Hi mr_richface,
Ik zit nu zo'n 8 maanden aan de antibiotica. Komende week is de laatste week, daarna een paar weken niets en vervolgens ga ik starten met het epigenar protocol. Dit om de laatste resten lyme weg te krijgen. Zelf denk ik wel dat antibiotica effectiever is, maar het is ook erg schadelijk voor je lichaam, daarom vind ik het fijn om als het ergste weg is verder te gaan met natuurlijkere middelen. Je zou er ook voor kunnen kiezen om alleen te behandelen met natuurlijke middelen, maar dit neemt zover ik weet veel meer tijd in beslag, voor je resultaten merkt.
Groetjes Lautje
Epigenar
-
Re: Epigenar
hallo allemaal
ik ben nu een kleine maand met epigenar bezig en daarbij gebruik ik ook de banderol en de samento vanuit de 2de maand, omdat ik al met het cowden protocol bezig was,maar nu gaat het behoorlijk slecht,veel hoofdpijn en migraine gehad de laatste dagen en ben zeer zwaar vermoeid,ik kan bijna niks.
de 1ste weken ging het juist heel goed en had ik het idee dat ik meer kracht in mijn lichaam had en minder vermoeid was.
zijn er meer mensen met deze ervaringen?
ik ben nu een kleine maand met epigenar bezig en daarbij gebruik ik ook de banderol en de samento vanuit de 2de maand, omdat ik al met het cowden protocol bezig was,maar nu gaat het behoorlijk slecht,veel hoofdpijn en migraine gehad de laatste dagen en ben zeer zwaar vermoeid,ik kan bijna niks.
de 1ste weken ging het juist heel goed en had ik het idee dat ik meer kracht in mijn lichaam had en minder vermoeid was.
zijn er meer mensen met deze ervaringen?
-
Hi Joke
High five , dezelfde troubles
Op hoeveel dr Epi en Para zit jij ?
High five , dezelfde troubles
Op hoeveel dr Epi en Para zit jij ?
-
hoi Mary,
ik zit met alles op de hoogste dosis,maar moet nog beginnen met epigenar(2de mnd),daar begin ik na de feestdagen aan denk ik.
Mary gaat het constant slecht met je of heb je ook wel betere dagen?
zou dit dan toch herxheimer reacties zijn?
ik hoop dat je de feestdagen goed door komt dan,sterkte.
ik zit met alles op de hoogste dosis,maar moet nog beginnen met epigenar(2de mnd),daar begin ik na de feestdagen aan denk ik.
Mary gaat het constant slecht met je of heb je ook wel betere dagen?
zou dit dan toch herxheimer reacties zijn?
ik hoop dat je de feestdagen goed door komt dan,sterkte.
-
Hai,
Ik ben net begonnen met de Epigenar kuur
Maar dat van die hoofdpijn/ migrane daar kan ik me helemaal in vinden.
Ik zit met alles nog op de laagste dosis en dacht dat de hoofdpijn kwam van het feit dat je lichaam nu aan het ontgiften is (bij ontgiften/ diëten dan heb je toch ook vaak last van hoofdpijn)
Tevens zijn mijn darmen momenteel heel erg van streek.
Ik hoop dat het met de feestdagen een beetje beter is zodat ik een kan genieten van de dagen. Want niets helpt om de hoofdpijn te verminderen alleen met je ogen dicht in een rustige omgeving te liggen
Niet mijn idee van fijne feestdagen
Ondanks alles wens ik jullie veel sterkte en hoop dat jullie toch ook een beetje van de kerst kunnen genieten.
Ik ben net begonnen met de Epigenar kuur
Maar dat van die hoofdpijn/ migrane daar kan ik me helemaal in vinden.

Ik zit met alles nog op de laagste dosis en dacht dat de hoofdpijn kwam van het feit dat je lichaam nu aan het ontgiften is (bij ontgiften/ diëten dan heb je toch ook vaak last van hoofdpijn)
Tevens zijn mijn darmen momenteel heel erg van streek.
Ik hoop dat het met de feestdagen een beetje beter is zodat ik een kan genieten van de dagen. Want niets helpt om de hoofdpijn te verminderen alleen met je ogen dicht in een rustige omgeving te liggen
Niet mijn idee van fijne feestdagen

Ondanks alles wens ik jullie veel sterkte en hoop dat jullie toch ook een beetje van de kerst kunnen genieten.

