Behandeling met AB en kinderwens/zwangerschap

Vragen, informatie en discussie over zwangerschap en de ziekte van Lyme.
els

Re: Behandeling met AB en kinderwens/zwangerschap

Berichtdoor els » Ma 13 Okt 2008 15:46

Nikki,
Ongelooflijk veel succes met je laatste weekjes,probeer een beetje te genieten van de zwangerschap.
Hoe moeilijk en zwaar het ook voor je is
Blijf geloven in een heel mooi lief klein mensje,elk nieuw kind is een wonder.
Laat je ons wel weten wat het is geworden ?

Els

Nikki

Berichtdoor Nikki » Ma 13 Okt 2008 19:27

Bedankt Els!
Tuurlijk. Ik hou jullie op de hoogte.
Liefs
Ziek vanaf tiende. Tig diagnoses gesteld (ME, FM...)waaronder Lyme. Nog geen juiste behandeling gehad / gevonden en op zoek naar hét antwoord en hét juiste medicijn!

Mar1981

Berichtdoor Mar1981 » Do 30 Okt 2008 12:12

Hoi Nikki,
Bedankt voor het vertellen van je uitgebreide verhaal! Fijn dat je nu tóch blij bent met de baby die er al bijna aankomt (of wie weet is hij/zij er inmiddels al), ondanks dat het niet gepland was. Je gebruikte nogal wat medicijnen begrijp ik, zal niet makkelijk geweest zijn om daarmee te stoppen. Hoe voel je je nu?
Je schreef over het risico van de Lyme doorgeven dmv borstvoeding. Het leek mij zelf ook al nihil eigenlijk, want waarom zou het kindje na negen maanden bloedband de Lyme niet gekregen hebben en dan wèl tijdens het, in verhouding tot de bloedband sporadische, contact met borstvoeding?
Wij zijn nog steeds bezig voor een kindje. Ik was pas bij mijn behandelend arts en die vond dat ik nou wel eens zwanger mocht worden. Ja, dat vind ik ook wel ;)
Heb je al voldoende opvangnetjes geregeld? Heb je nog wel een vaste relatie met de vader van je kindje? Want daar lees ik niets over. Voor hem zal het ook niet meevallen om én jou én de baby te verzorgen, maar voor jou scheelt het wel wat als je het niet allemaal alleen hoeft te doen he?
Ik wens je veel sterkte, en natuurlijk.. een prachtig, lief, gezond kindje!

Terug naar “Zwangerschap en Lyme”