lyme en neurotoxinen

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
eus

Re: lyme en neurotoxinen

Berichtdoor eus » Za 30 Nov 2013 14:47

Ik heb het gevoel dat de reguliere geneeskunst helemaal niets doet met dit soort informatie, afgaande op de CBO-richtlijn 2012 en het Advies Gezondheidsraad 2013.

Dat klopt helemaal; waarom krijgen honden een AB-kuur van minimaal een maand bij het vermoeden van Lyme, gebaseerd op lichaamsgewicht (100 mg. Doxy/10 kg.)? Waarom kan er dan wel onderzoek naar co-infecties plaatsvinden? Waarom is een PCR van urine wel mogelijk bij paarden? Waarom wordt er niet samengewerkt tussen dierenartsen/reguliere zorg? Vele vragen zonder antwoorden. Overigens kwamen deze vragen wel aan bod bij het onlangs gehouden gesprek van STZ/NVLP/Cie gezondheidszorg tweede kamer.
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Za 30 Nov 2013 20:47

Soms begrijp ik er helemaal niks meer van, wat dóen die mensen eigenlijk daar die deze richtlijnen opstellen. En wat zíjn dat voor mensen.

Waarom is een PCR van urine wel mogelijk bij paarden?

En dan te bedenken dat je iedere maand meer dan 100 euro's moet afstaan aan de "gezondheidszorg".
(met het eigen risico er nog bij ook nog)

Wat doen ze toch allemaal met dat geld?

Echt goede gezondheidszorg is er nieteens, en als je pech hebt kom je nog zieker uit het ziekenhuis (met al die resistente bacteriën), dan toen je er in ging

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Zo 1 Dec 2013 22:56

Ja Foetsie, voor honden en katten zijn er "pipetjes" waardoor ze geen tekenbeten oplopen. Voor mensen doen ze blijkbaar die moeite niet. :evil:

RuudN

Berichtdoor RuudN » Za 7 Dec 2013 14:15

Nogmaals zeer interessante info Joorn die ik helemaal geloof, waar ik mijn situatie 100% in herken.

Bij mij gaat het soms redelijk (dat houdt in oppervlakkige vage klachten die mij enorm belemmeren, maar ondanks dat kan ik dan nog enigzins wat ondernemen), dan komt er iets vrij in mijn lijf wat mij helemaal, maar dan ook extreem slecht maakt met alle pijnen, extreme symptomen en akelige psychische bijkomstigheden. Ik heb een Duitse arts en die zegt ook dat dit toxines zijn die dit veroorzaken door het afsterven van de bacterie.

Ik stuur je zo een persoonlijk bericht!

Groet Ruud.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Za 7 Dec 2013 17:05

Daar ben ik van overtuigd RuudN.
Toen ik mijn voeding minder belastend maakte minderde mijn pijn.
Toen ik ging ontgiften scheelde het enorm in pijn.
Nu met de MMS en meer pijn door meer rotzooi.
Gelukkig wel goed weg te werken met ingrijpen van bepaalde dingen.
Ik verbeterde ook al zonder de diagnose, maar wel met andere voeding en ontgiften enzo.
Niet heel snel maar het gebeurde wel, nu gaat het helemaal vlot nu ik precies weet wat er aan de hand is en hoe het zich gedraagd.

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Zo 8 Dec 2013 0:04

Als je mms neemt, dan detox je niet, dan vergiftig je jezelf. Bleekwater helpt zeker te ontsmetten, maar je kan er inwendige brandwonden mee oplopen. Overigens duur: 16 euro voor een klein flesje bleekwater dat in de supermarkt nog geen cent kost.
Als je een jungletrekking doet, koop je dergelijke tabletjes ook om water te ontsmetten: je mag het maar enkele dagen gebruiken.
Dan kan je beter ab slikken. :?

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Zo 8 Dec 2013 0:35

Nou paper dan doe ik het wel erg goed op dat vergif.
Bleekwater is trouwens anders als chloordioxide, dan praat je over chloor en dat is wel effe anders.
Antibiotica ben ik gegarandeerd binnen een dag aan de race, dit jaar nog ervaren.
Vervolgens ben ik er nog weken erg moe van geweest ook.
Het is een keuze, en antibiotica begin ik dus gewoon niet aan.
Ik ben de koningin van de bijwerkingen, alles wat er in staat krijg ik geheid plus mijn in twee jaar opgebouwde darmflora met glutenallergie kan ik dan uitzwaaien!

