Kijk als het zo zou zijn zou het vervelend zijn maar zolang het dan nog algemeen bekend was of onderzocht was of er was erkenning voor dan zou ik het persoonlijk op de een of andere manier minder erg vinden omdat je er dan vanuit gaat dat er ook naar een oplossing gezocht gaat worden en je voelt je serieus genomen. Ipv dat iedereen in je omgeving vindt dat je een punt maakt van niets. Ja als ik alleen mezelf ermee zou hebben zou ik het niet zo erg vinden, maar hier heb je er ook andere mensen mee.
En nu vind ik het ergens niet verantwoord nee. Maar dat is natuurlijk niet zo maar even in je systeem te krijgen. Misschien dat ik zoenen wel aandurf maar ook daarover bestaat weer controverse. En waarom legt niemand uit waarom de bacterie niet in speeksel zou kunnen overleven of wel? Dat moet toch bekend zijn?Het is om niet goed van te worden. Ik kan me er toch wel boos over maken omdat ik iets vermoed wat eigenlijk bestwel belangrijk is en de gangbare mening is dat het niet kan terwijl deze gebaseerd is op niets in feite. Ja random meldingen van huisartsen oid. Dan denk ik echt, net als met de rest van de geluiden rondom Lyme waar meer aan de hand lijkt te zijn, hoe kan men dit negeren/niet onderzoeken? Hallooooooooooooo!

Maargoed, ik denk wel dat de Lymebubble in de komende jaren gaat barsten omdat steeds meer mensen het krijgen wie weet gaat het dan ineens hard. En een deel van me blijft wel denken dat als het echt zo besmettelijk was en het al sinds de 70's maar miss langer bestaat, dan zou iedereen het al dragen.
Bavianen kunnen zingen. Oh wacht het is nog nooit onderzocht, maar toch is het zo want het tegendeel is nog nooit bewezen. Ik hoop dat deze vergelijking klopt