Fotonen therapie geneest lyme?????

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
Ap59

Fotonen therapie geneest lyme?????

Berichtdoor Ap59 » Ma 5 Okt 2009 18:00

Ik las een artikel in een plaatselijk krantje over het stellen van de diagnose en behandeling van lyme d.m.v. fotonen therapie.
Deze therapie wordt beschreven als uiterst effectieve behandeling voor de ziekte van lyme met 95% kans op genezing.
Deze therapie zou in Duitsland veelvuldig worden toegepast met grote successen.
Buschkühl Gmbh de ontwikkelaar van deze apparatuur heeft hier in Duitsland de industrieprijs mee gewonnen.

Zijn er forumgenoten die hier wat meer over weten?

Groeten, Ap

els

Re: Fotonen therapie geneest lyme?????

Berichtdoor els » Di 6 Okt 2009 11:01

Kijk eens bij de zoekfunctie,recht boven begin pagina.

Kun je ook iets vinden over fotonencoherentie therapie zal je volgende vraag misschien worden.

Gr Els

bamboe

Berichtdoor bamboe » Ma 15 Feb 2010 0:02

Ik heb fotonentherapie gedaan, maar het probleem is vind ik met fotonentherapie en ook bioresonantie sec: zolang je in die stoel ligt prima. Maar verlaat je de stoel, dan ben je weer vogelvrij voor de borrelia. Maw, je moet eigenlijk elke dag of zo in elk geval zeer regelmatig zo'n therapiesessie herhalen. Dat zou misschien een te kostbare aangelegenheid worden. Ik doe nu kleurentherapie, dat is met een kastje dat op continue basis een trilling afgeeft. Als zoiets met fotonentherapie kan.... Homeopathie werkt eigenlijk ook energetisch... Misschien is dat net zo goed...

Ik ben op een gegeven moment met de fotonentherapie gestopt omdat het niet genoeg opschoot en het was daardoor een al te kostbare aangelegenheid aan het worden.
Ik twijfel nog steeds niet aan de werkzaamheid, alleen was in die therapie die ik toen deed de behandeling nog niet goed afgestemd op lymepatienten.

Nu is er wel medifoton.nl dat is specifiek op lymepatienten afgestemd. Ik heb het vermoeden dat dat veel meer een succes is. In de VS is connie strassheim van het boek "lyme disease survival guide" http://www.lymebytes.blogspot.com die een heel eind gekomen is met biofotonentheraaie bij dr Woitzel in Duitsland. Ze zit nu alleen nog met babesia-infecties (coinfectie van lyme) te koekeloeren. In de VS is babesia veel gangbaarder dan bij ons in Europa volgens mij, maar ik kan me vergissen.

Groetjes,
Dorien

bamboe

Berichtdoor bamboe » Wo 24 Feb 2010 23:13

Beste medelymies, ik ben er nu achter dat je fotonentherapie hebt en fotonentherapie.
De ene is met de chiren/starlight, dat werkt meer als bioresonantie.
De ander is met lichtstralen op plekken die door de lyme getroffen zijn op het lichaam (en bestaat ook een beetje uit infrarood).
Ik heb eerder fotonentherapie gedaan met de starlight.
Maar ik ben nu meer geinteresseerd in de lichttherapievariant van de fotonentherapie.

Hierover meer info: http://www.medienberatung.de/biophoton_ ... 80_eng.htm

Groetjes,
Dorien

vonneke

Berichtdoor vonneke » Vr 26 Feb 2010 10:45

bamboe schreef :

Maar ik ben nu meer geinteresseerd in de lichttherapievariant van de fotonentherapie.

Hierover meer info: http://www.medienberatung.de/biophoton_ ... 80_eng.htm

Meer over de Bionic 880 :

viewtopic.php?p=40786#p40786

Je zelfbeeld bepaalt vaak de grenzen
van wat je als individu kunt bereiken.

Afbeelding

Lisanne

Berichtdoor Lisanne » Vr 26 Feb 2010 19:40

vonneke schreef:Meer over de Bionic 880 :

viewtopic.php?p=40786#p40786

Als ik op je link klik Yvonne, krijg ik een artikel (link) van IOCOB over BIOfotonen, niet over de Bionic 880. en
IOCOB heeft het met name over de "Starlight" (apparaten (wat een soort bioresonantie apparaat is, waar IOCOB, (nog) rood licht voor geeft.). De Starlight therapeuten gebruiken de term biofotonen, maar waarom is mij niet echt duidelijk.

De bionic 880 werkt niet met "biofotonen" maar gewoon met infrarood licht, en wel, zoals de naam al aangeeft, die met een golflengte van 880 nanometer. Het is licht therapie.
Medische toepassingen van rood en infrarood licht zijn afkomstig van de NASA (die het toepaste in de ruimte).
NASA wetenschappers ontdekten dat rood licht (bv 660-670 nanometer) huidwonden een stuk sneller doet genezen en zij vonden meer goede effecten in het lichaam (zoals meer produktie van ATP (energie dus), ook wordt het (regulier) toegepast voor betere botgenezing.
880 nm heeft ook diverse heilzame effecten.

