allicine ervaringen

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
annejet

Re: allicine ervaringen

Berichtdoor annejet » Do 29 Dec 2011 23:28

Hallo Eef,

Ik werk niet voor allimax....ik denk als je mijn geplaatste reactie onder het kopje "is late lyme behandeling mogelijk" goed leest, je begrijpt dat ik helaas niet meer tot werken in staat ben.
Ik heb enkel mijn ervaring met dhr H.B. beschreven en deze is gewoon goed.

Vraagje: het blijkt al die tijd in een te warm buurthuis te hebben gelegen omdat het huisnummer verkeerd is genoteerd.Het is dus wel verstuurd als ik het goed begrijp? Heb je toen het niet aankwam niet even met dhr H.B. kort gesloten naar welk adres hij het verstuurd had? Lijkt mij dat het onnodig is geëscaleerd, met de juiste communicatie kom je er niet na 3 maanden pas achter dat het naar een verkeerd huisnummer is verstuurd.....? Ik wil me er verder niet in mengen maar als hij zoals jij zegt "een oplichter" is, wat is dan zijn winst om het naar een buurthuis te sturen....Dhr. H.B. heeft het product verstuurd en het buurthuis zal dit niet hebben betaald.
Dus nogmaals: ik vind het niet fraai om iemand voor oplichter uit te maken, zoals eerder geschreven : overal kan wat mis gaan.

Vriendelijke groet,

Annejet

PS Bij het zoeken op internet naar allimed, zie ik dat de leverancier Karin Veldhuizen is. Zou de uitgestoken hand van Katharin, dezelfde hand kunnen zijn als van Karin ? Vreemd dat je juist aan mij vraagt of ik voor allimax werk....niet prettig, ook mijn integriteit trek je hiermee in twijfel.

Eef

Berichtdoor Eef » Vr 30 Dec 2011 11:34

Annejet, ik zou graag willen dat iemand die goed kan opschieten met HB, bemiddelt, of hem tot rede brengt.
Ik heb direct contact opgenomen toen het enkele dagen nadat hij zei dat ie het opgestuurd had, nog niet aangekomen was.
Ik heb een formulier gemaakt waarin ik dit schriftelijk bevestigd heb, dat moest van hem want zijn uitgangspunt is dat mensen oneerlijk zijn.
Ik heb dit gemeld bij PostNL en de bevestiging naar hem gestuurd.
Ik kwam erachter dat hij het keurmerk van Thuiswinkel Waarborg onterecht op zijn site had geplaatst. De medewerkers daar werden er helemaal vervelend van, want zij hebben gekgenoeg geen mogelijkheid voor sancties tegen oneigenlijk gebruik.
Ik ben er vanuit gegaan dat ie het wel verzonden had maar dat het zoekgeraakt was bij de post, dat gebeurt nl vaak weet ik uit eigen ervaring. Ik vertrouw mensen wat meer dan hem...
Omdat ik echter een maand ervoor ook al betaald had aan een webwinkel die echt gerotzooid heeft, was ik iets sneller in actie.
Ik ging er ook nog vanuit dat ie het keurmerk misschien per ongeluk op zijn site had, in afwachting van goedkeuring oid, maar dit was allemaal niet waar, althans is mij niet uitgelegd.
Ik heb speciaal besteld en vooraf betaald omdat die garantie er bij zat. Dat is ronduit misleiding en daar zal de rechter hem zeker op aanpakken. Dwaling en misleiding.
Bewezen en met deze organisatie en alle mail erbij.
Vervolgens reageert ie nergens op. Ik heb hem gevraagd gesmeekt alles. HIj belooft het recht te zetten en doet dat niet.
Geld verdienen over de rug van zieke mensen vind ik vreselijk. IK heb nergens Allicine zwartgemaakt. Vond het ook moeilijk want ik draag het product een warm hart toe. Heb zelf in de BD landbouw gewerkt.....
Maar als ik hem zelf extra tegemoetkom door te zeggen 50% door hem en door mij betaalt omdat het zoek is
geraakt, waarbij je BEIDE vertrouwt (dat deed ik van het begin af aan, hij niet, en bij meerdere niet!!!!!!!)
dan is ie niet thuis.

Hoe dan ook dit is een klare zaak, hij houdt zich niet aan de Wet en dan vraag ik me af of ie dat wel doet op een ander vlak. En het resultaat kan dus worden dat ik twijfel aan zijn product.

Doodzonde en onnodig en ik heb tot het einde alleen maar gevraagd om enige tegemoetkoming. Dus als ie aardig doet naar je, heeft ie misschien veel aan je verkocht?
Ik weet niet wat ik van hem moet denken, hij komt maar met een procedure.
Hij heeft het verkeerde nummer op de envelop gezet, ik heb het meerdere keren goed doorgegeven en mijn huisnr staat er ook bij maar op een onduidelijke plek.

