allicine ervaringen

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
bastiaan

Re: allicine ervaringen

Berichtdoor bastiaan » Di 7 Feb 2012 20:54

hey katharin bedankt . je bent altijd erg meelevend. ik weet dat sommige mensen hier mischien veel ergere klachten hebben, maar ik heb voor mn besmetting altijd een hoge standaard gehad wat betreft fitheid . mn leefstijl is al zeer goed en dat maakt het voor mij juist frustrerend die chronische vermoeidheid. het is gewoon moeilijk positief te blijven als mensen tegen je zeggen: wat zie je er toch vermoeid uit of je bent nu toch wel ouder geworden in 2 jaar tijd. niemand vind dat leuk ,dat is geen ijdelheid.. en over antibiotica : ik weet zeker dat als ik in het begin een wat hoger gedoseerde en wat langere kuur had gekregen ,ik nu niet met de narigheid had gezeten. bastiaan

katharin

Berichtdoor katharin » Wo 8 Feb 2012 9:07

Hoi bastiaan,

Ik begrijp je frustratie in deze, maar de antibiotica had jou andere klachten gegeven die niet te onderschatten zijn. Chronische Vermoeidheid is moeilijk te begrijpen voor anderen die elke dag gewoon hun ding kunnen doen, zonder klachten of zonder dat ze later de "rekening" moeten betalen.
Voor jou is het nu de kwaliteit er uit halen wat er nu in zit en de stap voorwaarts geeft jou steeds een beetje meer kwaliteit, het wordt anders! Anders hoeft niet per definitie slechter te zijn.
Straks zul je zien wat het je heeft opgeleverd. Je komt dichter bij jezelf te staan en van daaruit ga je selectiever keuzes maken.
Dit proces is enorm, als je graag wilt en weet hoe fit je geweest bent. Daar mag je best verdrietig en boos over zijn! Maar blijf wel genieten van de dingen die er wel zijn, hoe klein ook! Niets is eeuwig, ook dit niet... Gedachtekrachten hebben mij veel geholpen, elke dag mij zelf kracht, moed en troost geven met de cognitie waar ik op dat moment behoefte aan had.
Of te wel je zelf coachen. "Bewust Leven betekent dat het grootste avontuur van binnenuit komt"..
Zie het als een uitdaging! Sterkte en Succes!!!!

Teun

Berichtdoor Teun » Zo 12 Feb 2012 11:03

ik start vandaag me Allicine icm nutramedix Houttuynia en Cumanda.

Jopie2

Berichtdoor Jopie2 » Za 19 Mei 2012 12:48

Hallo,

Kan iemand dan ook gewoon ff het merk noemen van de sterkere allicine variant dan Allimax? Zou velen vooruit helpen.

BVD.

Joris

katharin

Berichtdoor katharin » Ma 21 Mei 2012 17:26

Beste Joris,

Uit commercieel oogpunt mag ik geen merknaam noemen.

Maar Bastiaan heeft binnen dit forum meerdere keren de naam laten vallen.

Succes!!

bamboe

Berichtdoor bamboe » Ma 8 Okt 2012 0:48

Hallo sinds een tijdje zat ik aan de allicine.
Niets van gemerkt van dat er iets beter werd of slechter.
Ik wilde even stoppen om over een maand me op babesia te laten testen.
Echter, ik krijg acuut knallende hoofdpijn zonder die allicine!
Ik ben met een overdosis begonnen nadat ik die knallende hoofdpijn had, om die te stoppen: en dat lukte.
Mogelijk komt het omdat ik onder de schimmels zit, dat het deze goede uitwerking van damagecontrol heeft op de hoofdpijn, die ik normaal ook heb, maar dan is het overzienbaar.
Twee behandelaars zeggen onafhankelijk van elkaar dat de schimmels nog flink aanwezig zijn bij mij en dat ondanks ik nauwelijks suiker, fruit of zelfs ook granen / koolhydraten tot mij neem.
Over allicine: dus stoppen met de allicine is voor mij nu geen optie jammer genoeg.
Niet dat ik geen klachten heb met allicine trouwens:-(, maar zonder is dus kennelijk niet te harden.
Dan maar geen test of eentje met allicine (en ook colloidaal zilver trouwens).

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Vr 1 Nov 2013 20:29

Inhibitory effect of allicin on the growth of Babesia and Theileria equi parasites
(Okt. 2013)

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24173810

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Ma 4 Nov 2013 20:46

Een quote uit mijn vorige link:

These results indicate that allicin might be beneficial for the treatment of babesiosis, particularly when used in combination with diminazene aceturate.

Wat is diminazene aceturate?
http://translate.google.com/translate?h ... 6bih%3D919

Is dus een middel dat wordt gebruikt in de veehouderij, zou deze combinatie dan ook voor ons mensen kunnen werken?

Terug naar “Onconventioneel”