en je schrijft ook dit::
En dit gaat over de Bionic 880 ook een biofotoon apparaat waar lymepatienten vanuit Amerika speciaal voor naar Duitsland reizen. Ik heb over deze therapie nagevraagd op het Duitse forum en die vinden het grote onzin en heel erg dat zieke mensen er geld aan uitgeven :

http://www.lymeneteurope.org/forum/view ... 664#p10664

Bionic 880 is geen biofoton apparaat, er zijn mensen die er wel baat bij hebben gehad, die voelen zich weer goed, en mensen die niet opknapten (niets nieuws onder de zon dus he, dat gebeurt met alle methoden, ook met conventionele methoden) en die link is naar het andere forum van Martijn, waar diverse leden (uit de VS) actief zijn die tegen alternatieve methoden zijn, zo te lezen (zo je wilt : onconventionele methoden).
Dat moeten zij zelf weten, maar ik heb geen boodschap aan hun meningen, noch stel ik het geroddel over "lymenut" op prijs (het lymenet forum in de VS)

Groetjes. Lisanne :)
Laatst gewijzigd door admin op Vr 26 Feb 2010 20:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Tweede link gefixed. Bij ingekorte linken moet je niet de tekst kopiëren, want dan krijg je foute URLs, zoals: forum/view ... 664#p10664

vonneke

Berichtdoor vonneke » Za 27 Feb 2010 8:22

Lisanne schreef :

Het is licht therapie.

Klopt. Fotonen komt van photos = licht

De bionic 880 werkt niet met "biofotonen" maar gewoon met infrarood licht

Bionic 880 is een apparaat voor fotontherapie, d.w.z. een apparaat dat in staat is door elektroluminescente dioden fotonen te produceren.
De Bionic 880 maakt gebruik van de helende krachten van bio-fotonen op de regulering van hormonen en stimulatie van de cellen.

en wel, zoals de naam al aangeeft, die met een golflengte van 880 nanometer.

Bionic 880 is een apparaat dat is samengesteld uit een fotongenerator en een verdeler of toepasser, de ‘Probe’.
De generator eenheid bestaat uit een instrumentenbord met een alfanumeriek klavier. Dit klavier laat toe de eenheid in werking te stellen en meerdere frequenties (2,5 Hz, 5 Hz, 9,8 Hz en 80 Hz) te kiezen

De verdeler (probe) beschikt over 88 dioden (Ga – AL AS- Led).
De dioden geven onregelmatig infrarood licht, zijn niet samenhangend en hebben geen vooraf bepaalde frequenties en pulsen. De lichtbundels hebben een openingsgraad van 40°, die bijna de volledige golflengte van 700 tot 900 Nm bestrijkt. Bionic 880 is geijkt , zoals de naam zegt, op 880 Nm. Deze bandbreedte, de ontwikkelde dichtheid en de volledig willekeurige verdeling van de bio-fotonen zorgen voor een efficiënte stimulering van hormonen en weefsel

Dat moeten zij zelf weten, maar ik heb geen boodschap aan hun meningen, noch stel ik het geroddel over "lymenut" op prijs (het lymenet forum in de VS)

Het geroddel stel ik ook niet op prijs. Maar Lymenet europe stel ik wel op prijs omdat er veel goeie informatie te vinden is. En datgene wat me niet aanstaat laat ik gewoon links liggen.

Groetjes Yvonne :)

Je zelfbeeld bepaalt vaak de grenzen
van wat je als individu kunt bereiken.

Afbeelding

bamboe

Berichtdoor bamboe » Za 6 Mar 2010 11:49

Ik doe op het moment fotonentherapie, maar nu blijkt de NES-scan viewtopic.php?f=22&t=5406 te registreren dat ik te veel infrarood gekregen heb:-( Kan NIET van de zon komen, want die was er nauwelijks... Ik ben de fotonentherapie maar even gestopt... Wel raar dat ik nu niet goed tegen infrarood kan. Zou betekenen dat ik de zon ook niet goed verdraag...

groetjes,
Dorien

bamboe

Berichtdoor bamboe » Za 7 Sep 2013 6:06

“The ratio of photons to particles of matter (nucleons) is a constant of Nature which has a value of 9.746 X 108 photons to one nucleon. This means that a science which only looks at matter, only covers one billionth of all the phenomena in the cosmos, and therefore can draw incorrect conclusions.”
Bioresonance and Multiresonance Therapy

“A human being is a plasma energy field trapped in a carbon cycle machine held via a DNA interface which connects to the photonic field.”
Dr Robert Marshall, PhD, Nutritionist and Chemist

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Zo 8 Sep 2013 19:59

Ik ben laatst naar een lezing geweest van Yvonne Beerepoot.
Zij heeft ook lezingen gegeven over lyme en Fotonentherapie in de Vu in Amsterdam.

Er waren veel mensen die deze lezing bijwoonden die zelf ook lyme hebben.
Het was een duidelijke lezing, vooral het stukje over hoe de frequenties van licht in de cellen komen en wat het daar doet.
Ze heeft zelf ooit lyme gehad.

Ik was er naar toe gegaan omdat ik naast de cowden producten nog iets extra's wil gaan doen maar ik weet nog niet precies wat.

De enige info die ik over haar kan vinden is: (heb ik gedeleed omdat de link foutief was geworden)
Er staat niet zoveel online hierover.

Nu een tijdje later zie ik dat er een hele merkwaardige link staat ineens.
Ik zal de link vernieuwen:
http://www.vwi-netwerk.nl/interview-yvo ... an-het-vwi
Laatst gewijzigd door Foetsie op Vr 7 Mar 2014 21:49, 2 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Onconventioneel”