Een waar woord Ruud , wat heeft het voor meerwaarde om iedere zin uit een vorige reactie te determineren en /of te verbeteren ? Wie wordt daar vrolijker van ? Wouter , je reageert wel op iets wat je totaal niet aanstaat , maar op een reactie van mij bijv over de natuurgeneeskunde , daar komt een lading negativiteit overheen . Ruud , jij las mijn topic en je herkende jezelf direct in mijn reacties over de toxinen etc,
je begreep het, en dat is waar het me om gaat; dat mensen , lymepatienten ,lezen en gaan begrijpen waarom ze zo ziek zijn en waarom ze zoveel bizarre klachten hebben.
Wouter@ schreef;
Jij, Tulipano, Bamboe en Joorn zijn kwantitatief kampioenen in het neersmijten van allerlei feitelijk vage beweringen en onzinnige complottheorieën.
Het mag duidelijk zijn dat ik die onzinnige 'van horen zeggen factor' in het belang van de Lymepatiënt er echt uit wil hebben!Zozo, dat is me nogal wat ! Lees onderstaande dan maar svp;
Ziekte van lyme is niet zuiver wetenschappelijk aan te tonen dan uitsluitend door het aantonen van antistoffen. Testen in Nederland zijn onbetrouwbaar.
En er zijn lymepatienten die niet eens antistoffen hebben, ook niet na een test in Labor in Keulen.
Volgens gegevens m.b.t. tot serologische follow-up onderzoek na o.a. E.M. is er substantieel bewijs in de literatuur te vinden dat antilichaam titer ontwikkeling na behandeling onvoorspelbaar en variabel is.
Dat dit zo is kun je verderop lezen. In het verhaal van een meisje dat praktisch geen antistoffen van lyme had, maar wel erg ziek was.
Antibiotica bestrijdt de ziekte wel maar het haalt de besmetting niet uit je lijf …... het blijft dus en kan iedere keer weer terug komen.
Dat merken en voelen toch honderden lymepatienten?
Het volgende beschrijf ik met diep respect en eerbied voor de nabestaanden; Het meisje Denise Smit is overleden terwijl zij in ziekenhuizen werd "behandeld "die het criterium; wetenschappelijk bewezen hoog in het vaandel hebben staan. Om vervolgens bijna niks te doen, want lyme was niet wetenschappelijk bewezen vast komen te staan, maar dit meisje had wel lyme ! Er waren al bloedtesten gedaan in een Ned. lab. maar die waren steeds negatief. Een bloedtest uitgevoerd in Duitsland geeft echter wél een positieve uitslag.
Het ene meisje overleed aan de ziekte van lyme en het andere meisje - zie onder- gelukkig nog niet. Het ene meisje overleed door de reguliere geneeskunde .... het andere meisje genas uiteindelijk wel door de homeopaat.
In een tijdschrift stond het verhaal te lezen van een meisje , dat een ware zoektocht startte langs allerlei artsen, omdat ze ziekte van lyme had. Het bekende verhaal, dat artsen eerst aangaven dat het tussen haar oren zat bleef niet onvermeld.
Bij bloedonderzoek werd geconstateerd dat zij bijna geen (meer) antistoffen tegen lyme had maar uiteindelijk is toch de diagnose gesteld omdat er toch een hele zwak /twijfelachtige positieve uitslag kwam op een test en toen kreeg dit meisje wel antibiotica ,maar als ze daar mee stopte dan kwamen alle klachten weer terug.
Ze kreeg op den duur
60 ! tabletten per dag te slikken. Allerlei middelen. Ze kon echter de 60 tabletten uiteindelijk niet meer slikken, het was gewoon te veel en werd steeds zieker, ze zat reeds in een rolstoel.
En ze ging steeds verder achteruit. Lag hele dagen op bed . Eten ging bijna niet meer, haar ouders vreesden voor haar leven.
Na de middelen van een homeopaat was dit meisje na 3 maanden weer in staat om LOPEND! naar school te gaan. Terwijl zij meer dan een jaar niet naar school had kunnen gaan.
Artsen in het ziekenhuis waar dit meisje onder behandeling was, begrepen er ook niks van, maar..... de middelen van de homeopaat waren volgens de artsen nep!
Het moet deze artsen werkelijk een gruwel zijn geweest dat dit doodzieke meisje weer kon lopen, anders kan ik het niet zien.
Het is verschrikkelijk dat juist voor de explosieve toename van ziekte van lyme de medische doorsnee wetenschap niet verder WIL kijken dan hun eigen vak "kennis"....
Zij hebben zoveel arrogantie in zich dat ze er zich doelbewust voor afsluiten. Dat is voor mij en ook voor dit meisje die voor de dood is weggehaald door de homeopaat, een keihard schandelijk feit.
Waarom wordt ook hier niet gezegd; "We begrijpen het niet, maar vinden het geweldig, hier willen we meer van weten."!
Stel je zelf de vraag;
Waar bevind zich nu het wetenschappelijk bewijs?
Is het antwoord echt zo belangrijk? Hoeveel bewijs heb je nog meer nodig?
Wanneer wordt het artsen nu eens duidelijk ; In beide gevallen faalde de reguliere geneeskunde.
Waar kies je voor?
1. Een wetenschappelijk bewezen therapie, dus antibiotica die echter voor velen niet de oplossing bied.
2. Niet wetenschappelijk bewezen therapieen die al veel mensen goed hielp.
Waar de reguliere wereld tekort schiet in ziekte van lyme, daar zetten biologische natuurwetenschappers ons aan het denken...
Borreliosebehandeling met Antibiotica?' luidt een interessant Duits artikel.
http://www.borreliose-info.de/Wouter, jij bent van christelijke huize lees ik, wel, ik ook. Deze homeopaat begint zijn website met een bijbeltekst;
Lernt Gutes zu tun, sorgt für Gerechtigkeit Jesaja, 1, 17
Ich will das Verlorene suchen und das Verirrte zurückbringen und das Verwundete verbinden
und das Schwache stärken .Ezechiel; 34,16
Lees dit artikel op de website ;
http://www.melhorn.de/Antibiotika/Gefährliche Antibiotika und gesunde Probiotika. Die Gefahr von Resistenzen und
Intoxikationen durch Antibiotika
En onderaan staat:
Diese Erkenntnisse lassen sich m.E. auf andere Krankheiten übertragen.
Auch bei der Borreliose halte ich daher den Begriff der Borrelienintoxikation für angebracht. Gegen diese aber sind weitere Antibiosen damit auch sinnlos und nur zusätzlich belastend.Het leven biedt ons vele mogelijkheden om te genezen maar we moeten ze wel willen zien.
De werkelijke oplossingen laten we links liggen, want het wordt door velen en voor degene die ons dit voorhouden als kwakzalverij omschreven.