Elektrische Deken Therapie? (EDT)

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
Marlene

Re: Elektrische Deken Therapie? (EDT)

Berichtdoor Marlene » Wo 11 Apr 2012 20:08

Deze doorwinterde Lyme-genoot doet ook aan earthing.

http://www.betterhealthguy.com/joomla/index.php

Te vinden onder "My treatment"

Marlene

Berichtdoor Marlene » Do 12 Apr 2012 8:10

Deze persoon raadt electrische dekens en waterbedden af:

One helpful caveat is to avoid the use of electric blankets or sleeping in water beds with the electric current activated, otherwise you might wake up with one or more LD symptoms.

http://www.wellsphere.com/lyme-disease- ... lyme/20510

bamboe

Berichtdoor bamboe » Zo 20 Jan 2013 0:31

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... vb9R0x_0NQ

De documentaire Resonance zegt dat electromagnetische straling van mobiele telefonie onze pijnappelklier verstoort in de aanmaak van melatonine. Melatonine is echter een krachtige antioxydant (schijnbaar krachtiger dan vitamine C!) tegen de aanmaak van vrije radicalen.

Voor de ontwikkeling van kanker is gemiddeld grofweg 10 jaar nodig.
De grootste kankergolf is nog in aantocht, aangezien electromagnetische straling van mobiele telefonie nog niet zo oud is. Overigens worden vrije radicalen niet alleen in verband gebracht met kanker maar met veel meer ziekten.

Wij zijn electromagnetische wezens en hebben orientatievermogen dat afhankelijk is van electromagnetisme.
Proeven gedaan met geblinddoekte kinderen wijzen een richtingsgevoel uit dat qua significantie toeval uitsluit. Als dezelfde geblinddoekte kinderen met richtingsgevoel een magneet op hun hoofd kregen dan verdween hetzelfde richtingsgevoel.

Resonance - Beings of Frequency

(documentary film)
Published on Nov 27, 2012
➜ James Russell (Director + Producer)
james(at)flatfrogfilms(dot)com
http://www.FlatFrogFilms.com
➜ John Webster (Director)
http://www.PatientZeroProductions.com
This spectacular documentary uncovers for the very first time, the actual mechanisms by which mobile phone technology can cause cancer. And, how every single one of us is reacting to the biggest change in environment this planet has ever seen.

Two billion years ago life first arrived on this planet; a planet, which was filled with a natural frequency. As life slowly evolved, it did so surrounded by this frequency. and Inevitably, it began tuning in.

By the time mankind arrived on earth an incredible relationship had been struck; a relationship that science is just beginning to comprehend.

Research is showing that being exposed to this frequency is absolutely integral to us. It controls our mental and physical health, it synchronizes our circadian rhythms, and it aids our immune system and improves our sense of wellbeing.

Not only are we surrounded by natural frequencies, our bodies are filled with them too. Our cells communicate using electro magnetic frequencies. Our brain emits a constant stream of frequencies and our DNA delivers instructions, using frequency waves. Without them we couldn't exist for more than a second.

This delicate balance has taken billions of years to perfect. But over the last 25 years the harmony has been disturbed. and disturbed dramatically.

Mankind has submerged itself in an ocean of artificial frequencies. They are all around us, filling the air and drowning out the earth's natural resonance.

To the naked eye the planet appears to be the same. But at a cellular level it is the biggest change that life on earth has endured; the affects of which we are just starting to see and feel.

★ PLEASE SIGN
I have started a petition to have telecoms companies put warnings on the packaging.
http://www.ipetitions.com/petition/clea ... e-packag...

★ Enjoy the DVD
Many people who are too electro sensative to watch the film online have contacted me so I have made a DVD available.

