Borrelia en haar biofilm
-
Re: CBO-richtlijn Lymeziekte 2013
Kun je me vertellen wat deze waarschuwing inhoudt?
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden
of de sterksten,
-
Gevonden;
"Beleid bij overtredingen
LymeNet gebruikt een “three strikes”-beleid. Gebruikers worden maximaal twee keer gewaarschuwd voor overtredingen van de regels in een periode van drie maanden. Als er noodzaak is tot een derde waarschuwing, dan zal een tijdelijke ban worden toegepast van een periode tussen 7 dagen tot 1 maand.
Met de admin in discussie gaan na het ontvangen van een waarschuwing, zal leiden tot een onmiddellijke extra waarschuwing.
Elke poging om een tijdelijke ban te omzeilen zal er toe leiden dat de ban permanent wordt gemaakt. Omzeiling houdt onder meer in opnieuw registreren met een niet gebande gebruikersnaam, het IP adres veranderen om een IP ban te omzeilen, en het registeren met een ander e-mailadres om zo een e-mailban te omzeilen.
Een uitzondering op de “three strikes”-regel is van toepassing als forumgebruikers persoonlijk contact opnemen met de admin en beledigende, onfatsoenlijke of vulgaire inhoud sturen. Deze forumgebruikers worden mogelijk onmiddellijk permanent verbannen.
Een permanente ban is een laatste middel en het wordt goed overwogen alvorens het wordt toegepast.
Bovenstaande beleidsregels zijn de standaard, maar waar nodig geacht, kan er door de admin van worden afgeweken, onder meer voor wat betreft de duur van de ban."
Permissie om berichten in bepaalde topics te kunnen plaatsen intrekken, dat heb ik nog niet gevonden. Kun je me vertellen, waar dat staat?
"Beleid bij overtredingen
LymeNet gebruikt een “three strikes”-beleid. Gebruikers worden maximaal twee keer gewaarschuwd voor overtredingen van de regels in een periode van drie maanden. Als er noodzaak is tot een derde waarschuwing, dan zal een tijdelijke ban worden toegepast van een periode tussen 7 dagen tot 1 maand.
Met de admin in discussie gaan na het ontvangen van een waarschuwing, zal leiden tot een onmiddellijke extra waarschuwing.
Elke poging om een tijdelijke ban te omzeilen zal er toe leiden dat de ban permanent wordt gemaakt. Omzeiling houdt onder meer in opnieuw registreren met een niet gebande gebruikersnaam, het IP adres veranderen om een IP ban te omzeilen, en het registeren met een ander e-mailadres om zo een e-mailban te omzeilen.
Een uitzondering op de “three strikes”-regel is van toepassing als forumgebruikers persoonlijk contact opnemen met de admin en beledigende, onfatsoenlijke of vulgaire inhoud sturen. Deze forumgebruikers worden mogelijk onmiddellijk permanent verbannen.
Een permanente ban is een laatste middel en het wordt goed overwogen alvorens het wordt toegepast.
Bovenstaande beleidsregels zijn de standaard, maar waar nodig geacht, kan er door de admin van worden afgeweken, onder meer voor wat betreft de duur van de ban."
Permissie om berichten in bepaalde topics te kunnen plaatsen intrekken, dat heb ik nog niet gevonden. Kun je me vertellen, waar dat staat?
De overwinning is
of de sterksten,
of de sterksten,
-
- Beheerder
eus schreef:Permissie om berichten in bepaalde topics te kunnen plaatsen intrekken, dat heb ik nog niet gevonden. Kun je me vertellen, waar dat staat?
Tulipano is hier recentelijk voor gewaarschuwd in een ander topic.
Ik zal deze maatregel toevoegen aan de forum regels.
-
Hoi admin,
Wil je mij dan ook blokkeren?
Ik vind de CBO richtlijnen namelijk ook onethisch, boeverig, van de ratten besnuffeld, getuigen van verregaande arrogantie van de gz, onwerkbaar, inconsequent, dom, plat, zonder enig besef van het lijden van de patiënten, eigengereid, nogmaals getuigen van verregaande arrogantie, opportunistisch, vuil politiek spel, gaat om de duiten enz..
