zwangerschapswens en tekenbeet Help!!

Vragen, informatie en discussie over zwangerschap en de ziekte van Lyme.
Nymphela

zwangerschapswens en tekenbeet Help!!

Berichtdoor Nymphela » Di 3 Jun 2008 15:00

Hallo,

Wij zij al geruime tijd bezig met zwanger worden en na 3 miskramen het medisch traject ingeslagen. Ik heb niet erg veel tijd meer want ik ben al 39. Elke maand telt. Gisteren een teek verwijderd die er naar alle waarschijnlijkheid ongeveer twee dagen heeft gezeten. Ik wist eigenlijk niet dat dat zo heel erg kon zijn dus ik heb het beest niet bewaard om te kunnen laten onderzoeken. Nu ben ik wat meer aan het verdiepen en ik schrik behoorlijk van alle risicos!! Ik wil onze zwangerschapswens iig niet opzijschuiven!
Ik begrijp dat je je als je besmet bent het beste zsm moet laten behandelen en dan met een AB zoals amoxicilline in geval van (mogelijke) zwangerschap.Ik heb mijn huisarts om antibiotica gevraagd, maar deze geeft dit niet preventief. Hij zegt dat ik over een maand ofzo maar eens moet terug komen als er klachten zijn. Maar ik wil niet zo lang wachten!! Nu zag ik op de site dat het mogelijk is je bloed in Keulen te laten testen., vraag me alleen wel af of ik iemand bereid vind bloed af te nemen,... weet iemand missschien raad of heeft iemand tips?

Alvast bedankt!

liefs,
Een zeer bezorgde Nymphela

els

Re: zwangerschapswens en tekenbeet Help!!

Berichtdoor els » Di 3 Jun 2008 15:38

Lees nu dat je de teek niet bewaard hebt,maar maak je niet te veel zorgen.
Sneu voor jullie dat je al drie miskramen hebt gehad,geef de moed niet op

sterkte Els

Terug naar “Zwangerschap en Lyme”