Nu ik dit meld, omdat ik van eerlijk zijn houd, krijg ik geen reactie. Weggooien?
Gebruiken? Ik weet het niet en krijg geen reactie.

Als ie zo verlegen zit om 57 euro dan moet dat maar, ik hoop echt dat er een procedure komt, dat is goedkoop voor mij en hij krijgt een claim. Die ik gegarandeerd win. Ik zou liever zien dat ie zijn energie en geld in het product stopt en niet in procederen.

katharin

Berichtdoor katharin » Vr 30 Dec 2011 18:47

Ik betreur ten zeerste de ervaring die Eef heeft gehad ten aanzien van haar bestelling mbt de Allimax.
En ook met het vervolg wat er nu allemaal speelt en nog gaat spelen.
Op deze stress zit niemand te wachten en dat moet niet de bedoeling zijn van het uitgangspunt waarvoor ze de allicine wilde gebruiken.

En Annejet, inderdaad ben ik de vrouw achter de A...med.. (mag geen reclame maken hier)
heeft geen "verbinding" met de Allimax in Nederland, alleen in die zin, het supplement bevat dezelfde allicine, maar in een veel hogere concentratie per capsule en is breder toe te passen.
Nogmaals ik ben niet verantwoordelijk voor de bewegingen van H.B. maar vind het wel spijtig dat het zo is verlopen en wens niets liever dan dat jullie baat hebben bij een goed product wat jullie vooruit helpt naar een betere gezondheid!!
Bij deze wens ik iedereen vóór het komende jaar:
Stap voor stap op weg naar (verder) herstel!!!

Katharin

Eef

Berichtdoor Eef » Vr 30 Dec 2011 21:17

Laten we ons terug richten op waar het om gaat: ALLICINE ervaringen.
Ik heb het nu enkele dagen gebruikt, heb wat reactie, keelpijn en wat reacties in mijn mondslijmvlies. Kan dit ermee te doen hebben?
Is dit een bekende reactie?

Nu heb ik dit soort klachten wel vaker, is nu al weer een tijdje geleden, kan misschien ook met iets anders te doen hebben....lastig altijd.
Dacht eerder dat het een allergische reactie op iets was, maar een volledig onderzoek bij de allergoloog sloot voedselallergie uit. Wel inhalatie allergie.
Toch reageer ik vaak wel op bepaalde voeding zoals paprika, chocolade, amandelen. Soms is dit een kruisreactie.
Of het is Lyme/immuunsysteem wat van slag is of toch een soort herpes virus zonder koortslip. Heb wel vaker gedacht dat het aan voeding lag of iets wat ik nam en als ik dan bij de therapeut kwam zei hij dat ik virussen had. Die heb ik heel vaak sinds ik Lyme heb.

annejet

Berichtdoor annejet » Vr 30 Dec 2011 23:25

katharin schreef:Er zijn ook nog mensen die het goed bedoelen en begaan zijn zonder commercieel gewin, omdat ze zelf het een en ander hebben meegemaakt....

Vriendelijke groeten,
Katharin

Ik krijg hier een beetje vervelend gevoel bij.
Reclame maken mag inderdaad niet maar teruglezend vind ik het hele gebeuren niet fris, herhaaldelijk een persoon/bedrijf zwart maken.Vervolgens 'een uitgestoken hand' 'zonder commercieel gewin' en meer samaritaanse gebaren, laten we wel wezen: je runt gewoon een bedrijf Karin. En wanneer er werkelijk geen commercieel gewin meespeelt dan kun je misschien het adres hier openbaar maken waar jij je spullen inkoopt en regelen dat bezoekers van dit forum het voor dezelfde inkoopsprijs kunnen kopen, buiten jou om?

En Eef : 1x stoom afblazen prima, maar zo vaak? Dat dhr H.B. dit als laster en smaad ervaart, begrijp ik....

