magnetisch superbug moordenaars

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
Marlene

Re: magnetisch superbug moordenaars

Berichtdoor Marlene » Do 27 Sep 2012 12:12

Als je ooit dat boekje te pakken kan krijgen dat ik hierboven vermeld heb, echt een aanrader.
Het is inderdaad zo dat de plek waar je ze aanbrengt erg belangrijk is.

Wellicht online ook wel iets over terug te vinden.

------

Berichtdoor ------ » Do 27 Sep 2012 18:12

nog een vraagje aan marlene,

misschien weet jij dat,

aan de werking van magneten zit een noord en een zuidpool geloof ik,weet jij zoal wat hiervoor staat?

en ik heb nog een tip,

als je last van de rug of nek hebt :

bij action kan je voor 99 eurocent lifecare warmtepleisters kopen,heb ik veel plezier van.
er zitten 3 grote pleisters in een pakje,je kan ze in stukken knippen als je wilt en ze zijn op basis van capsicum oftewel cayenne,ze werken uren lang.

gr sniper

MarianneGZ

Berichtdoor MarianneGZ » Do 27 Sep 2012 18:49

Eindelijk, :D
Goed, dat ik eindelijk eens te horen krijg, dat ik niet de enige ben, die positieve ervaringen heb van het effect van magnetisme.
Ik praat dan wel over het ompolen van noord en zuid in een werkend tempo.

Een heleboel mede patiënten waren eerder al erg sceptisch, maar jullie geven me hoop!

Allereerst ben ik na 2 kort achter elkaar uitgevoerde MRI scan zo van mijn pijnen in m'n lies en bovenbeen verlost, dat ik voor het eerst na een jaar weer een behoorlijke tijd kon staan en lopen en ik weer eens op vakantie kon gaan.

Omdat ik besefde, dat het wisselende sterke magneetveld van de scans daar mogelijk in heeft bijgedragen,
ben ik gaan experimenteren met een zware magneet (voor op het dak van een auto, om een antenne in te schroeven en deze ook bij hoge snelheden op de auto te laten staan). Zo'n antennevoet/magneetvoet kun je bij een zaak kopen, die spullen verkoopt voor oa zendamateurs.
Deze schijf heeft aan de kleefkant in het centrum de Noordpool, een klein gleufje en daaromheen de Zuidpool, dan weer een gleufje met nog een klein strookje Noorpool als buitenrand.

Door deze schijf over een pijnlijke plek te wrijven, wissel je afhankelijk van hoe je wrijft de plaatselijk Noord- en Zuidpool direct om...je moet het werkende tempo wel opzoeken...dan ga je inderdaad tintelingen voelen en na een niet al te lange tijd kan je bv weer zonder pijn rechtop staan, of je arm optillen.
Overigens kunnen die tintelingen ook veroorzaakt worden door de elektrische stroompjes, die door de wisseling van het magneetveld worden opgewekt.

Ofje zo de bacterie om zeep helpt weet ik nog niet, maar als we Allemaal hiermee gaan experimenteren en op deze site onze ervaringen uitwisselen.....wie weet wat we dan in gang kunnen zetten.

Ik hou jullie reacties in de gaten,
Groetjes, Marianne

Marlene

Berichtdoor Marlene » Do 27 Sep 2012 22:02

Marianne

mij is net hetzelfde overkomen. Na een botscan is de pijn plots drastisch gedaald. Dat kan je hier lezen;

viewtopic.php?f=12&t=6634&start=50
Re: Marlène, lupus, mcs, virussen, you name it

Berichtdoor Marlene » di 7 aug 2012 5:15
Er is me iets opgevallen. Enkele dagen geleden moest ik een vollledige botscan laten doen omdat ik al jaren helse pijnen leed elke nacht opnieuw. Daaruit bleek dat nagenoeg al mijn gewrichten aangetast waren maar de reumatoloog was niet akkoord met de diagnose van de radioloog. Ik wacht nu nog op het eindverdict.

Wat echter zo boeiend is, de nachtelijke pijnen zijn een pak verminderd. Heeft iemand dat nogal eens gelezen dat pijn vermindert na een bestraling? Ik droom er stiekem van dat er Lyme in mijn gewrichten zat en dat ze doodgestraald zijn :lol:

Marlene

Berichtdoor Marlene » Do 27 Sep 2012 22:15

In het verleden had ik ook al gekke ervaringen met MRI-scans en heb toen wat info opgezocht.
Daar kwam het volgende uit:

Curr Neuropharmacol. 2007 December; 5(4): 278–288.
doi: 10.2174/157015907782793603
PMCID: PMC2644491
Emerging Synergisms Between Drugs and Physiologically-Patterned Weak Magnetic Fields: Implications for Neuropharmacology and the Human Population in the Twenty-First Century

Faraday's Law, in that "a changing magnetic field is associated with a changing electric field."

