allicine ervaringen

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
olga

allicine ervaringen

Berichtdoor olga » Zo 24 Jul 2011 11:12

graag wil ik iedereen die Allicne gebruikt hier uitnodigen om zijn/ haar evaringen hier neer te zetten, gewoon en niet meer dan elkaar op de hoogte houden wat dit middel doet. het kan positief en negatief zijn. Zie begin van deze ervaringen bij : Niuews en actualiteiten: een vandaag en Allicine. :wink:

olga

Re: allicine ervaringen

Berichtdoor olga » Zo 24 Jul 2011 14:29

Zal ik dan maar verder gaan waar ik gebleven was in de eerder genoemde topic?
ik heb 3 dagen een stop ingelast, kreeg een soort gemarmerd bovenbeen en dat vond ik iets te vreemd, eerlijkheid gebied mij te vermelden dat ik er 2 druppels cumanda bij had genomen. Dat was mischien iets te veel van het goede. De stopdagen verliepen goed, uitslag was snel weg. Ben wel mijn stem kwijtgeraakt, vanaf vorige week woensdag, en die heb ik nog niet terug. Heb ik wel meer, maar dan in het najaar. Duurt meestal een weekje, dus dat zal wel snel voorbij zijn en komt er weer geluid uit.
Ben nu weer begonnen met op de eerste dag 2 capsules, vandaag worden het er 3. OPvallend waren weer 2 blauwe plekken die zo maar verschenen, op de onderarm nu. Wat voetzolenpijn gehad, pijn in armen, reacties van het hart en opvliegers, maar het viel allemaal wel mee. Probeer nu binnenkort de 5 tot 6 capsules te halen.
:?

admin
Beheerder

Berichtdoor admin » Ma 25 Jul 2011 16:40

Onderwerp verplaatst: "Persoonlijke Verhalen" => "Onconventionele Methoden".

Reden: bij "Persoonlijke Verhalen" is het de bedoeling dat elk onderwerp over één persoonlijk verhaal gaat, met ziektegeschiedenis, ervaringen, etc. over allerlei zaken, maar betrekking hebbende op één persoon.

De ervaringen van diverse personen over één behandelmethode past daar dus niet onder. Het hoofdonderwerp is hier niet een persoon, maar een behandelmethode en de ervaringen daarmee.

Aangezien het een onconventionele methode betreft, past het dus onder "Onconventionele Methoden".

Zie ook: Forum regels en Richtlijnen voor de persoonlijke verhalen.

olga

Berichtdoor olga » Ma 25 Jul 2011 18:38

oke Admin, excuses, ik wist al niet of het de juiste plek was! :?

whoops

Berichtdoor whoops » Ma 25 Jul 2011 19:19

Olga,die gemarmerende benen had ik in het begin van mijn ziekte heel erg,nu wat minder,maar volgens mij is het wel iets van lyme.Ik volg jullie ook ,want wil na de vakantie beginnen met allicine.

olga

Berichtdoor olga » Ma 25 Jul 2011 20:16

Hee, dat is apart Whoops en bedankt voor je bericht! Succes straks en wil je ons ook van je ervaringen op de hoogte houden? :roll: Fijne vakantie!

olga

Berichtdoor olga » Ma 25 Jul 2011 20:20

Ook ik wil even benadrukken dat ik geen pleiter op zich ben van de allicine hoor mensen, het is hier alleen ervaringen delen in het gebruik omdat het nieuw is.
:roll:

olga

Berichtdoor olga » Di 26 Jul 2011 7:54

Hai Bastiaan, ik hoop dat je hier verder gaat over jouw allicine ervaringen. Dapper dat je al zo snel de 6 capsules hebt geslikt en dat 2 weken lang! Je hebt ook last gehad van verergeringsklachten en vooral moeheid , beschreef je. Je slikt nu minder en hebt er ook gelijk minder last van. je blijft nu nog 2 maandan op een lage dosis zitten: daar was ik nu ook benieuwd naar, hoe lang moet je nu doorgaan op de lage dosis, heb jij het ergens gelezen o.i.d.? :?

bastiaan

Berichtdoor bastiaan » Di 26 Jul 2011 11:55

hey olga, volgens de onderzoeken bereikte men goede resultaten na 3 mnd. en zolang ga ik het ook gebruiken. je moet even googelen op: allimax-ontdek de geneeskracht van knoflook. dan ga je naar mens [het wordt namelijk ook in de veehouderij toegepast met succes] en dan naar publicaties. daar staat een goed verslag van een test op mensen met lyme. groeten bas

olga

Berichtdoor olga » Di 26 Jul 2011 12:10

Ja, daar heb ik al gekeken, maar dat is in het engels , vertaling werkt er niet op.Maar geeft niet, jiji hebt het al gelezen en dan gaan we het gewoon zo lang proberen. :roll:

Terug naar “Onconventioneel”