Eef

Berichtdoor Eef » Vr 30 Dec 2011 23:45

Annejet, je bent duidelijk goed bevriend met HB. Dat kan. Ik wil terug naar Allicine ervaringen.
Dat je Katherin nu gaat aanvallen dat vind ik pas triest. Zij helpt me zonder daar iets voor te hoeven hebben, HB haalt geld binnen OVER DE RUG VAN ZIEKE MENSEN zonder iets te leveren! Je kunt van me meer namen krijgen van mensen die ziek thuis zitten betaald hebben en helemaal akelig worden als ze zijn naam alleen maar horen! Gemakkelijke slachtoffers alleen ik ben erg boos om zijn gedrag en daar baalt ie natuurlijk van.
Leuk dat je zo goed met hem kunt, kun jij dan uitleggen waarom hij het zo vreselijk moeilijk vind om de Wet te volgen, waarom hij een vals keurmerk gebruikt en waarom hij mensen negeert als er met de post iets mis gaat (HIJ heeft het verkeerde nr gezet hoor, ik heb wel 6 keer het goede adres doorgegeven!)
En waarom hij niet nakomt wat ie belooft? Ik begrijp dat gewoon echt niet.
Ben blij dat hij een uitzondering is en er ook heel fijne goede mensen zijn.
Als een mens niet gehoord wordt blijft ie herhalen. Helaas werkt dat zo.
De A. Med is ook veel sterker en beter dus behalve uit sympathie zou ik dat middel hier veel meer aanraden.
Toch zonde als je zo makkelijk geld kunt kwijtraken aan zo'n ventje.
En nu stop ik echt ik vind het doodzonde om mijn tijd en alle stress hier aan te besteden en hoop dat mensen gewoon lezen wat mijn ervaring is. Ik had liever anders gezien!!!
HB: PUNT. Klaar ermee.

Nog steeds vraag ik me af of Allicine een reactie teweeg kan brengen als keelpijn/slijmvlies reactie in de mond en of ik het spul wat drie maanden warm heeft gelegen kan gebruiken.

annejet

Berichtdoor annejet » Za 31 Dec 2011 0:16

Eef schreef:Leuk dat je zo goed met hem kunt,

Je maakt er nu wel helemaal een leuk feestje van.....don't shoot the messanger
Eef, voor alle duidelijkheid: ik ben niet goed bevriend met dhr H.B., ik begrijp niet waarom ik niet kan vermelden dat ik prima ervaringen met hem heb en dat ik wat kritisch kijk naar bepaalde zaken.

Wil je meer ervaringen van gebruikers lezen? Word lid van de NVLP en je kunt daar op het besloten forum terecht, ook daar zijn allicine gebruikers (overigens niet één klacht gelezen)

Succes!

katharin

Berichtdoor katharin » Za 31 Dec 2011 9:32

Beste Annejet,

Tjonge jonge wat spijtig dat je zo negatief en wantrouwend reageert.
Een advies: oordeel niet over anderen als je de ins en outs niet weet/kent....!
Als jij van mening bent hier zo over te denken, dan zegt dat iets over jou of jouw ervaring.
En wat Eef zegt, het gaat hier om de allicine ervaringen en degenen met de ziekte van lyme een helpende hand te bieden op wat voor manier dan ook.
Dat jij het zo negatief uitlicht is nogmaals spijtig te noemen...
Een fijne jaarwisseling en goede gezondheid gewenst in de brede zin van het woord.

olga

Berichtdoor olga » Za 31 Dec 2011 10:33

Ben een tijdje van het forum af geweest, lees nu deze ervaringen van iedereen..jammer, dat deze contacten zo over en weer lopen, met al die stress erbij..zelf heb ik net, omdat ik steeds weer verkouden wordt nu, achter elkaar, allicne besteld en 3 dagen later in de bus gehad, dus kan alleen uitgaan van mijn eigen ervaring dat het tot nu toe steeds goed geleverd is.Jammer dat anderen andere ervaringen hierbij hebben...een heel vervelend gevoel..
Ik wens jullie allemaal toch een heel goed en veel gezonder 2012 toe.. :roll:

Eef

Berichtdoor Eef » Za 31 Dec 2011 10:41

Weet je, als het goed aankomt is er niets aan de hand denk ik. Maar dat is altijd zo, ook bij winkels etc als het allemaal vlekkeloos verloopt dan vind je de winkel prima. Pas als er iets misgaat en de verantwoordelijkheid ligt duidelijk bij 1 partij dan wordt duidelijk dat de service beneden de maat is.
En dat mensen het niet zo nauw nemen met de wet etc. Dat is heel jammer want 1 ontevreden klant kost gemiddeld 10 klanten. Dat weten veel internetwinkels.
Maar HB start liever een procedure van duizenden euros (het is wel bluf maar hij doet nu alsof ie dat gaat doen) dan dat ie enkele bewezen zoekgeraakte enveloppen vergoed. Dat kost hem zijn 'goede' naam en veel meer dan die paar tientjes. Maar ergens heeft ie een vreemd vastzittend principe wat losstaat van alle recht en mededogen.

Jij ook een heel goede jaarwisseling gewenst en een zo goed mogelijk leven met Lyme. Hopelijk brengt 2012 voor ons allen meer gezondheid, harmonie en vrede in onszelf in de breedste zin van het woord. :zwaaien:

Terug naar “Onconventioneel”