...

Very weak (microT range) physiologically-patterned magnetic fields synergistically interact with drugs to strongly potentiate effects that have classically involved opiate, cholinergic, dopaminergic, serotonergic, and nitric oxide pathways. The combinations of the appropriately patterned magnetic fields and specific drugs can evoke changes that are several times larger than those evoked by the drugs alone.

...

a. Opiates

Changes in opiate-mediated behaviours such as nociception are a classic response to ELF- and VHF-MF exposure and have been characterized in many species, including mice [22, 23, 49, 50, 57, 115, 121, 129, 151], rats [6, 25, 48, 85, 117, 162and the land snail,Cepaea nemoralis [56, 58, 113, 114, 160, 161, 167]. SMF may have nociceptive and potentially analgesic effects as well [28] but these responses have not been subjected to the experimental rigor as those for ELF- and VHF-MF have been. Alteration in nociception is a robust effect from MF and has obvious therapeutic advantage in the treatment of pain. Not surprisingly, MF-induced analgesia has inspired a large corpus of literature. Collectively, the literature strongly supports that endogenous opiates are among the early effectors of MF-induced analgesia and many other exposure effects, including neurochemical interactions.

...

Marlene

Berichtdoor Marlene » Do 27 Sep 2012 22:35

@sniper

bedankt voor de tip van de cayenne maar ik ben een zeldzaam type dat allergisch is aan dat spul.
Ik krijg er brandwonden van.

hugsy

Berichtdoor hugsy » Zo 30 Sep 2012 15:09

weet iemand hoe het zit met de invloed op apparatuur? bv een armband terwijl je je telefoon vast hebt, of tv/ laptop?

en heeft het zin om alleen een armband te dragen trekt hij dan ook de bacteriën uit je tenen bij wijze van spreken?

------

Berichtdoor ------ » Zo 30 Sep 2012 18:08

beste hugsy,

Ik ben me nog aan het verdiepen,en weet nog niet alles.
wat ik er van weet is dat het in duitsland ook gebruikt wordt maar dat is niet met armbanden natuurlijk.
Ik weet dat het wel vaker gebruikt wordt bij infecties,reuma,schimmels,parasieten etc.etc

je hebt een negatieve magnetische velden en positieve magnetische velden.

negatieve magnetische velden zijn de noordpool,en de positieve magnetische velden zijn de zuidpool.

Dat is belangrijk om te weten omdat je alleen de noordpool kan gebruiken bij infecties,dus de negatieve magnetische velden.Die kettingen en armbanden zijn noordpool gericht,dus je moet er wel voor zorgen dat je de armbanden op maat maakt,niet laten slobberen ivm het keren ervan.De armbanden bevatten neodymium magneten dat zijn de betere magneten.(wat betreft de sterkte)

de noordpool werkt zuurstof verhogend in de bloedbaan naar de cellen toe,en werkt alkalisch
de zuidpool heeft de omgekeerde werking,zo schijnt het,

er zijn wel aardig wat boeken over geschreven.Ik ben me nog aan het verdiepen.

voor mij is het om te proberen,ik kan wel merken dat er wel veel los komt,daar moet je wel open voor staan,waarschijnlijk is dat ook de reden dat het daar gebruikt wordt.
En als ik bijv pijn in mijn enkels heb en ik leg er een magneet op dan is het binnen 10 minuten weg.

kijk maar eens op google:publications by william H.philpott,en dan aan het einde van het document onderin kan je zien dat er veel boeken over zijn geschreven ook door artsen.

gr sniper

het is een beetje een kort bericht maar ik heb het vandaag druk,sorry.

ma44

Berichtdoor ma44 » Wo 22 Mei 2013 20:12

idee?...Koop magneetjes, die bijvoorbeeld in keukenkastjes, en of rolgordijndeuren zitten....die op elkaar kunnen klikken.
Maar hoe groot.....moet moet het magnetisch veld zijn?...of wat voor kracht? Ik weet niet hoe je dat ....aantrekkingskracht?

ma44

Berichtdoor ma44 » Wo 22 Mei 2013 20:13

sorry, op hordeuren....

Terug naar “Onconventioneel”