Zwanger en lyme.
-
Zwanger en lyme.
Ik wilde hier opschrijven dat ik de ziekte van lyme heb en alweer heel wat miskramen verder ben. Dus zwangerschap en lyme? Het mag een wonder heten als ik ooit een kind op de wereld weet te zetten wat wél leeft. 

-
Re: Zwanger en lyme.
Ik ben meer van het als het lichaam aangeeft dat het niet kan, dan heeft je lichaam daar een reden voor.
Maar mocht je er alsnog voor willen gaan zou ik aanraden progesteron te gaan smeren en oestrogeen arm gaan eten..
Een progesteron tekort kan problemen geven met de zwangerschap, zeker omdat je bijnieren dit aanmaken die bij praktisch elke lymepatient echt zwaar overbelast zijn..
Maar mocht je er alsnog voor willen gaan zou ik aanraden progesteron te gaan smeren en oestrogeen arm gaan eten..
Een progesteron tekort kan problemen geven met de zwangerschap, zeker omdat je bijnieren dit aanmaken die bij praktisch elke lymepatient echt zwaar overbelast zijn..
-
"Grappig" dat je dit zegt maar ik heb inderdaad een progesterontekort. De arts heeft me daarvoor geprikt. Ik gebruik nu hormonen om het progesteron op pijl te houden.
-
Leuk dat je er op terug komt. Ik hoop dat het mee zit voor je, maar pas alsjeblieft ook goed op jezelf.
-
hoi,
Ik heb de ziekte van Lyme al 16 jaar en 6 jaar geleden bevallen van een dochter.
Dus alles kan....
anvlee
Ik heb de ziekte van Lyme al 16 jaar en 6 jaar geleden bevallen van een dochter.
Dus alles kan....
anvlee
-
anvlee schreef:hoi,
Dus alles kan....
anvlee
@anvlee
Geloof jij in de overdracht van moeder naar kind via de placenta bij de ziekte van Lyme? En zo ja; heb jij je dochter laten testen of wil je dat nog gaan doen of heeft ze klachten die passen bij Lyme?
Ik ben benieuwd hier naar.
Groetjes
-
Hoi, dat is niet leuk, zelf heb ik 3 miskramen gehad.
Nu ik weet dat ik lyme heb is de keus voor mij gemaakt, ik ga geen kindje op de wereld zetten!
Ik wil niet het risico nemen dat ik mijn kindje deze verschrikkelijke ziekte zou geven, al is het mss
maar een kleine kans. Daar zijn de studies nog niet over uit!
Klinkt mss hard wat ik tik, maar als je al zo veel miskramen hebt gehad om te denken dat niet voor niks is?
Mss geeft jou lichaam heel duidelijk aan dat dat niet samen gaat?!
Ik moet er niet aan denken dat z'n klein poppetje deze verschrikkelijke ziekte zou krijgen door mij..........
Nu ik weet dat ik lyme heb is de keus voor mij gemaakt, ik ga geen kindje op de wereld zetten!
Ik wil niet het risico nemen dat ik mijn kindje deze verschrikkelijke ziekte zou geven, al is het mss
maar een kleine kans. Daar zijn de studies nog niet over uit!
Klinkt mss hard wat ik tik, maar als je al zo veel miskramen hebt gehad om te denken dat niet voor niks is?
Mss geeft jou lichaam heel duidelijk aan dat dat niet samen gaat?!
Ik moet er niet aan denken dat z'n klein poppetje deze verschrikkelijke ziekte zou krijgen door mij..........
-
Helaas wist ik niet dat ik mogelijk Lyme in mijn systeem heb. Anders had ik ook even gewacht met mijn 2e kindje.
Terug naar “Zwangerschap en Lyme”