goedemiddag,
ik wil toch graag iets met jullie delen en wel het volgende,
Van de week zat ik op een avond in huis en zat na te denken over bacterien.
Ik dacht wat zou er nu nog in de wereld mogelijk kunnen zijn waardoor bacterien dood gaan of het heel erg moeilijk krijgen.Plotseling moest ik denken aan het feit dat bacterien altijd in het bezit zijn van metaalachtige stoffen en bedacht me dat als ik nu een magneet zou hebben en ik deze op mijn lichaam zou leggen wat er dan zou gebeuren.
Ja het is van de gekke,maar ik dacht laat ik eens even bij de buurman in de garage kijken of hij ook een magneet heeft,en ja hoor dat had hij,grote en kleine,een doosje vol.
Ik vroeg of ik deze een paar dagen kon lenen.
Direct bij thuiskomst heb ik twee kleine magneten tegen mijn slaap gehouden en een grote onder in mijn rug.Zo heb ik een tijdje gezeten.En wat schetst mijn verbazing;
Ik kon merken dat bacterien naar mijn gewrichten vlogen,dat had ik eerder ook gehad toen ik allicine gebruikte destijds,toen vloog het direct in mijn gewrichten,dan voelt het net of wordt je enkel van rubber of elastiek.Ook kon ik merken dat doordat ik het tegen mijn slaap hield er heel wat los kwam uit mijn voorhoofdholtes en neus.
Diezelfde nacht heb ik de magneten omgehouden,de volgende dag kon ik normaal mijn neus leeg snuiten zonder dat er iets achter bleef.Een ruim gevoel.
Ik dacht toch even kijken op internet of er ook iets over bekend is dat magneten bacterien vertragen,of de celwand verstoren.
En verdomd, er is nog wel het een en ander over te lezen.
een voorbeeld,
science daily :superbug moordenaars magnetiche coating trekt bacterien en doodt bacterien zonder antibiotica
het artikel is van 10 mei 2012
En er is nog veel meer over te lezen,als je googled.
er zijn zelfs onderzoeken geweest in dit verhaal hoe bacterien regeren op een magnetisch veld,
ik ben normaal nooit zo ,maar dit was wel het melden waard,ik heb direct maar een magnetische armband besteld,(met iets van 48000 gauss aan magneetkracht )je weet maar nooit.Je kan zelfs kniebanden krijgen met losse magneten,voor pijn in je knie,of schouderbanden met magneten.
Het schijnt dat ze in duitsland in die kliniek ook een beplaalde therapie hiermee hebben.
Het is de moeite waard om je even te verdiepen denk ik.
oh ja ,als je zwanger bent of een pacemaker hebt niet doen natuurlijk.
gr sniper
magnetisch superbug moordenaars
-
magnetisch superbug moordenaars
Laatst gewijzigd door ------ op Wo 26 Sep 2012 13:37, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Re: magnetisch superbug moordenaars
Hoi Sniper,
Dat is dan goed nieuws; morgen heb ik gedurende 3 kwartier een MRI, wellicht voegen de magnetische velden nog wat toe aan mijn situatie!
Ik ken iemand, die de "magneettherapie" met succes toepast op haar Lyme. Ik zal haar een berichtje sturen, wellicht wil ze hier nog wel wat daarover plaatsen.
Groeten,
Eus
Dat is dan goed nieuws; morgen heb ik gedurende 3 kwartier een MRI, wellicht voegen de magnetische velden nog wat toe aan mijn situatie!
Ik ken iemand, die de "magneettherapie" met succes toepast op haar Lyme. Ik zal haar een berichtje sturen, wellicht wil ze hier nog wel wat daarover plaatsen.
Groeten,
Eus

De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden
-
sniper
wat gek dat je dit aanhaalt. Ik heb een tijd geleden een franse uitvinder ontmoet die veel samenwerkt met NASA en militaire "ondernemingen". Hij heeft een supermagneet ontworpen en dat zet o.a. de polen van je cellen terug in de juiste richting. Eerst was ik nogal sceptisch maar heb het wel geprobeerd. Het effect was redelijk verbluffend.