Toevallig kan ik meer dan dat ik de laatste vijf jaar gekund heb, en dat gaat steeds beter.
Brainfog en verwarring foetsie, spieren doen weer normaal, nou dingen die ik met geen mogelijkheid weg kreeg. Zelfs niet met medicijnen als Ritalin voor de beeldvorming.
Nogmaals het is een keuze, een keuze die je niet maakt voor een griepje.
Ik lééf weer, zo voelt het sinds ik aan de MMS ben.
Ik heb mezelf weer terug gevonden, hetgeen waar ik wanhopig naar op zoek was.
De dingen die ik altijd leuk gevonden heb kan ik weer.

Er zijn ook genoeg dingen niet goed voor je trouwens.
Denk aan antibiotica of chemo, is echt niet goed voor je dat weten we allemaal.
Alleen daarvan weten we dat het echt niet goed voor je is en is dus acceptabel.

joorn

Berichtdoor joorn » Zo 8 Dec 2013 9:45

@Ruud; Nogmaals zeer interessante info Joorn die ik helemaal geloof, waar ik mijn situatie 100% in herken.

Dankjewel Ruud. Kijk ,daar wordt ik nou blij van en daar doe ik het voor, dat mensen de info die ik geef gaan lezen en begrijpen , dat je jezelf herkent . Niet iedereen heeft (veel) last van de neurotoxinen , maar voor velen is dit het onderliggende probleem bij persisterend lyme.
Een onbekend gebeuren voor artsen , omdat zij deze dynamiek totaal niet meekrijgen op de universiteit.
De chronisch intracellulaire mesenchymale ( neuro) toxische belasting- want zo heet dit in vaktermen - van de ziekte van lyme maakt het zo complex en moeilijk te behandelen

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Zo 8 Dec 2013 12:17

Hallo anonime,

Het is erg fijn dat je beter bent en het is ook waar dat je van ab erg moe wordt. Bleekwater helpt tegen bacterieën,(daarom wordt het als ontsmetter gebruikt) maar je loopt onnodige risico's.
Ik weet niet of je Engels machtig bent, maar je moet maar eens lezen wat er in wikipedia staat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Miracle_Mineral_Supplement
Het is trouwens hetzelfde als ontsmettingstabletten voor water voor trektochten. Die mag je maximum 3 dagen gebruiken.
Het is hetzelfde als bleekwater waaraan een voedingszuur werd toegevoegd.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Zo 8 Dec 2013 14:48

Dat mag je allemaal vinden of denken Paperwhite.
Dat voedingszuur is trouwens net het deel waar het om gaat, dat maakt chloor anders als chloordioxide.
Voor het idee trouwens, ik heb 70 dagen met mijn eerste setje MMS gedaan.
Dus 30 ml natriumchloride en 30 ml Citroenzuur, dat komt neer op rond de 0.8 ml per dag wat ik binnen heb gekregen over 70 dagen.
Momenteel gebruik ik 15 druppels per dag, meer heb ik niet nodig.
Ik ga dus ook niet meer gebruiken wat dan moet zoals het protocol omschrijft, ik houd me aan geen enkel protocol wat ervoor geschreven is.

Ik aanvaard de risico's, ik doe voorzichtig met de dosering en verder hoop ik aan het eind van de winter die rotbacterie kwijt te zijn en verder te kunnen met mijn leven opbouwen.
Verder ben ik niet alleen, mijn ouders letten ook op me en die trekken echt aan de bel als ze het niet goed vinden gaan met me.
Van hen mag ik allerlei dingen proberen, als ik er maar goed over nadenk en voorzichtig ben.
Maar duidelijk mag zijn dat bij onkundig gebruik het niet goed voor je is, dus geheel onschuldig; nee.
Is dat een reden om er mee te stoppen? Nee.
Er zijn zat medicijnen die echt niet goed voor je zijn, denk aan chemo bijvoorbeeld.
Verder zijn bloedverdunners zover ik weet gewoon gemaakt van rattengif.
Allemaal potentieel dodelijk maar de dosering doet het hem.

Terug naar “Onconventioneel”