allicine ervaringen

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
Gerard

Re: allicine ervaringen

Berichtdoor Gerard » Ma 24 Okt 2011 15:54

Eef schreef:Kun je aangeven globaal wat het Cowden-protocol, het Buhnerprotocol en een "zuurstofbehandeling" inhouden?

Dit kan ik niet. PvM zou mij informatie hierover scannen, maar heeft dat tot nu toe niet gedaan.
Hij noemde deze protocollen omdat hij geen AB wilde voorschrijven en ik vroeg hoe hij dan Lyme behandelde.
Het Buhnerprotocol kende ik van het boek "Healing Lyme" en ik gebruik het core-protocol met de AB.
Ik had een consult bij hem omdat ik mijn vitaminen/mineralen/versch. orgaanfuncties wilde laten meten door bloedonderzoek. Hij verwees me hiervoor naar de HA, omdat het dan vergoed zou worden.

Eef schreef:Het is zeker late lyme, vanaf 1995 ofzo.

Inderdaad, vanaf 1998.

Eef schreef:toen kwam er Borellia uit de DNA test en was het afgelopen.

Waarom? Welke protocollen heb je zoal afgewerkt?

henk wijnen

Berichtdoor henk wijnen » Di 25 Okt 2011 10:33

al is mijn ervaring met allicie zeer gering. Ik wil hm toch even delen.
Ik was heel voorzichtig met knoflooktabletten begonnen.
Maar ik heb het idee dat ik na enkele weken daar dagelijks extra systolen van oploop.
Dat is best akelig.
Ik was toen gestopt en heb er nu nagenoeg geen last meer van.
Weten jullie van deze effecten?

katharin

Berichtdoor katharin » Di 25 Okt 2011 15:10

Oproep aan Eef:

Beste Eef,

Ik ben niet verantwoordelijk voor de verzending van de Allimax.
Maar wil je wel helpen, dus als je de Allimax nog niet hebt ontvangen, en dat het op de een of andere manier fout is gegaan, geef even je email door, dan zet ik het recht voor je.
Groetjes, Katharin

Edeline

Berichtdoor Edeline » Vr 11 Nov 2011 12:42

Heb de cyclus van 6 pillen per dag afgemaakt en zit nu op 2 stuks per dag. Het gaat nog steeds goed.

bastiaan

Berichtdoor bastiaan » Wo 16 Nov 2011 18:59

hallo allemaal, ik ben klaar met de allimedkuur [hoge dosering allicine] niet echt veel van gemerkt maar dat geeft niet. ik heb het in ieder geval goed uitgeprobeerd. ik denk dat allicine wel goed werkt met een recente besmetting waarbij de borrelia nog vrij kort in je bloed zit. ik geloof toch steeds meer in mijn geval dat het immuunsysteem nog lang doorgaat met strijden tegen de bacterie ook al is die al lang dood. op een gegeven moment zullen de klachten waarschijnlijk afnemen als het lichaam het doorkrijgt dat het niet meer nodig is .. mijn 2 laatste bloedtesten bij de huisarts en het ziekenhuis waren goed met geen igm stoffen meer. ik wacht nu alleen nog als laatste zekerheid op de uitslag van de test bij pro-health in weert. als die ook goed is geloof ik dat de bacterie weg is en hoop ik dat de klachten door een gezonde levensstijl op den duur toch zullen slijten [ als ik terugkijk gaat het nu toch weer iets beter dan een half jaar geleden. ik wens iedereen het goede.. groeten van bas

olga

Berichtdoor olga » Ma 21 Nov 2011 8:47

Hai Edeline en Bastiaan, bedankt voor jullie bijdrage. Ik ben even niet actief geweest op dit forum wegens omstandigheden. Edeline, fijn dat het goed met je gaat, hou je ons verder op d e hoogte? Mijn eigen ervaring is/was dat er toch weer wat terugval was in de klachten, naarmate ik zonder allicine was, maar ik heb niet de hoeveelheid genomen die jij gedaan hebt of jij Bastiaan, dus wie weet helpt het bij jullie wel meer.Bastiaan, jij geeft aan dat je je toch iets beter voelt dan een half jaar geleden, dat is dan toch mooi meegenomen, ik hoop dat het nog verder gaat opknappen voor je.

olga

Berichtdoor olga » Di 6 Dec 2011 12:55

NU weer een tijdje verder, zonder allicine al die tijd, moet ik toch concluderen dat ik verder terug ben, helaas, op het oude niveau van klachten..weer wat nieuws bedenken om te proberen.

Eef

Berichtdoor Eef » Wo 21 Dec 2011 21:20

Gerard schreef:
Eef schreef:Kun je aangeven globaal wat het Cowden-protocol, het Buhnerprotocol en een "zuurstofbehandeling" inhouden?

Dit kan ik niet. PvM zou mij informatie hierover scannen, maar heeft dat tot nu toe niet gedaan.
Hij noemde deze protocollen omdat hij geen AB wilde voorschrijven en ik vroeg hoe hij dan Lyme behandelde.
Het Buhnerprotocol kende ik van het boek "Healing Lyme" en ik gebruik het core-protocol met de AB.
Ik had een consult bij hem omdat ik mijn vitaminen/mineralen/versch. orgaanfuncties wilde laten meten door bloedonderzoek. Hij verwees me hiervoor naar de HA, omdat het dan vergoed zou worden.

Eef schreef:Het is zeker late lyme, vanaf 1995 ofzo.

Inderdaad, vanaf 1998.

Eef schreef:toen kwam er Borellia uit de DNA test en was het afgelopen.

Waarom? Welke protocollen heb je zoal afgewerkt?

Ik heb heel veel protocollen van PvM gehad, onder andere het antivirale protocol, daarna diverse immuunveresterkende supplementen, en infusen. Voor de Lyme behandeling verwees hij me direct door maar de internist hier, die volgens ILADS protocol werkt, vond in de labonderzoeken van het streeklab geen duidelijke aanwijzingen, alleen hij zei er meteen bij dat het onderzoek niet best was. Naar Amsterdam zag ik niet zitten, fysiek niet, financieel niet en qua risico's niet.

Eef

Berichtdoor Eef » Do 22 Dec 2011 9:41

Katharin bedankt!

Ik ga als ik de allicine in huis heb, starten en laat jullie weten wat het doet.
Denk goed na als je 'allimax' besteld in Vaassen, want dat komt dus niet aan, en bij velen niet, dus ik vrees dat dhr Bok dit als goede extra verdienste ziet.
Gelukkig zijn er heel fijne mensen die wel geweldige service bieden :)
Beter een andere variant zoeken dus die nog veel sterker is.

katharin

Berichtdoor katharin » Vr 23 Dec 2011 11:12

Hoi Eef,

Fijn te vernemen dat je blij en dankbaar bent met mijn uitgestoken hand.
Ik gun je van harte de weg naar herstel en draag hier graag een steentje aan bij.
Ook via dit forum Veel Succes!!

Groetjes, katharin

Terug naar “Onconventioneel”