De tintelingen kropen van in mijn tenen langs mijn benen tot mijn ruggegraat tot in mijn schedel. Na twee uur zat het effect in mijn het topje van mijn hoofd. Ter hoogte van mijn borstkast was het pijnlijk alsook het laatste stuk van mijn ruggegraat. Zodra het tintelde aan mijn schedel was ik misselijk en draaierig.
Diezelfde avond echter heb ik voor het eerst in vele maanden kunnen rondlopen zonder ziek gevoel, in T-shirt (en niet rillend van de koude) enz. Mijn weerstand was een tijdje beter.
Hij heeft er een boekje over geschreven in het frans. Indien interesse, kan ik het nog wel doorsturen.
Zelf ben ik verbaasd dat er niet meer wordt geschreven over magneettherapie. Zelf heb ik veel opgestoken uit het boekje van Alphons van der Burg, Zelfbehandeling met magneetpleisters. (1985)
wat gek dat je dit aanhaalt. Ik heb een tijd geleden een franse uitvinder ontmoet die veel samenwerkt met NASA en militaire "ondernemingen". Hij heeft een supermagneet ontworpen en dat zet o.a. de polen van je cellen terug in de juiste richting. Eerst was ik nogal sceptisch maar heb het wel geprobeerd. Het effect was redelijk verbluffend.
De tintelingen kropen van in mijn tenen langs mijn benen tot mijn ruggegraat tot in mijn schedel. Na twee uur zat het effect in mijn het topje van mijn hoofd. Ter hoogte van mijn borstkast was het pijnlijk alsook het laatste stuk van mijn ruggegraat. Zodra het tintelde aan mijn schedel was ik misselijk en draaierig.
Diezelfde avond echter heb ik voor het eerst in vele maanden kunnen rondlopen zonder ziek gevoel, in T-shirt (en niet rillend van de koude) enz. Mijn weerstand was een tijdje beter.
Hij heeft er een boekje over geschreven in het frans. Indien interesse, kan ik het nog wel doorsturen.
Zelf ben ik verbaasd dat er niet meer wordt geschreven over magneettherapie. Zelf heb ik veel opgestoken uit het boekje van Alphons van der Burg, Zelfbehandeling met magneetpleisters. (1985)
-
hallo,
ik ben bij PvM onder behandeling en ga daar 2 keer per week op een magnetisch bed(pulsed electro magnetic field),misschien bedoel je zoiets?
groetjes van joke
ik ben bij PvM onder behandeling en ga daar 2 keer per week op een magnetisch bed(pulsed electro magnetic field),misschien bedoel je zoiets?
groetjes van joke
-
waar kun je die magneten kopen?
-
ik weet niet aan wie de vraag gericht is betreft de aankoop van magneten:
Magneetpleisters kan je kopen online bij Van Heek. Ze heten Hile Ban of Magno Ban
http://www.vanheek.com/page/664/van-heek-medical
Magneetpleisters kan je kopen online bij Van Heek. Ze heten Hile Ban of Magno Ban
http://www.vanheek.com/page/664/van-heek-medical
-
goedemorgen
http://www.wellness-centrum.org
kan je ook pleisters kopen,losse magneten,schouder en kniebrace met magneten ,enkelbandjes,
etc etc etc.
http://www.magneet-armbanden.nl
is een onderdeel van welness centrum huissen
gr sniper,
http://www.wellness-centrum.org
kan je ook pleisters kopen,losse magneten,schouder en kniebrace met magneten ,enkelbandjes,
etc etc etc.
http://www.magneet-armbanden.nl
is een onderdeel van welness centrum huissen
gr sniper,
Laatst gewijzigd door ------ op Do 27 Sep 2012 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
ik wil hiermee aangeven dat magneten het celoppervlak verstoren van bacterien.
science daily 10 mei 2012;
superbug killers:magnetische like-coating trekt en doodt bacterien zonder gebruik van traditionele antibiotica.
