 4 jaar duren voordat ze klaar is.
Wil je niet bang maken maar wel duidelijk maken dat het een heel gemene bacterie is die je beter kunt voorkomen.
Veel sterkte en wijsheid.
-
Angel heeft gelijk,
krijg je die kuur niet dan moet je hem zelf gaan bestellen bij dokter on line.
http://www.dokteronline.com
Het is het niet waard om te wachten geloof me.
Voor je het weet zit het door je hele lijf heen en dan kom je er bijna niet meer vanaf. Ik zou niet wachten op het reguliere. En ook niet vertellen aan je huisarts dat je een ab kuur via internet hebt besteld dit kunnen ze vaak niet waarderen omdat ze een stukje macht kwijt zijn waardoor je de kans loopt dat ze starrig minder naar je om gaan kijken met ab of op een andere manier. Krijg je later wel ab terwijl je al een kuur hebt besteld/gehad dan deze gewoon thuis in je medicijn kast bewaren, je weet maar nooit waar het nog goed voor is.
Ik zou niet wachten, lyme diagnostiseren kunnen ze hier in Nederland niet!!!
Ze zijn hier dom, het is niks en het zal ook nooit wat worden hier.
Ik wil je niet bang maken maar voor je het weet is het chronisch, en je wilt niet weten wat je dan overkomt, onbehandeld kom je in de hel terecht.
Ik spreek uit ervaring.
Ik heb eerder hier ook een verhaal neergezet over een klein meisje van 3 jaar gediagnostiseerd met reuma, lag de hele dag op bed te kreperen, de ouders zijn uiteindelijk met het geld van hun ouders naar Amerika gevlogen en hebben vanuit Amerika giftige medicijnen toegestuurd gekregen, dit grapje heeft meer dan 10.000 euro gekost.
Ze is beter inmiddels maar wat heb je er een ellende van.
krijg je die kuur niet dan moet je hem zelf gaan bestellen bij dokter on line.
http://www.dokteronline.com
Het is het niet waard om te wachten geloof me.
Voor je het weet zit het door je hele lijf heen en dan kom je er bijna niet meer vanaf. Ik zou niet wachten op het reguliere. En ook niet vertellen aan je huisarts dat je een ab kuur via internet hebt besteld dit kunnen ze vaak niet waarderen omdat ze een stukje macht kwijt zijn waardoor je de kans loopt dat ze starrig minder naar je om gaan kijken met ab of op een andere manier. Krijg je later wel ab terwijl je al een kuur hebt besteld/gehad dan deze gewoon thuis in je medicijn kast bewaren, je weet maar nooit waar het nog goed voor is.
Ik zou niet wachten, lyme diagnostiseren kunnen ze hier in Nederland niet!!!
Ze zijn hier dom, het is niks en het zal ook nooit wat worden hier.
Ik wil je niet bang maken maar voor je het weet is het chronisch, en je wilt niet weten wat je dan overkomt, onbehandeld kom je in de hel terecht.
Ik spreek uit ervaring.
Ik heb eerder hier ook een verhaal neergezet over een klein meisje van 3 jaar gediagnostiseerd met reuma, lag de hele dag op bed te kreperen, de ouders zijn uiteindelijk met het geld van hun ouders naar Amerika gevlogen en hebben vanuit Amerika giftige medicijnen toegestuurd gekregen, dit grapje heeft meer dan 10.000 euro gekost.
Ze is beter inmiddels maar wat heb je er een ellende van.