kruidenprotocol Stephen Buhner

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
RoelA

Re: kruidenprotocol Stephen Buhner

Berichtdoor RoelA » Di 28 Mei 2013 23:19

Graag gedaan hoor! :)

Tips voor mensen die kruiden willen kopen, dit is waar ik ze vandaan haal:

Woodland Essence: Goed voor een aantal specifieke tincturen die nergens anders te krijgen zijn. Levering via USPS, duurt vrij lang (2-3 weken), is prijzig (~$45) en je betaald invoerbelasting.

1st Chinese Herbs: Goed voor bulk poeders van een hele hoop kruiden. Bulk inkopen en zelf capsuleren is vaak het goedkoopst. Levering via USPS, zelfde als Woodland Essence.

Green Dragon Botanicals: Goed voor een aantal specifieke tincturen en kruiden van het Buhner protocol. Levering via USPS, zelfde als Woodland Essence.

I Herb: Levert naast supplementen (veel goedkoper dan Rode Roos!) en een paar gecapsuleerde kruiden ook tincturen van een aantal buhner kruiden, bijvoorbeeld van het merk Herb Pharm. Levering via DHL, zeer goedkoop ($10-12) en altijd binnen 2-4 dagen binnen! Tot nu toe bij bestelling tot ~€100 geen enkele keer invoerbelasting moeten betalen.

Kruidenpakhuis: Een aantal specifieke lyme kruiden in bulk poeder vorm. Voordeel van snelle levering en lage verzendkosten.

anonymous777

Re: kruidenprotocol Stephen Buhner

Berichtdoor anonymous777 » Zo 3 Aug 2014 21:38

Na 3 maanden antibiotica, 2 maanden doxycycline 200mg per dag en de laatste maand ook nog azitromycine 3x per week 500mg per dag ben ik in een stopweek.

Begonnen met Buhner protocol.

1.2 gram knotweed
2 gram cats claw

450mg eleuthero
600mg milk thistle seed
900mg hawthorne berry

3x 1/4 eetlepel sida acuta

opbouwen tot 3g knotweed, 4g cats claw, eleuthero blijft deze verhouding, 1.2g milk thistle, 2g hawthorne en sida acuta blijft deze verhouding... in 3 maanden.

Eerste 2 dagen Buhner verhoging (38.2) nu normale temperatuur. Hoofd helemaal clean. Geen brainfog. Verlamd gevoel bij rechteroog nog 20% van wat het was.

* Wel spasmes bij lies en vandaag pijn langs linkerkant lichaam bij aanhechtingspunten van de ribben en borstspier.

Ik heb er veel vertrouwen in dat dit de oplossing gaat zijn. Planning is een jaar het Buhner-protocol te volgen. Bartonella protocol 2 maanden wat ik daarna afbouw om te zien bij welke dosis het wegblijft.

Na het jaar Core-protocol ook deze gaan afbouwen tot onderhoudsdosis.

Alle vertrouwen dat ik ga genezen met deze kruiden. :D :D :D

Ben vandaag op 95% van mijn oude ik na een 5 jaar lange onbehandelde/gediagnosticeerde lyme en bartonella besmetting.

Houzee!

Zoiezo beveel ik het boek van Steven Buhner, Healing Lyme aan. Kost weinig op Bol.com en ook als je de kruidenprotocollen niet wil volgen of niet kan volgen vanwege financiële of lichamelijke beperkingen staat het boordevol goede informatie.

Mijn vooruitzicht is om in november weer verder te gaan met studie en zoals het nu gaat moet dit lukken. Dan ben ik 6 maanden in behandeling. 3 maanden AB en 3 maanden Buhner.

CD57 was bij aanvang 33 en op het moment 183.

Verdere markers niet onderzocht. Vitamine D was zéér laag bij aanvang. Nu met 400IE suplementen per dag na 6 weken 2400 IE per dag op normaal niveau.

Terug naar “Onconventioneel”