Tongzoenen kan Lyme niet overbrengen, sexueel contact ooik niet, wat een misverstanden hier zeg. En de zapper is de grootste oplichterij die er is, veel patienten worden daar het slachtoffer van. Kijk op http://www.iocob.nl/Energetisch/Lyme_zapper.html
de Lyme zapper krijgt van IOCOB een rood stoplicht, een No Go!!!
Dit lijkt mij grote onzin!
-
Re: zapper grootste onzin
doc schreef:Tongzoenen kan Lyme niet overbrengen, sexueel contact ooik niet,
er zijn diverse aanwijzingen dat sexueel contact (soms, kleine kans) lyme zou kunnen overbrengen, en dat de borrelia bacterie op die manier kan worden overgebracht lijkt op voorhand al aannemelijk gezien de overeenkomsten tussen borrelia en treponema (die van syfilis). N.B.: overbrengen van borrelia op de partner betekent nog niet dat de partner lyme zal krijgen. Het is gewoon nooit goed onderzocht en daarom is er DUS niets over te zeggen. Zeggen dat je zo lyme NIET kan overbrengen is dus wetenschappelijk gezien een ONJUISTE uitspraak. Verder verwijs ik maar naar de vele eerdere discussies over dit onderwerp ...
-
Re:
Beste Ogee,
Je stelt ergens op het forum dat je van de Lyme bent afgekomen, klopt dat?
Zou je dan nogmaals een rijtje kunnen maken met therapien die jij daarvoor gebruikt hebt en waarvan je hebt ervaren dat ze je zeker goed helpen geholpen.
Dank je
PeterD
Je stelt ergens op het forum dat je van de Lyme bent afgekomen, klopt dat?
Zou je dan nogmaals een rijtje kunnen maken met therapien die jij daarvoor gebruikt hebt en waarvan je hebt ervaren dat ze je zeker goed helpen geholpen.
Dank je
PeterD
ogee Open schreef:Alsof de reguliere geneeskunst de oplossing heeft bij chr. lyme.
Maakt het nou echt uit hoe je er van afkomt?
Ogee
-
Re: Dit lijkt mij grote onzin!
Peter,
Natuurlijk had ik eerst een hele rij artsen afgelopen die me geen haar verder konden helpen.
Daarna homeopathie gemend met bioresonantie gebruikt. Zo van als het ene niet help dan misschien het andere. Ze bijten elkaar niet dus... Nou en dat hielp. Na 6 jaar giga ellende was ik er in 3-4 maanden vanaf. tenminste het ergste. Ik had nog wat kleine dingen mar daar was mee televen.
Die zijn nu ook allemaal weg. Ik heb alleen nog wat last van de behandelingen die ik van de regulieren artsen heb gehad. Zoals die te zware pijnstillers waardoor ik nog steeds last heb van mijn arm. Net of het daar nog opgesloten zit dat gif. Het is om mee te leven hoor maar ik ben er wel wat mee aan het doen.
Hoop dat je vraag ermee beantwoord is.
Ogee
Natuurlijk had ik eerst een hele rij artsen afgelopen die me geen haar verder konden helpen.
Daarna homeopathie gemend met bioresonantie gebruikt. Zo van als het ene niet help dan misschien het andere. Ze bijten elkaar niet dus... Nou en dat hielp. Na 6 jaar giga ellende was ik er in 3-4 maanden vanaf. tenminste het ergste. Ik had nog wat kleine dingen mar daar was mee televen.
Die zijn nu ook allemaal weg. Ik heb alleen nog wat last van de behandelingen die ik van de regulieren artsen heb gehad. Zoals die te zware pijnstillers waardoor ik nog steeds last heb van mijn arm. Net of het daar nog opgesloten zit dat gif. Het is om mee te leven hoor maar ik ben er wel wat mee aan het doen.
Hoop dat je vraag ermee beantwoord is.
Ogee
-
Er staat dat met de te volgen therapie de borreliabacterieën afsterven, maar in strijd daarmee wordt continuering van de therapie aangeraden. Zo'n apparaat kost 50 euro en als de reclame ervoor zo tegenstrijdig is, de bacterie sterft af en je moet toch doorgaan met de therapie, dan is de persoon van deze website zich niet bewust van zijn/haar eigen domheid.
-
Re: Onbekend is onbemind?
Anna schreef:Ik gebruik de zapper wel en helaas is het niet krachtig genoeg om de borrelia bacterie volledig uit mijn lichaam te verwijderen, maar ik ben door dit kleine apparaat wel uit een diep dat gekomen en heb nu in ieder geval weer een redelijk normaal leven, na een jaar van verlammingsverschijnselen aan gezicht en hand, hele dagen in bed en een hoofd dat maar niet wilde meewerken (duizelig, niet kunnen concentreren) enz. Ik kreeg het apparaat toevallig via een vriendin en was zelf ook vrij septisch. Ik gebruik het 2 weken en dan 1 week niet. Dan weer 2 weken enz enz. Ik ga nu als ik in Nederland ben naar een bio resonatie therapeut die mij voor borrelia behandeld. Deze apparatuur is veel krachtiger en na zo'n behandeling voel ik mij stukken beter. Helaas woon ik in Afrika zodat ik niet regelmatig behandeld kan worden. De zapper is mijn onderhouds dosering. Als ik weer in NL woon ga ik regelmatig en ben er van overtuigd dat ik er dan toch na al die jaren vanaf kom.
