Zelf ben ik vreselijk overgevoelig voor allerlei dingen.
Geef me 1 dag antibiotica en ik ben aan de diarree, 75 dagen MMS en dus mooi niets mis met mijn darmfunctie tot nu toe. Hele kleine doseringen medicatie, het maakt allemaal niet uit: bij misschien in de bijsluiter kan je er zeker van zijn dat ik het krijg.
En met de MMS leef ik nog steeds, zonder erge rariteiten. Ik geloof niet in dat het giftig is.
Je moet wel uitkijken met doseren, zodat je lichaam het aan blijft kunnen qua afvoeren.
Maar als dat goed gebeurd kan er weinig verkeerd gaan denk ik.
Als ik even me minder voel door een té dikke herx door net teveel MMS kan ik er op rekenen dat ik een die dagen diarree krijg.
En maar één keer zonder verder klachten, gewoon om de overkill weg te werken denk ik.
Maar dat gebeurd zo weinig..
Ik ben nu 75 dagen bezig.
Nou ik maak me geen zorgen eigenlijk.
Ik was binnen no time weer helder, ik had enorme concentratieproblemen en die waren zo weg met de MMS.
En ik heb wat rotzooi geslikt om dat weg te krijgen aan medicijnen voor die diagnose Lyme.
Daarna nog veel supplementen enzo maar nooit onder controle gekregen.
Dat is nu al sinds het begin van de MMS goed.
Enige wanneer ik zo helder geweest ben sinds de lyme is met de Ritalin de eerste dagen voor ik bijwerkingen kreeg.
Nee ik ben blij hoor, verder heb ik 600 euro neergeteld voor een bioresonantie apparaatje maar dat ding is zijn gewicht in goud waard als ondersteuning voor het afvoeren van de gemaakte rotzooi door de MMS.
Ik heb ook geen darmklachten ofzo erbij trouwens, niets concreets behalve vermoeidheid vooral en pijn in mijn rug waar die lyme huisgehouden heeft. En af en toe koortsig heel kort, waarna ik me kiplekker voel.
Mijn spieren doen het weer veel beter, aardig zoals vanouds ook qua controle in ontspannen/aanspannen.
Sinds de lyme had ik ontzettend veel spierspanning waar we niets mee konden o.a.
Maar ik slaap echt veel momenteel, dat wel.
Opstarten is ook niet zo fijn, eerst moet er een of ander opgeruimd worden vaak voor ik fit ben.
Morgen ga ik proberen mijn wekker te zetten en dan alvast een dosis in te nemen, kijken of het dan beter gaat.
Ik loop op de goede momenten van de dag momenteel hard!

En dat nu al 3 keer in 6 dagen, zonder extreme pijn ofzo, zeg maar gerust geen pijn.

Voorheen ging ik dood van de spierpijn dus ik ben dolblij, en ik kan het opbrengen nu.
Daarna ben ik wel kort ziek, gewoon van de losgekomen rotzooi uit mijn rug die momenteel zo zeer doet.
Vanmiddag hardgelopen, vanavond direct koortsig en strontmisselijk wat met een uur weer weg was en nu voel ik me weer prima.
Van de zomer was het een grote ellende, ik ben van de MMS al enorm opgeknapt ondanks dat het veel energie kost.
Of ik het helemaal weg krijg weet ik niet maar ik heb wel hele goede hoop hoor.
Ik heb nu de planning om tot april aan de MMS te gaan en dan te kijken hoe de stand van zaken is.
Als ik twijfel ga ik gewoon door met de MMS. In april is het 7 maanden MMS.
Ik slik nu wel vitamine B complex 100 bij van het kruidvat en D3 voor de zekerheid, maar dat maakt niet uit in het aantal uren slaap.