Uitleg waarom Rife-machines en Clark's zapper niet werken

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
Annie de Muis

Re: Uitleg waarom Rife-machines en Clark's zapper niet werke

Berichtdoor Annie de Muis » Di 12 Okt 2010 21:55

PeterDoedens schreef:maar deze klachten - hoofdpijnen en koorts - komen binnen 12 uur weer terug. (wat ook weer duidt op Bartonella, zie hieronder). Dus dat werkt niet voldoende.

...

Blijkt dat ik Bartonella heb volgens de effecten die ik ervaar. Een bartonella infectie kwam niet uit de dure labtest die ik gedaan heb in Borreliose Centrum Augsburg (BCA) Duitsland, zelfs geen lichte aanduiding of vermoeden, maar mijn klinische verschijnselen als wel nu de ervaring en resultaten met de frequenties (positief) geven duidelijk aan dat ik het wel heb.

Peter, het apparaat dat je gebruikt, middels welk onderzoek is dat 'geijkt', ofwel kun je a.h.v. je klachten stellen dat je Bartonella hebt? Komt Borrelia ook niet terug na 12 uur met hoofdpijn en koorts?

Is er bij Lyme niet sowieso sprake van een schommeling in klachten? Hoe toets je dan verbetering door gebruik van het toestel?

En welk klachtenpatroon kent babesia?

PeterDoedens

Berichtdoor PeterDoedens » Vr 15 Okt 2010 13:05

Hallo Annie,

Je vragen:
Het apparaat is geijkt door de producent met een gaus meter, dit instrument meet de sterkte van het magnetisch veld.

Ik heb vernomen dat de Borrelia bacterie er twee weken over doet om zich te dupliceren. Bartonella bacterie zou dat in 6 uur doen. Volgens de BCA labtest was Bartonella niet aanwijsbaar. Echter mijn klachten kwamen altijd binnen een paar uur weer terug. (Ik doe al langer ozon therapie dat de infectieklachten een aantal uren sterk doet verminderen. )
Dus vandaar dat ik zelf het vermoeden had dat Bartonella aanwezig was.
Toen ik de frequentie van de Doug Coil instelde op Bartonella had dat direct een positief effect. Gebruik van paracetamol tegen hoofdpijn is nu 90% gedaald.

Groet

Peter

Annie de Muis schreef:

Peter, het apparaat dat je gebruikt, middels welk onderzoek is dat 'geijkt', ofwel kun je a.h.v. je klachten stellen dat je Bartonella hebt? Komt Borrelia ook niet terug na 12 uur met hoofdpijn en koorts?

Is er bij Lyme niet sowieso sprake van een schommeling in klachten? Hoe toets je dan verbetering door gebruik van het toestel?

En welk klachtenpatroon kent babesia?

bamboe

Berichtdoor bamboe » Zo 29 Dec 2013 0:08

Dit las ik net ergens;
Rife frequency energy excitation will destroy the free-floating bacteria.
But the bacteria inside the cells is protected from this energy because the oscillatory frequency needed to penetrate the cell wall cannot be used, since that would kill all cells, good and bad.

Further, the bacteria in cyst form is very tough, and they are also not touched.

Therefore, when you use a Rife generator (a real one) you can destroy the bacteria in the blood. Then you will have a herxheimer reaction as the liver is forced to clear the debris from the blood. But then, the bacteria from inside the cells breaks out, and infects the blood all over again, spreading the disease to new cells.
Then you use the Rife machine again, experience a herx again, and the cycle repeats endlessly.
And that is with the best machine available.

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Zo 29 Dec 2013 21:53

Nou? ......
Helemaal niet zo'n onlogische gedachte gang
Vandaar dat je ook naast de rife machine andere bacterie dodende middelen moet gebruiken neem ik aan.

Met de rife jaag je ze uit de cel
En met een bacterie dodend middel maak je ze dus dood.

Dan blijft vervolgens alleen nog het probleem van de taaie bij elkaar klonterende bange bacterien.

Dan zul je tevens nog een soort van serrapeptase moeten gebruiken.

Om vooral ook niet te vergeten dat je alles ook nog es moet gaan zitten afvoeren.
Wat een gedoe hè?

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Ma 30 Dec 2013 16:48

Ik heb ook een Rife generator, maar dan van biowave, maar een pot nat..
Zelf gebruik ik niet de Borrelia frequenties, maar MMS.
En daarbij Detox frequenties, lever, lymfe, immuunsyteem, immuunsysteem bij virussen en nog een aantal meer.
De Borrelia chip werd ik heel depri van, vond ik maar niets.
In het topic MMS gebruikers staat hoe die combi gewerkt heeft afgelopen 3 maanden.

Daarbij heb ik een plaatje wat ik tussen mij en de zapper kan plaatsen om dingen op te kunnen zetten nog extra. Ik zou niet weten hoe ik zonder die biowave die drie maanden had moeten overleven..
Dat ding scheelt me een flinke bak ellende!

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Ma 30 Dec 2013 18:06

Interessanter vind ik eigenlijk wat Niek zei:
Het blijft mij anderzijds ook steeds opnieuw verbazen dat artsen (soms met goed resultaat blijkbaar) antibiotica voorschrijven tegen bijvoorbeeld virus infecties, terwijl dat theoretisch helemaal niet kan helpen. Placebo effect?

Dit verbaasd mij ook.
Heb hier ook al een keer iets over geschreven. Veel mensen hebben te grote verwachtingen van de doktoren die eigenlijk maar beperkte middelen hebben om ziektes te bestrijden.

Bovendien zijn er niet zoveel bacterien meer die zich laten doden door een AB, ook niet als je een gepaste AB neemt die vroeger wel hielp, bv.

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Di 31 Dec 2013 13:21

Bamboe schreef:
Dit las ik net ergens;
Rife frequency energy excitation will destroy the free-floating bacteria.
But the bacteria inside the cells is protected from this energy because the oscillatory frequency needed to penetrate the cell wall cannot be used, since that would kill all cells, good and bad.

Further, the bacteria in cyst form is very tough, and they are also not touched.

Therefore, when you use a Rife generator (a real one) you can destroy the bacteria in the blood. Then you will have a herxheimer reaction as the liver is forced to clear the debris from the blood. But then, the bacteria from inside the cells breaks out, and infects the blood all over again, spreading the disease to new cells.
Then you use the Rife machine again, experience a herx again, and the cycle repeats endlessly.
And that is with the best machine available.

Dat klinkt wel heel aannemelijk. Mooi dilemma!

Foetsie schreef:
Bovendien zijn er niet zoveel bacteriën meer die zich laten doden door een AB, ook niet als je een gepaste AB neemt die vroeger wel hielp, bv.

Ik sluit niet uit dat dit ook te maken heeft met de breed-spectrum medicijnen die tegenwoordig bij infecties worden ingezet. 25 jaar geleden, toen ik nog in Italië woonde, werden er daar verschillende soorten antibiotica getest op de bacterie die in je bloed, urine of weefsel was aangetroffen. Je kreeg dan het middel voorgeschreven dat het meest doeltreffend bleek. Het nadeel hiervan was wel dat je langer moest wachten alvorens met je behandeling te kunnen starten. Misschien dat men mede daarom is overgestapt op breed spectrum.

en inderdaad; antibiotica voorschrijven voor een virus infectie is überhaupt zinloos.

Terug naar “Onconventioneel”