Even eentje uit de oude doos

Ik moet zeggen dat ik toch ook hele leuke effecten heb bemerkt met het zappen. Aangezien het apparaat gemaakt kan worden met wat goedkope hobbymaterialen, lijkt het me een aantrekkelijke optie voor een lymepatient om te proberen. Een beetje handige knutselaar zet het zo in elkaar op grond van de gegevens van Clark of een ander schema.
Doorgaans wordt het gevoed met een 9 volts batterij of adapter, die 9 volt gelijkstroom afgeeft.
Naar mijn indruk is die 9 volt wat weinig, zeker wanneer tegelijk de voeten worden meegezapt.
De oorspronkelijke zapper was ook niet tegen borrelia, maar tegen parasieten.
Dus heb ik de zapper maar aangesloten op een 12 voltsaccu en meteen is de spanning wat pittiger en geeft naar mijn idee meer effect. Nog altijd een veilige lage spanning, alleen heb ik wel voor de zekerheid een dun draadje gebruikt voor het aansluiten op de accu.
Hele duidelijke verbetering van het welbevinden.
Nee heb je, ja kun je krijgen, zullen we maar zeggen.
Good luck.
-
Onzin? Zou nog wel eens mee kunnen vallen
Interessant onderzoek omtrent de zapper en chronische infecties:
http://www.healthresearch.com/zappers.htm

-
Re: Onzin? Zou nog wel eens mee kunnen vallen
Richard8 schreef:Interessant onderzoek omtrent de zapper en chronische infecties:
Hierbij een vertaling van een aantal punten die in dit onderzoek naar voren kwamen:
Over het onderzoek:
140 van 143 (97,9%) deelnemers meldden verbetering binnen 45 dagen ; 48,2% aanzienlijke verbetering en 49,7% minimale verbetering. Het blijkt dus dat de combinatie van bio-elektrische stimulatie met nutritionele interventies effectief kan zijn.
Reflex beoordeling, in combinatie met het interview proces, bracht naar voren dat de gemiddelde deelnemer 1,1 chronische infecties (merk op dat reflex beoordeling niet diagnostisch is) had.
48,2% maakte melding van een sterk symptomatische verbetering (tussen de 75% verbetering tot volledig herstel), terwijl 49,7% een minimale verbetering (minder dan 75% verbetering) meldde; in totaal met enige verbetering 97,9%.
In de controle groep had de gemiddelde persoon ook 1,1 chronische infecties, en 12,9% daarvan had een significante verbetering, terwijl 48,4% een minimale verbetering meldde, in totaal was het aantal personen met een verbetering in de controlegroep 61,3%.
Het verschil in aanzienlijke verbetering van het welbevinden tussen de met de zapper behandelde groep en de groep, die geen zapperbehandeling kreeg, was dus meer dan 35%
Er kan worden geconcludeerd dat zappen zinvol kan zijn voor mensen met verschillende vormen van chronische infecties.
Tot zover, vrij naar het onderzoek van Robert Thiel, Ph.D
-
Dames en heren, zappers, bioresonantie enz, als je zo een apparaat open maakt, bliojkt het niets meer dan een grote multimeter, dus weerstand en stroomkring.
Iedere MTSér electrotechniek kan zo een ding maken, een paar lampjes en piepjes erbij en klaar.
Het is niet meer of minder dan een wichelroede, de ouderwetse wichelroede is een stuk hout en de nieuwe wichelroede is een weerstandmeter, een stroomkring meter en een gelijkstroom batterij. Hollee.
Ik vind het ronduit crimineel dat er mensen zijn die beweren dat zij hiermee Lyme, kanker en wat dies meer zij genezen kan worden. Het is pure verlakkerij.
Bioresantie werkt goed in combinatie met een behandeling die helpt/werkt. Die behandeling helpt en werkt dan overigens net zo goed zonder bioresonantie. Behalve misschien het placebo effect dan.
Iedere MTSér electrotechniek kan zo een ding maken, een paar lampjes en piepjes erbij en klaar.
Het is niet meer of minder dan een wichelroede, de ouderwetse wichelroede is een stuk hout en de nieuwe wichelroede is een weerstandmeter, een stroomkring meter en een gelijkstroom batterij. Hollee.
Ik vind het ronduit crimineel dat er mensen zijn die beweren dat zij hiermee Lyme, kanker en wat dies meer zij genezen kan worden. Het is pure verlakkerij.
Bioresantie werkt goed in combinatie met een behandeling die helpt/werkt. Die behandeling helpt en werkt dan overigens net zo goed zonder bioresonantie. Behalve misschien het placebo effect dan.
-
Hallo allemaal,
Graag wilde ik nog reageren op het stukje van Doc
M.n.:
Maar het IOCOB is toch maar een ordinaire goede doelen Stichting? Die het ook maar moet hebben van gulle giften?
Jammer dat Doc zoveel waarde hecht aan alleen hun oordeel!
Groetjes
Foetsie
Graag wilde ik nog reageren op het stukje van Doc
M.n.:
Maar het IOCOB is toch maar een ordinaire goede doelen Stichting? Die het ook maar moet hebben van gulle giften?
Jammer dat Doc zoveel waarde hecht aan alleen hun oordeel!
Groetjes
Foetsie