welk type bloedverdunners bedoel je anoniem ?
acetylcardio , ascal en consorten of acenocoumarol - en derivaten? ben ik wel benieuwd naar..........
lyme en neurotoxinen
-
Re: lyme en neurotoxinen
Dat zou ik even moeten vragen aan de betreffende persoon.
Een goede vriend van mij moest ze slikken na een hartoperatie en die was er niet van gecharmeerd toen hij er achter kwam dat dat het bestanddeel was.
Hier:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anticoagulans
Een goede vriend van mij moest ze slikken na een hartoperatie en die was er niet van gecharmeerd toen hij er achter kwam dat dat het bestanddeel was.
Hier:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anticoagulans
-
Dit wordt erger voorgegeven dan het is, er worden geen bloedverdunners van rattengif gemaakt!
Waar het feitelijk om gaat zijn de coumarinederivaten zoals Warfarine. Die werden zowel voor bloedverdunners gebruikt, en vanwege die werking ook toegepast (al dan niet in combinatie met vitamine D) als rodenticide (eerste generatie).
Algemeen bekend, niets om van wakker te liggen.
Groetjes, Wouter
Waar het feitelijk om gaat zijn de coumarinederivaten zoals Warfarine. Die werden zowel voor bloedverdunners gebruikt, en vanwege die werking ook toegepast (al dan niet in combinatie met vitamine D) als rodenticide (eerste generatie).
Algemeen bekend, niets om van wakker te liggen.
Groetjes, Wouter
-
Resultaat is toch hetzelfe? Naja mijn punt is duidelijk denk ik, daar gaat het om.
-
Je punt snap ik nu, je bedoelde het qua de concentratie. Dat is op zich juist, en geldt zeker voor de cumarine varianten. Daar is op zich niets mee mis, ondanks je verwarrende berichtgeving!
Met de vrije chloor- en zuurstof radicalen uit het MMS gebeuren ligt dat ernstig anders, waar ze enerzijds de kracht hebben om een bres kunnen schieten in de biofilm, kunnen ze tegelijkertijd ernstige DNA-schade aan goede cellen en weefsels toebrengen.
Groetjes, Wouter
Met de vrije chloor- en zuurstof radicalen uit het MMS gebeuren ligt dat ernstig anders, waar ze enerzijds de kracht hebben om een bres kunnen schieten in de biofilm, kunnen ze tegelijkertijd ernstige DNA-schade aan goede cellen en weefsels toebrengen.
Groetjes, Wouter
-
WouterB schreef:Met de vrije chloor- en zuurstof radicalen uit het MMS gebeuren ligt dat ernstig anders, waar ze enerzijds de kracht hebben om een bres kunnen schieten in de biofilm, kunnen ze tegelijkertijd ernstige DNA-schade aan goede cellen en weefsels toebrengen.
Wat bedoel je met "waar ze enerzijds de kracht hebben om een bres te kunnen schieten in de biofilm" ?
Waar haal je deze informatie ?
Niet dat ik het wil proberen : ik wil geen nierblokkade oplopen.

-
Hallo Paperwhite,
Wat ik met een bres schieten bedoel, is dat het bewezen is dat chloor en actief zuurstof, via het stapje van ozon (O3) naar O i.s.n., zeer effectief zijn om biofilms in bijvoorbeeld waterleidingsystemen zeer doelmatig te elimineren. Die kennis heb ik in algemene levensmiddelentechnologie mee gekregen.
Het gebruik van zowel organische- als anorganische chloorverbindingen is de afgelopen jaren meer en meer verdrongen door het gebruik van ozon om de chloorbelasting te vermijden, vrije chloorradicalen geven ook kans op forse DNA schade aan goede cellen en weefsels.
Waar ik op vastloop, ik kan me voorstellen omdat je het MMS oraal inneemt, het zeker in je darmstelsel kan werken. Ik kan helaas nergens vinden hoe en in welke mate de werkzame componenten vanuit de maag of darmen in de bloedbaan terecht komen. Laat staan op weefselniveau, alhoewel chloor prima ophoopt in vet.
Ik kan het werkingsmechanisme dus niet vinden.