Wil je mij dan ook blokkeren?
Ik vind de CBO richtlijnen namelijk ook onethisch, boeverig, van de ratten besnuffeld, getuigen van verregaande arrogantie van de gz, onwerkbaar, inconsequent, dom, plat, zonder enig besef van het lijden van de patiënten, eigengereid, nogmaals getuigen van verregaande arrogantie, opportunistisch, vuil politiek spel, gaat om de duiten enz..
-
Vooral ook hypocriet, en geen waarde op een mensen leven hebben.
Dezelfde mentaliteit heerst in dat soort landen als Egypte, een paar doden meer of minder wat kan het schelen.
De ratten willen er niet eens aan snuffelen, en een hond wil er nog niet eens overheen piesen.
Dezelfde mentaliteit heerst in dat soort landen als Egypte, een paar doden meer of minder wat kan het schelen.
De ratten willen er niet eens aan snuffelen, en een hond wil er nog niet eens overheen piesen.
-
Tulipano is hier recentelijk voor gewaarschuwd in een ander topic.
Ik zal deze maatregel toevoegen aan de forum regels.
Opmerkelijk, deze op maat gemaakte maatregel voor Tulipano.
Als oplettende lezer is me opgevallen, dat je bepaald geen goede relatie met deze persoon hebt. Maar om dat nu op deze manier te spelen, dat vind ik eigenlijk niet kunnen!
De overwinning is
of de sterksten,
of de sterksten,
-
Re: Borrelia en haar biofilm
FL1953, Biofilm met de hoofdletter B
http://www.personalconsult.com/posts/FL1953.html
en een behandelprotocol van dr. Corson (ILADS) voor kinderen en tijdens de zwangerschap:
(klik op het naar rechts wijzende pijltje onderaan het venster)
http://www.ilads.org/media/boston/slide ... orson.html
http://www.personalconsult.com/posts/FL1953.html
en een behandelprotocol van dr. Corson (ILADS) voor kinderen en tijdens de zwangerschap:
(klik op het naar rechts wijzende pijltje onderaan het venster)
http://www.ilads.org/media/boston/slide ... orson.html
Biofilms are everywhere
- gastrointestinal tract - mouth to anus
- sinuses - MARCoNS
- respiratory epithelium: chronic sores
- skin
- synovial membranes, bone marrow, brain any and all tissue
- blood
-
http://bacteriality.com/2008/05/26/biofilm/
Biofilms form when bacteria adhere to surfaces in aqueous environments and begin to excrete a slimy, glue-like substance that can anchor them to all kinds of material
After antibiotics are applied to a biofilm, a number of cells called “persisters” are left behind
According to the Center for Biofilm Engineering at Montana State University, biofilms form when bacteria adhere to surfaces in aqueous environments and begin to excrete a slimy, glue-like substance that can anchor them to all kinds of material – such as metals, plastics, soil particles, medical implant materials and, most significantly, human or animal tissue
Bacteria that engage in quorum sensing communicate their presence by emitting chemical messages that their fellow infectious agents are able to recognize. When the messages grow strong enough, the bacteria respond en masse, behaving as a group. Quorum sensing can occur within a single bacterial species as well as between diverse species, and can regulate a host of different processes, essentially serving as a simple communication network. A variety of different molecules can be used as signals.
Sessile cells in a biofilm “talk” to each other via quorum sensing to build microcolonies and to keep water channels open
The biofilm life cycle in three steps: attachment, growth of colonies (development), and periodic detachment of planktonic cells
One biofilm reach the bloodstream they can spread to any moist surface of the human body
Otitis media, or inflammation of the inner ear, is caused by biofilm.
Biofilm bacteria and chronic inflammatory disease
In just a few short years, the potential of biofilms to cause debilitating chronic infections has become so clear that there is little doubt that biofilms are part of the pathogenic mix or “pea soup” that cause most or all chronic “autoimmune” and inflammatory diseases.

Anyone who is skeptical about the fact that biofilms likely form a large percentage of the microbiota that cause inflammatory disease should consider many of the recent studies that have linked established biofilm infections to a higher risk for multiple forms of chronic inflammatory disease
-
- Beheerder
Tien berichten van 15 en 16 april 2014 met titel "Re: CBO-richtlijn Lymeziekte 2013" zijn verplaatst van topic CBO-richtlijn Lymeziekte 2013 onder "Wetenschap" naar dit topic.
