Dit lijkt mij grote onzin!

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
yopie

Dit lijkt mij grote onzin!

Berichtdoor yopie » Za 24 Mar 2007 17:47

Helaas zijn teken niet de enige overbrengers van Lyme. Ook muggen, huismijt en steekvliegen kunnen dragers zijn. Verder is Lyme sexueel overdraagbaar, tongzoenen is al voldoende, en kunt u het krijgen van het eten van rauw vlees dat van een geïnfecteerd dier afkomstig is. In intermenselijk contact is het behalve seksueel ook over te dragen via bloedcontact, en zelfs traanvocht dat in een wond of anderzijds in het lichaam terecht komt kan besmetting veroorzaken

Gelukkig hoeft u hier niet van in paniek te raken omdat u zich ervan verzekert door de Lyme-Zapper eens per week te gebruiken, ook nadat de kuur is afgelopen, dat de borelia spirocheet niet in uw cellen kan binnendringen.

In de dagen dat u echter besmet bent met Lyme, kunt u het wel overdragen aan anderen. Het propageren van het gebruik van de Lyme-Zapper lijkt ons daarom een nuttige zaak: niet alleen houdt het Lyme op afstand het verbetert ook nog eens uw gezondheid doordat het ongewenste parasieten uitschakelt. U kunt hierover meer informatie vinden in Hulda Clark's Handboek Zelfgenezing.

Dit is te vinden op de site http://www.effectief-behandelen-lyme.nl en het lezen ervan geeft mij het gevoel dat er gewaarschuwd zou moeten worden tegen dit soort kwakzalverij.

minx

Berichtdoor minx » Za 24 Mar 2007 19:40

:shock: Een teek pendelen om te kijken of hij besmet is. Wat nou als die teek net de griep had of een co-infectie, zou de pendel er dan schuin overheen gaan?

Wie is eigenlijk "wij" op de site?

Ik ben het met je eens Yopie, er worden allerlei claims gedaan zonder ook maar enige onderbouwing.

vonneke

Berichtdoor vonneke » Za 24 Mar 2007 20:47

Je zelfbeeld bepaalt vaak de grenzen
van wat je als individu kunt bereiken.

Afbeelding

Niek

Berichtdoor Niek » Zo 25 Mar 2007 16:10

Rife is trouwens tamelijk populair op de amerikaanse lyme forums, vergelijkbaar met de bioresonantie die hier wat populairder lijkt (uiteindelijk allemaal gebaseerd op dezelfde ideen van ruim honderd jaar geleden, maar iedereen kookt zijn eigen soepje en meestal worden andere 'variaties op het thema' door de aanhangers van een bepaalde methode genadeloos afgekraakt).

Ik denk dat het verschil veroorzaakt wordt doordat in de VS veel kleine firmaatjes deze (doorgaans krankzinnig dure) Rife machines maken, terwijl in Europe er vooral 'professionele' apparatuur verkocht wordt aan alternatieve therapeuten.

just in case: ik beweer niet dat het allemaal hetzelfde is of dat het nooit werkt, maar ik heb nooit een degelijk bewijs gezien DAT het werkt; en de wetenschappelijke onderbouwing van de werking is nonsense.

ogee Open

Berichtdoor ogee Open » Zo 25 Mar 2007 22:37

Ik, en meer met mij, zijn met vergelijkbare methoden van de chr. lyme genezen.

De vraag moet eigenlijk zijn ;"Werkt het of werkt het niet?".

Een kennis van me is bezig met een boek over lyme en de medische kijk op deze ziekte. Ik heb al wat gelezen en dat wordt echt lachen. De giga gaten in de behandeling zet hij netjes op een rijtje.

Ogee

marietje

Berichtdoor marietje » Zo 25 Mar 2007 23:27

Hoe sla ik een slaatje uit andermans ellende.Dat lijkt een mooie titel voor dat boek.Een vlag die de lading dekt!

Zouden we Hulda Clark met dat ding ook weg kunnen zappen?Mét haar boek natuurlijk!

Niek

Berichtdoor Niek » Ma 26 Mar 2007 11:04

marietje schreef:Hoe sla ik een slaatje uit andermans ellende.Dat lijkt een mooie titel voor dat boek.Een vlag die de lading dekt!

Zouden we Hulda Clark met dat ding ook weg kunnen zappen?Mét haar boek natuurlijk!

er is al zo'n populair amerikaans boek over gebruik van Rife voor Lyme patienten; dat boek is opmerkelijk duur, enkele malen duurder dan diverse andere uitstekende boeken zoals die van Buhner (die bovendien veel degelijker informatie bieden). Laten we maar hopen dat de hoge prijs komt doordat het in een heel kleine oplage gedrukt is :twisted:

minx

Berichtdoor minx » Ma 26 Mar 2007 11:27

Mag ik er even op wijzen dat op de bovengenoemde site geen namen, adressen of bankrekeningnummers vermeld staan. Deze site kan dus niet beschuldigd worden van geldklopperij :idea:

Niek

Berichtdoor Niek » Ma 26 Mar 2007 11:41

minx schreef:Mag ik er even op wijzen dat op de bovengenoemde site geen namen, adressen of bankrekeningnummers vermeld staan. Deze site kan dus niet beschuldigd worden van geldklopperij :idea:

die site lijkt inderdaad goedbedoelde adviezen te geven waar helaas veel onzin tussendoor staat.

Maar het is wel bevorderlijk voor de omzet van Samento en Noni (1/2-1 jaar lang, dan praten we al over een bedrag dat zeer de moeite is). En als ik even verder google op 'Handboek zelfgenezing' kom ik zoveel overlap tegen tussen deze site en diverse andere (die wel duidelijk heel commercieel zijn) dat ik ga vermoeden dat er toch een slimme commerciele opzet achter zit.

ogee Open

Berichtdoor ogee Open » Ma 26 Mar 2007 14:39

Alsof de reguliere geneeskunst de oplossing heeft bij chr. lyme.

Maakt het nou echt uit hoe je er van afkomt?

Ogee

Terug naar “Onconventioneel”