Al met al is het een paardenmiddel wat ik zelf niet langer dan een week of zes zou gebruiken. Gelukkig sloeg mijn AB behandeling zeer goed aan, zo goed dat ik nu eerst een maand of drie zonder mag teneinde onomkeerbare neuropatische verschijnselen te vermijden.
Groetjes, Wouter
Wat ik met een bres schieten bedoel, is dat het bewezen is dat chloor en actief zuurstof, via het stapje van ozon (O3) naar O i.s.n., zeer effectief zijn om biofilms in bijvoorbeeld waterleidingsystemen zeer doelmatig te elimineren. Die kennis heb ik in algemene levensmiddelentechnologie mee gekregen.
Het gebruik van zowel organische- als anorganische chloorverbindingen is de afgelopen jaren meer en meer verdrongen door het gebruik van ozon om de chloorbelasting te vermijden, vrije chloorradicalen geven ook kans op forse DNA schade aan goede cellen en weefsels.
Waar ik op vastloop, ik kan me voorstellen omdat je het MMS oraal inneemt, het zeker in je darmstelsel kan werken. Ik kan helaas nergens vinden hoe en in welke mate de werkzame componenten vanuit de maag of darmen in de bloedbaan terecht komen. Laat staan op weefselniveau, alhoewel chloor prima ophoopt in vet.
Ik kan het werkingsmechanisme dus niet vinden.
Al met al is het een paardenmiddel wat ik zelf niet langer dan een week of zes zou gebruiken. Gelukkig sloeg mijn AB behandeling zeer goed aan, zo goed dat ik nu eerst een maand of drie zonder mag teneinde onomkeerbare neuropatische verschijnselen te vermijden.
Groetjes, Wouter
-
Hallo Wouter,
Je zegt:
Maar een waterleiding is totaal iets anders dan het menselijk lichaam.
En dan nog de vraag of het biofilms van borrelia zijn geweest noem je hier ook nergens.
Bovendien, als je beweert dat ditzelfde voor het menselijk lichaam geldt, dan vind ik dat je maar eens met een link hierover moet komen.
Je beweert altijd maar vanalles en bent het nooit ergens mee eens, maar de links van jouw om al je stellingen te onderbouwen ontbreken continu.
Je zegt:
Maar een waterleiding is totaal iets anders dan het menselijk lichaam.
En dan nog de vraag of het biofilms van borrelia zijn geweest noem je hier ook nergens.
Bovendien, als je beweert dat ditzelfde voor het menselijk lichaam geldt, dan vind ik dat je maar eens met een link hierover moet komen.
Je beweert altijd maar vanalles en bent het nooit ergens mee eens, maar de links van jouw om al je stellingen te onderbouwen ontbreken continu.
-
Foetsie ik denk dat dat juist het grote probleem is, dat is gewoon niet bekend en niet onderzocht.
Daarom heb ik het dus gewoon geprobeerd, omdat voor mij het bewijs dat het echt zo vreselijk schadelijk is er voor mij niet helder is.
Maargoed, MMS vergt imo goede voelsprieten, en goede begeleiding of genoeg kennis zelf.
Want schadelijk kan het zijn dat snap ik ook, en ik denk vooral op je reinigingsorganen qua overbelasting.
Je verteringsstelsel hetzelfde als de bovenstaande niet meer goed willen.
Alleen op over dat nierblokkade gebeuren, dat kan antibiotica dus ook veroorzaken dus dat is niet alleen mogelijk bij MMS.
Voordeel wat ik dan weer heb is dat ik als het fout is dat meteen merk, en als het goed is ik dat ook meteen merk.
Ik ben zelf nu op het moment naar mijn idee te erg aan het herxen, te snel op elkaar.
Nu ben ik dus even gestopt, over op alleen een detox kuur om alles eerst af te voeren voor ik verder ga.
Want teveel herxen is niet goed, dat kost teveel kostbare energie die mijn lichaam hard kan gebruiken.
En als nou blijkt dat ik geen klachten meer heb is het simpel, dan hoef ik niet weer te beginnen maar dat verwacht ik niet als ik heel eerlijk ben.
Ik hoop dat dit goed gaat, ik heb vanmiddag de eerste ampul genomen en pies me helemaal een ongeluk!
De boel spoelt dus al lekker door en ik voel me kiplekker alweer.