Verplaatsing van dit biofilm-topic van "Wetenschap" naar "Onconventioneel" was namelijk de aanleiding voor Tulipano om deze opmerking in dit topic te plaatsen:
Om vervolgens 7 minuten later bij het topic van haar keuze onder "Wetenschap" dit te plaatsen:
Het is vanwege deze opmerkingen en de opzettelijke verstoring van een topic (waarschijnlijk omdat Tulipano zich niet kan vinden in het verplaatsen van dit topic), dat er een maatregel tegen Tulipano is getroffen. Tulipano heeft zich vaker schuldig gemaakt aan dergelijk opmerkingen en verstoringen en is er recentelijk in dit topic ook voor gewaarschuwd. In dat topic is de aanleiding waarschijnlijk dat Tulipano zich niet kan vinden in kritiek op de studie van Eva Sapi over een nieuwe Borrelia bloedkweek test.
De maatregel is dus niet toegepast omdat Tulipano de CBO-richtlijn als onethisch zou betitelen, wat sommigen lijken te denken.
Verplaatsing van dit biofilm-topic van "Wetenschap" naar "Onconventioneel" was namelijk de aanleiding voor Tulipano om deze opmerking in dit topic te plaatsen:
Tulipano schreef:Martijn, ik zou dit topic ook in Area51 zetten als ik jou was
Om vervolgens 7 minuten later bij het topic van haar keuze onder "Wetenschap" dit te plaatsen:
Tulipano schreef:Nou, wat dacht je van dit topic ook verplaatsen naar 'onconventioneel' of naar 'area51', of een nieuw forumonderdeel aanmaken met als titel 'onethisch' en het daarin plaatsen (admin?)
Het is vanwege deze opmerkingen en de opzettelijke verstoring van een topic (waarschijnlijk omdat Tulipano zich niet kan vinden in het verplaatsen van dit topic), dat er een maatregel tegen Tulipano is getroffen. Tulipano heeft zich vaker schuldig gemaakt aan dergelijk opmerkingen en verstoringen en is er recentelijk in dit topic ook voor gewaarschuwd. In dat topic is de aanleiding waarschijnlijk dat Tulipano zich niet kan vinden in kritiek op de studie van Eva Sapi over een nieuwe Borrelia bloedkweek test.
De maatregel is dus niet toegepast omdat Tulipano de CBO-richtlijn als onethisch zou betitelen, wat sommigen lijken te denken.
-
admin schrijft: Tulipano heeft zich vaker schuldig gemaakt aan dergelijk opmerkingen en verstoringen en is er recentelijk in dit topic ook voor gewaarschuwd
Hoe komt admin hierbij?
Ik ben het hele topic Borrelia en haar biofilm eens nagelopen en ik heb er nooit eerder een waarschuwing in gekregen. Dat verandert natuurlijk als je ook andere onderwerpen tussen frommelt zoals in dit geval het onderwerp CBO. Sinds wanneer worden er twee totaal verschillende onderwerpen in een en hetzelfde topic gestopt?
Overigens, kan admin zonder enige tekst en uitleg een topic naar een ander forumonderdeel verplaatsen?
admin schrijft: In dat topic is de aanleiding waarschijnlijk dat Tulipano zich niet kan vinden in kritiek op de studie van Eva Sapi over een nieuwe Borrelia bloedkweek test
Ik kan me prima vinden in kritiek als die gefundeerd is. Maar voorlopig is over de nieuwe Sapi test het laatste woord nog niet gezegd en lijkt het er op dat niet alles even transparant is verlopen in het lab waar de test gereproduceerd werd. Leedvermaak; daar kan ik mij wat minder goed in vinden. En zoals ik op 11 maart j.l. al eerder schreef aan Martijn/admin et al(?), is dat een rare houding voor een moderator van een patiëntenforum. Misschien dat Martijn/admin et al(?) zich hier niet zo goed in kon/konden vinden.
viewtopic.php?f=8&t=8432&start=10