-
Hallo allen,
wat Joke verteld komt mij heel bekend voor, totaal geen energie! Alsof je een hele zware deken met je mee draagt. Het drukt je tegen de grond. Zoals ik al vertelde ben ik vorig jaar nov begonnen met mijn strijd tegen Lyme . Ik kan zeggen dat de zware deken gelukkig van me af is, sinds het voorjaar jl.
Maar er is nog een lange weg te gaan, soms denk ik weleens dat dit bij me zal blijven. Maar als ik dan weer goede dagen heb dan kan ik het ook weer positief benaderen.
Wel is mijn hoofd een warboel, geen concentratie, wie herkend dit?
Ik wens een ieder een goed en zonnig 2013 toe.
Brechtsje
wat Joke verteld komt mij heel bekend voor, totaal geen energie! Alsof je een hele zware deken met je mee draagt. Het drukt je tegen de grond. Zoals ik al vertelde ben ik vorig jaar nov begonnen met mijn strijd tegen Lyme . Ik kan zeggen dat de zware deken gelukkig van me af is, sinds het voorjaar jl.
Maar er is nog een lange weg te gaan, soms denk ik weleens dat dit bij me zal blijven. Maar als ik dan weer goede dagen heb dan kan ik het ook weer positief benaderen.
Wel is mijn hoofd een warboel, geen concentratie, wie herkend dit?
Ik wens een ieder een goed en zonnig 2013 toe.
Brechtsje
-
Nyx,ik hoop dat je de kerstdagen een beetje goed doorgekomen bent.
Brechtsje,ik herken die klachten van warrig zijn en concentratiegebrek heel goed,hoe moeier je word hoe erger het is.
Brechtsje,ik herken die klachten van warrig zijn en concentratiegebrek heel goed,hoe moeier je word hoe erger het is.
-
Bioresonantietherapie heb ik ervaring mee en nog steeds spijt dat ik dit heb gevolgd.(10jr geleden
Dus ik kan me wel vinden in het feit dat het zweverig is.
Met Lyme is dit zeker geen aanrader.
Brechtsje
Dus ik kan me wel vinden in het feit dat het zweverig is.
Met Lyme is dit zeker geen aanrader.
Brechtsje
-
He Joke,
Dank voor je berichtje. Hoop dat jij ook een beetje fijne feestdagen heb gehad.
Ik heb best gezellige kerstdagen gehad maar helaas daarna flink moeten bekopen met een "kater"
Zo met de feestdagen krijg je toch meer prikkels dan anders daarnaast zijn mijn darmen nog steeds een ramp maar we houden goede moed.
Ben nu nog aan het bijkomen en hoop dat ik oudjaar tot 12u kan opblijven.
Ken ik inderdaad heel goed en net wat joke ook schreef hoe vermoeider je bent des te erger het is.
Alvast allemaal een heel fijn uiteinde gewenst en een voorspoedig 2013
Gr.
Nyx
Dank voor je berichtje. Hoop dat jij ook een beetje fijne feestdagen heb gehad.

Ik heb best gezellige kerstdagen gehad maar helaas daarna flink moeten bekopen met een "kater"
Zo met de feestdagen krijg je toch meer prikkels dan anders daarnaast zijn mijn darmen nog steeds een ramp maar we houden goede moed.
Ben nu nog aan het bijkomen en hoop dat ik oudjaar tot 12u kan opblijven.

Brechtsje schreef:Wel is mijn hoofd een warboel, geen concentratie, wie herkend dit?
Ken ik inderdaad heel goed en net wat joke ook schreef hoe vermoeider je bent des te erger het is.
Alvast allemaal een heel fijn uiteinde gewenst en een voorspoedig 2013
Gr.
Nyx
-
Hoi
Wat betreft de "bijwerkingen" het valt zwaar,erg zwaar tegen met de hoofdpijn en migraine aanvallen , een nek die ontiegelijk pijnlijk is gromgrom
Hoe vergaat het jullie ?
Iedereen een heel gezond 2013
Gr Mary
Wat betreft de "bijwerkingen" het valt zwaar,erg zwaar tegen met de hoofdpijn en migraine aanvallen , een nek die ontiegelijk pijnlijk is gromgrom
Hoe vergaat het jullie ?
Iedereen een heel gezond 2013
Gr Mary