Ik hoop dat ik goed zonder MMS kan al, maar ik geef het een goede kans met die detox erbij.
Wat ik ook zag trouwens van mensen die uitslag krijgen van antibiotica dat het regulier op een allergie voor antibiotica gegooid wordt. Ik geloof dat dat eerder is van de gifstoffen door de antibiotica die even niet meer weggewerkt kunnen worden..
Daarom heb ik het dus gewoon geprobeerd, omdat voor mij het bewijs dat het echt zo vreselijk schadelijk is er voor mij niet helder is.
Maargoed, MMS vergt imo goede voelsprieten, en goede begeleiding of genoeg kennis zelf.
Want schadelijk kan het zijn dat snap ik ook, en ik denk vooral op je reinigingsorganen qua overbelasting.
Je verteringsstelsel hetzelfde als de bovenstaande niet meer goed willen.
Alleen op over dat nierblokkade gebeuren, dat kan antibiotica dus ook veroorzaken dus dat is niet alleen mogelijk bij MMS.
Voordeel wat ik dan weer heb is dat ik als het fout is dat meteen merk, en als het goed is ik dat ook meteen merk.
Ik ben zelf nu op het moment naar mijn idee te erg aan het herxen, te snel op elkaar.
Nu ben ik dus even gestopt, over op alleen een detox kuur om alles eerst af te voeren voor ik verder ga.
Want teveel herxen is niet goed, dat kost teveel kostbare energie die mijn lichaam hard kan gebruiken.
En als nou blijkt dat ik geen klachten meer heb is het simpel, dan hoef ik niet weer te beginnen maar dat verwacht ik niet als ik heel eerlijk ben.
Ik hoop dat dit goed gaat, ik heb vanmiddag de eerste ampul genomen en pies me helemaal een ongeluk!
De boel spoelt dus al lekker door en ik voel me kiplekker alweer.
Ik hoop dat ik goed zonder MMS kan al, maar ik geef het een goede kans met die detox erbij.
Wat ik ook zag trouwens van mensen die uitslag krijgen van antibiotica dat het regulier op een allergie voor antibiotica gegooid wordt. Ik geloof dat dat eerder is van de gifstoffen door de antibiotica die even niet meer weggewerkt kunnen worden..
-
Foetsie schreef:Maar een waterleiding is totaal iets anders dan het menselijk lichaam.
Hier vlieg je even zwaar uit de bocht, je hebt geen begrip van het fenomeen biofilm.
Een biofilm is een soort van symbiose van een veelheid van bacteriën die een onderlinge alliantie hebben elkaar te beschermen, de ene jas over de andere jas die elkaar afdekken. En als cement gebruiken ze dan oo nog eens heel graag allerlei mineralen die mensen als heilende middelen beschouwen.
Er is dus helemaal geen biofilm van alleen borrelia, lees de beschouwingen van Diesel nog eens goed door waar hij spreekt van 'bacteriesoep'. Dat is pas een gedegen beschouwing die de lading dekt!
Foetsie schreef:Bovendien, als je beweert dat ditzelfde voor het menselijk lichaam geldt, dan vind ik dat je maar eens met een link hierover moet komen.
Dat beweer ik dus niet, je leest heel (te) selectief. Ik geef aan dat het werkingssysteem van dit middel in het menselijk lichaam, nergens goed en betrouwbaar beschreven is.
Foetsie schreef:Je beweert altijd maar vanalles en bent het nooit ergens mee eens, maar de links van jouw om al je stellingen te onderbouwen ontbreken continu.
Onjuist,
Jij, Tulipano, Bambeo en Joorn zijn kwantitatief kampioenen in het neersmijten van allerlei feitelijk vage beweringen en onzinnige complottheorieën, die dan weer door jullie gestaafd worden met links naar allerlei vage sites die weer vaak naar elkaar verwijzen. klik je daar op weer is door, dan blijkt er meestal niets te vinden. Veelal onzin uit een hele dikke Amerikaanse duim die onrust wil kweken, en vandaaruit omzet wil genereren.
Het mag duidelijk zijn dat ik die onzinnige 'van horen zeggen factor' in het belang van de Lymepatiënt er echt uit wil hebben!
Groetjes, Wouter