Hallo,
in 2005 heb ik met bijzonder resultaat een behandeling gehad van 6 maanden ab en plaquenil.
Daarna was het behoorlijk hard werken om weer een beetje conditie te bouwen. Eerst een jaar met de fysiotherapeut, daarna op zelfstandig programma door om te onderhouden. Met regelmatig oefeningen, zwemmen en fietsen is dat redelijk gelukt. Heb behoorlijk op kracht en conditie ingeleverd, maar ik kan alles weer doen.
Eind 2007 ben ik zwanger geworden en inmiddels (sinds juli 2008) trotse moeder van een kerngezonde zoon.
Samen met mijn vrouw en haar 3 dochters is het een gezellige boel in huis.
Ik dacht afgerekend te hebben met de Lyme.
Na het stoppen van de borstvoeding kwamen de klachten weer, februari van dit jaar.
Pijn aan alle gewrichten en bijzonder vermoeid.
Eerst zocht ik allerlei oorzaken en daarmee de oplossingen. Mijn rug laten nakijken. Ik had teveel gewicht gehouden, misschien de nieuwe rol van mama? Maar ik was toch wel wat gewend met mijn pleegzoon en de meiden? Ons zoontje slaapt lange nachten, dus hem kan ik de schuld niet geven.
na overleg met mijn huisarts gestart met doxy, 200 voor 15 dagen. In de eerste week direct heftig effect. 'Eating is testing' in deze, direct over op 400 doxy voor 30 dagen.
Mijn huisarts gaat aarzelend mee met deze behandeling.
Nu gaan we over 3 weken met vakantie naar Italië en doxy met zon gaat bij mij echt niet goed.
Is er iemand die mij kan adviseren over arts en/of behandeling van de persisterende Lyme?
Ik lees over internisten die wel meewerken aan de ILADS richtlijnen, weet iemadn waar ik die kan vinden? (liefst regio Deventer)
alvast dank
vriendelijke groeten
Janneke
Heftige Lyme klachten terug na de bevalling en borstvoeding
-
Heftige Lyme klachten terug na de bevalling en borstvoeding
sterkte én succes voor iedereen, 

Terug naar “Zwangerschap en Lyme”