Zuurstoftherapie

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
eus

Re: Zuurstoftherapie

Berichtdoor eus » Vr 11 Jan 2013 10:28

Ik heb net allerhande aantekening doorgespit en gevonden met welke twee instituten ik begin 2010 contact gehad heb;
http://www.ivhg.nl/locaties/ivhg-rotterdam/15
http://www.hyperbare-zuurstof.nl/
Met wie ik gesproken heb, heb ik blijkbaar niet opgeschreven.... In ieder geval heb ik bij beide instituten contact gehad met de arts om te overleggen. En wat de prijs betreft, herinner ik me iets van 125 Euro per behandeling.
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

bamboe

Berichtdoor bamboe » Za 23 Feb 2013 14:30

Een dokter, dr. Joseph, legt zuurstoftherapie uit: http://www.chelationcare.com/Introducti ... uction.htm

Hij geeft het in de vorm van waterstofperoxide-infusen in combinatie met b-complex, b12, b6, magnesium en mineralen.
Ik ken de zuurstoftherapieinfusen meer in de vorm van ozoninfusen.

Dr. Joseph vertelt dat het ook helpt bij Bells Palsey en relateert het aan herpes.
Het helpt nog bij veel meer klachten zoals arthritis.
Het is ook bekend bij lyme: maar zuurstoftherapie helpt ook bij lyme.

Hij vertelt: witte bloedcellen sluiten microben in en laten er waterstofperoxide op los om ze te doden.
Wat bekend is bij lymepatienten: de lyme-bacterie valt de witte bloedcellen aan.

Plus de lymebacterie overleeft in een zuurstofarme omgeving: als je zorgt dat je lichaam genoeg zuurstof heeft: dan overleeft de lymebacterie niet.

Waterstofperoxide valt in het lichaam uiteen in water en zuurstof door tussenkomst van het enzym catalase.

Robyne

Berichtdoor Robyne » Wo 27 Feb 2013 23:51

Ik heb waterstofperoxide infusen gedaan!

Robyne

Berichtdoor Robyne » Vr 1 Mar 2013 19:12

Ik vond de waterstofperoxide niet heel relaxed. Was op zich prima, maar je moet het rustig doen, anders brandt het in je aderen. Daarna zijn ze op veel plekken overgestapt op ozon omdat dit een hogere concentratie zuurstof naar binnen zou brengen...

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Za 2 Mar 2013 0:25

Ik had het ook al eerder gevraagd aan de ziekenhuizen die het aanbieden, maar torenhoge kosten, onbetaalbaar. De artsen wilden het ook niet. Een patiënte die iets wil proberen om te genezen, daar lacht men mee.

:evil:

Paperwhite

Robyne

Berichtdoor Robyne » Za 2 Mar 2013 17:14

Paperwhite,

Ozon of waterstofperoxide?

Je kan dit wel gewoon bij natuurartsen doen.

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Zo 3 Mar 2013 20:06

Hallo Robyne,

Dat was hyperbare zuurstof. Je komt in een caisson waar je zuurstof onder hoge druk inademt. Indicatie zijn infecties, duikongeval, co-vergiftiging. Lymies tellen natuurlijk weer niet mee.

Waterstofperoxide ken ik alleen als middel om vuile wonden uit te wassen.

Ik denk dat het zuivere zuurstof is.

Paperwhite

Robyne

Berichtdoor Robyne » Ma 4 Mar 2013 23:29

Hi paperwhite,

Ik reageerde op het berichtje van bamboe, over de waterstofperoxide en ozon.

Had ook graag in een zuurstofkamer gelegen, maar volgens mij is ozon of waterstofperoxide ook prima.

En ietsjes goedkoper!

Rotterdam73

Berichtdoor Rotterdam73 » Ma 27 Mei 2013 18:28

Ik heb 5 ozon therapie infusen gehad bij een orthomoleculaire arts in hilversum en dit heeft de lyme klachten aanzienlijk verminderd.

Rotterdam73

Berichtdoor Rotterdam73 » Ma 27 Mei 2013 18:32

Ik heb 5 ozon therapie infusen gehad bij een orthomoleculaire arts in hilversum en dit heeft de lyme klachten aanzienlijk verminderd.
eus schreef:Een paar jaar geleden heb ik hiernaar geinformeerd en op eigen kosten, kon ik er wel gebruik van maken.... Vanwege de hoge prijs niet aan begonnen.

Bij dr. Reintjes in hilversum heb ik ozon therapie infusen gehad. Dat heeft de lyme klachten flink verminderd.

Terug naar “Onconventioneel”