★ Order Now ➜ http://flatfrogfilms.com/resonance-documentary/

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Zo 20 Jan 2013 12:16

Hoi Bamboe en Marlene,

Ik zit hier toch maar even mooi mee.
Ik woon in een 2 etages tellend huurhuis van een huisjesmelker, daterend van voor de 2de W.O., met slechts één gaskachel en overal van die grote enkelglazige, openslaande deuren voorzien van nostalgische glas-in-lood paneeltjes. Daarbij heb ik nog eens het 'geluk' dat mijn keuken en slaapkamer aan de oostzijde liggen. Mijn kruik is de volgende ochtend bijna een koelelement voor in een koelbox. En met het Syberisiche briesje van de afgelopen dagen kom ik m'n bed uit en lijkt het of ik een Bell parese heb opgelopen. Na een kwartiertje kan ik mijn verkleumde smoeltje en ledematen weer in beweging krijgen maar loop ik standard met een druppel aan m'n neus, een dekentje en geitenwollen sokken door het huis (geen datingkandidaat waarmee ik nu nog durf te skypen!) Dus.... toevlucht gezocht in mijn berging en de electrische deken uit de mottenballen getrokken. Heerlijk! Net alsof je in een warm bad glijdt. Vanwege de koude windvlagen die over m'n bed trekken laat ik de deken 's nachts aan staan op z'n laagste stand. Maar begrijp ik het goed dat ik dat dus maar beter niet meer moet doen? Trouwens, wat als ik de transformator uitzet maar de stekkers in het stopcontact blijven zitten? Heb ik dan toch kans op straling? (is daarom mijn haar zo statisch?)

Graag jullie advies.

Fijne zondag :zwaaien:

bamboe

Berichtdoor bamboe » Zo 20 Jan 2013 12:45

Hoi Tulipano, tja, weet je, het is in jouw geval dus een soort duivelsdilemma: straling van een electrische deken versus kou kleumen. Ik zou ook gaan voor de elektrische deken als ik het anders met extra dekens niet warm zou krijgen, want kou lijden vind ik zelf ook vreselijk! Ik gebruik zelf een elektrische warmteband voor noodsituaties als ik buikpijn heb. En mogelijk helpt alleen een elektrische deken aanzetten voor je gaat slapen en dan het circuit uit als je gaat slapen ook niet afdoende en/of met de oplossing van de kersenpittenwarmhouddingen voor in de magnetron en/of warmtekruikjes.

Ik ga trouwens met een poolpak aan slapen (maar wel verwarming uit: ik kan snachts niet slapen met de verwarming aan), inclusief muts op, sokken aan en aan fleece vastzittende muts snoer ik zover mogelijk dicht met touwtjes zodat ik ook het eventuele licht niet opvang en dat ik wakker word vanuit mijn eigen innelijke klok en niet die van buiten. De muts van mijn fleeceslaapvest die zit bij mijn hals ook helemaal dicht. Soms word ik nonchalant, slaap zonder muts en dan word ik wakker met keelpijn/oorpijn/hoofdpijn/kieswortelpijn. Tja de geneugten van de bijholteontstekingen zullen we maar zeggen... Ik hoop dat deze onzin snel over is.

Marlene

Berichtdoor Marlene » Zo 20 Jan 2013 15:20

@ tulipano

niet aarzelen, electrisch deken!

verkrampte zenuwen => stapeling van toxines volgens
http://soilandhealth.org/02/0201hyglibc ... oxemia.PDF

joke543

Berichtdoor joke543 » Zo 20 Jan 2013 16:42

Ik gebruik mijn elektrische deken ook dagelijks als ik op bed rust,word anders gewoon niet warm.

borderrose

Berichtdoor borderrose » Wo 23 Jan 2013 13:58

Ik heb ook vaak last van extreme koude in mijn lijf, maar als ik de electrische deken gebruik dan gaan mijn benen als het ware op hol....
Ik heb fasciculaties/spiertrillingen over mijn hele lichaam en de electrische deken verergert die, dus voor mij gaat het niet op.

Ik kies voor thermokleding en warme, zachte dekens, dat gaat redelijk nu.

Ik reageerde trouwens ook heftig op de MRI en het EMG naaldenonderzoek.

Marlene

Berichtdoor Marlene » Wo 23 Jan 2013 14:49

borderrose schreef:Ik heb ook vaak last van extreme koude in mijn lijf, maar als ik de electrische deken gebruik dan gaan mijn benen als het ware op hol....
Ik heb fasciculaties/spiertrillingen over mijn hele lichaam en de electrische deken verergert die, dus voor mij gaat het niet op.

Ik kies voor thermokleding en warme, zachte dekens, dat gaat redelijk nu.

Ik reageerde trouwens ook heftig op de MRI en het EMG naaldenonderzoek.

MRI-hersenonderzoek triggerde verschrikkelijke hoofdpijn bij mij. Zo één plekje dat ik met mijn vinger kan aanduiden.

bamboe

Berichtdoor bamboe » Za 7 Sep 2013 5:57

“Every atom, molecule, cell has an electromagnetic energy frequency.”
Dr William Tiller PhD, Physicist

Terug naar “Onconventioneel”