het is bedacht op de nanyang technical university door mary chan,ze is bezig om binnen 5 jaar een antibioticum op de markt te brengen.
lees maar eens.
wellicht kan je baat hebben bij dergelijke producten,het trekt in ieder geval bacterien naar de oppervlakte van de huid zoals het filmpje laat zien.(wel belangrijk aangezien het in je zenuwstelsel gaat zitten etc)
wel denk ik dat je bij de producten op moet letten hoeveel gauss ze hebben,dat benadruk ik wel even anders zal het een minimaal effect hebben.en je moet het geloof ik opbouwen met het dragen van dergelijke producten,maar ik denk ook dat je als je het dragen hebt opgebouwd dat je moet proberen om het dagelijks om te doen,bij een armband of iets dergelijks.(dus gedurende de gehele dag)
En als je de schouderbrace goed bekijkt kan het eventueel helpen bij de peesaanhechtingspijnen? en bij de kniebrace voor de kniepijnen? zowel voor vrouwen als voor de man (polsera d'homme 21 magneten keer 2500 gauss).zijn er armbanden
je kan de magneten ook los bestellen.En als je geen geld hebt of je wilt het eerst proberen dan kan je altijd nog naar de kringloop rijden je koopt daar twee grote luidsprekerboxen,die haal je uitelkaar,daar zitten ook grote magneten in, het is maar een idee.
ik ga het in ieder geval proberen!!
ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
ik weet niet hoe het zit als je bij de winkel naar buiten loopt of de alarmbellen dan gaan rinkelen maar ik weet wel dat bij de kettingen en armbanden je zomaar vast zit als je bij metaal in de buurt komt.
gr sniper
science daily 10 mei 2012;
superbug killers:magnetische like-coating trekt en doodt bacterien zonder gebruik van traditionele antibiotica.
het is bedacht op de nanyang technical university door mary chan,ze is bezig om binnen 5 jaar een antibioticum op de markt te brengen.
lees maar eens.
wellicht kan je baat hebben bij dergelijke producten,het trekt in ieder geval bacterien naar de oppervlakte van de huid zoals het filmpje laat zien.(wel belangrijk aangezien het in je zenuwstelsel gaat zitten etc)
wel denk ik dat je bij de producten op moet letten hoeveel gauss ze hebben,dat benadruk ik wel even anders zal het een minimaal effect hebben.en je moet het geloof ik opbouwen met het dragen van dergelijke producten,maar ik denk ook dat je als je het dragen hebt opgebouwd dat je moet proberen om het dagelijks om te doen,bij een armband of iets dergelijks.(dus gedurende de gehele dag)
En als je de schouderbrace goed bekijkt kan het eventueel helpen bij de peesaanhechtingspijnen? en bij de kniebrace voor de kniepijnen? zowel voor vrouwen als voor de man (polsera d'homme 21 magneten keer 2500 gauss).zijn er armbanden
je kan de magneten ook los bestellen.En als je geen geld hebt of je wilt het eerst proberen dan kan je altijd nog naar de kringloop rijden je koopt daar twee grote luidsprekerboxen,die haal je uitelkaar,daar zitten ook grote magneten in, het is maar een idee.
ik ga het in ieder geval proberen!!
ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
ik weet niet hoe het zit als je bij de winkel naar buiten loopt of de alarmbellen dan gaan rinkelen maar ik weet wel dat bij de kettingen en armbanden je zomaar vast zit als je bij metaal in de buurt komt.
gr sniper
-
oh ja,
wel denk ik dat je er om moet denken waar je die magneten neerzet op je lijf,als dat zo is dat het aantrekt dan zou ik het voor de zekerheid niet op de ruggewervels en de nekwervels zetten,je moet het juist niet daar naar toe trekken,liever in de buurt van ,dan op de wervels.
gr sniper
wel denk ik dat je er om moet denken waar je die magneten neerzet op je lijf,als dat zo is dat het aantrekt dan zou ik het voor de zekerheid niet op de ruggewervels en de nekwervels zetten,je moet het juist niet daar naar toe trekken,liever in de buurt van ,dan op de wervels.
gr sniper